Stallet.se !
När jag var mindre var jag inne på en sida som heter Stallet.se. Idag startade jag ett stall igen, för att se hur det ser ut och kanske börja tycka att det var kul igen !
Jag hade tänkt att ha en kaninuppföddning i stallet, men jag har ju ingen uppföddning på riktigt så därför har jag inga bilder på kaninungar, tyvärr.. Och det är här du kommer med in i bilden :)
Jag söker alltså någon som skulle kunna tänka sig att låna ut bilder till mig på kaniner, det kvittar Vilken ras? osv, men hälst Dvärgvädur eller Holländsk kanin, men som sagt, det kvittar ! :)
Jag kommer soklart skriva PÅ Bilderna vem som tagit den osv, och att jag har tillstånd.
Jag tycker att det är dålig stil av folk som SNOR bilder ifrån andra för att dom inte har bilder själva…
Så därför frågar jag om någon vill hjälpa mig med bilder, och kanske ha stallet tillsamans ;)..
Snälla, det skulle betyda massor för mig, då jag ska satsa mycket på det här stallet för att det ska bli så bra som möjligt.
Kramar Evelina :)

*SKUTTI :)*
Du behöver inte putta när det gått såpass kort tid.
Många sitter inte vid datorn den här tiden på dygnet. =)
Appropå bilder så har jag en hemsida där jag samlat massa bilder som man får låna till ex stallet.se, så länge man låter märkningen som är på bilderna vara kvar.
Hittills är det jag och en till som bidragit med bilder.
Adressen är: http://tillatnabilder.webs.com/
Den som vill får för övrigt gärna bidra med bilder till hemsidan, genom att skicka bilderna till min mail (ninni.hedblom@hotmail.com).

#2: Hehe, jag vet… Men jag har så tråkigt och hade ingenting att göra…
Okej.. Men där är det ju fler som kan ta.. Jag vill ha bilder där ingen annan kan använda (förutom ägaren till bilderna då förstors).
#4: Jag vet.
Har sparat x antal bilder som jag ska anmäla till support så fort jag har ork.
#0 Annars kan du alltid fråga runt på olika uppfödningar eller hos fotografer.
#3: Ja, alla kan ta bilder därifrån.
Men vad jag sett på stallet.se så verkar i princip ingen alls veta om sidan.
För 99% av bilderna jag stöter på som är mina, är sådana som inte kommer från den sidan (och därmed inte är tillåtna).
Jag börjar bli sjukt less på den sajten jag varit med sen 2003… nu är jag mest inne och kollar så att ingen gör något dumt eller tar andras bilder. Men hur många bilder behöver du har kaninungar hemma som jag tänkt fota på så vill du kan jag ta några extra till dig.
#5 kan hjälpa dig så slipper du gå via supporten har mina kontakter :)
#10: Det vore toppen! =)
Supporten brukar ta sån tid när man anmäler många bilder.
Kan PMa dig listan med alla mina stulna bilder sen ikväll, om det går bra? ^^
Jag kan också tänka mig att ge bilder. Jag bryr mig inte så mycket, det är ju trotts allt bara bilder. Skriv ett PM till mig om du vill ha.
#11 Va bra fixar det där med stulna bilder åt dig bara att PM:a när du vill.

Ingen ? :(
#14 som jag skrev i #9 så har jag kaninungar hemma och ska fota för egen del men kan fota några extra bilder åt dig. behöver du många?

#8: Okej, men jag använder några bilder där ifrån då :), dom var ju jätte fina ! :)
#15: Har skickat PM till dig :)