Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1665 ggr
Ida-M
0

(S) Rosetter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte nu sälja ut lite blandade rosetter, kommer dock inte sälja alla då jag behöver ha kvar några stycken till en viss sak. Men jag lägger ut alla så ni får lite att välja på :) Kan hända att jag lägger ut mer om jag gör fler under tiden.

Rosetterna kostar 10kr/st och frakten ligger på 6kr, man kan skicka flera rosetteren frakt eftersom de inte väger så mycket.

Skicka ett PM om ni är intresserade, så kan ni tinga de rosetterna ni vill köpa. Måste bara be pappa att få mitt kontonr så att ni kan betala in pengarna där. Kommentera inte förrän jag lagt ut ALLA rosetterna tack, jag säger till då! Någon Medarbetare kanske kan hjälpa till att lägga bilderna direkt i inläggen om jag inte fixar det?

Ida-M
0

.

Ida-M
0

.

Ida-M
0

På vissa rosetter finns lite lim kvar, men det är sånnt som är svårt att ta bort. Det slits bort när man använder rosetterna.

Ida-M
0

.

Ida-M
0

Så, det var det sista som är tillsalu för tillfället. ^^,

JohannaCullenEnvall
0

Jag är intresserad av nr. 3, 21 och 23 :)

Ida-M
0

#6 Skicka ett PM är du snäll :)

Inaarah
0

Ida! :)
Kommer troligen på ssträffen, kan itne du ta med dig dom du har över då? (a) är eventuellt mkt intresserad av flera st, men om du tar med dig dom du har kvar då ;)
Är inte heeelt säker på att jag kommer men tror det om skjuts ordnar sig :)

Ida-M
0

#8 Jo, kan ta med dit om det finns intresse. :) kan dock inte lova att dina favoriter finns kvar tills dess. Sen ska lite vara priser till träningstävlingen med.

pigelina
0

vad är selrosen för något skojigt?:P
Är intresserad av en sån!:)

Men skulle vara snällt om du kunde ta med till träffen(a)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Ida-M
0

#10 Det är bara en vanlig tygros som jag sytt på ett gummiband på. Så den blir som en rosett, man kan ju även ha den i luggen. :) Finns inte så många som ser ut just så kvar, och eftersom de är ganska gamla kommer jag nog inte hitta exakt likadana att köpa in. Sen finns också en annan modell men den är lite större och klumpigare. Skrållan har en selros på sitt sele, det är supersnyggt! Ska se om jag hittar mer rosor att köpa in. Självklart kan jag ta med till träffen :D för än så länge finns det några enstaka kvar (A)

pigelina
0

#11 ok:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Inaarah
0

#9 Okej :) Jag tänkte mer om det fanns någon/några över och om du kunde ta med då :)

Valkyrie
0

Vill bara säga att Idas rosetter är superfina!
Tack Ida för de underbara rosetterna jag fick med George, de är verkligen användbara.
Kram! :D

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Ida-M
0

3, 21 och 23 tingade. Men jag har möjlighet att göra fler av nr. 23.

#13 Ja, några ska nog finnas kvar :) ska göra mer nu i helgen

#14 Tack (A) :D Inga problem. ^^,

nr. 11 finns heller inte kvar tillsalu.