Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1283 ggr
Hopi
0

Mina hundar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara visa mina söta, gosiga hundar! ;) Vet att det är KANIN.ifokus.. men ville ändå visa dom.. Tycker dom är så söta! Flört

maggan
0

JÄTTEFINA!

myriis
0

Men gud! Vad fina Hopi :D Den stora är ju otrolig! Ser ut som en blandning mellan irlänsk varghund och afgan ^^

Här kommer mina :P

Hopi
0

Tack maggan o myriis! =) Du har halvt rätt myriis för den stora vinthunden är Afghan + Saluki!!! =)  hehe. Fina dina hundar, myriis!! =)

Eriiika
0

haha guud vad söt den lilla i dressen var!

Myrra
0

Neeej va fina hundar, häftiga!

Hopi
0

Åh tack Eriiika!!! =) Ja, visst är hon söt i sin leopard-fleece-overall! ;) hihi.

Noa-Nisse
0

haha! man kan nästan missta sig att det är en leopardunge som du är ute i koppel med och rastar ;) heheh, nää,, skoja! men guuuud vad fina dom är ! hur stor är den stor hunden! ser väldigt mysig ut att stoppa sina kallar händer i hennes/hanns?!? päls när det är kallt ute! hiih den andra lilla vovven blir det lite svårt att värma sig på! :P hahah

här kommer mi lilla pudel! Timmie!!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Noa-Nisse
0

en bild till!

Eriiika
0

jaa haha så söt så! =)

Hopi
0

Tack Noa_Nisse! =) Vinthunden är ca 69 cm över manken, den lilla Kinesen är 29 cm. Lite skillnad! hehe.  Din pudel är allt bra fin, den oxå!!! =)

Kan berätta att det var en gubbe som kom o frågade en gång, när lilla kinesen hade just den här overallen på sig; "VAD är det där för nåt??" Och pekade helt chockad på min lilla goding! Jag svarade "Det är en Kinesisk nakenhund"… Gubben;"VA? En Kinesisk Drakhund???" …. hahahaha. Jag sa igen vad det var, att hon är naken, därför hon har kläder.. Gubben; "VA?? Har hon kläder???" Sen bara DÖK han ner för att kolla o känna!!! hahahaha undrar vad pass till syn, den gubben hade! Ska säga att han körde bil innan iaf.. Kinesisk Drakhund hahahaha Lite kul! Kommer aldrig att glömma det! ;)

Noa-Nisse
0

hahahah! drakhund!! hiihiihih nää det förstår jag att du inte kommer att glömma! en gång trodde kvinna att timmie var en storpudelvalp!! men han är en dvärgpudel! :P heheh.. hon sa! : ah,, vilken fin liten kungspudelvalp! han kan väl inte vara gammal!?! hahahah,, ehm,, joo han är faktisk sex år gammal. och är dvärgpudel.. :/ heheheh!

Eriiika
0

hahaha fan vad kul gubbe!! jag sitter och skrattar nu när jag läste för du får det att låta så roligt!

myriis
0

Haha kul :D Jag har bara fått komentaren "Vad är bak och fram på den där" till mina hundar :P
Men när man åker komunalt med kaniner kan man höra det mesta :D

"Vad har du där?"
"Det är två kaniner."
"Åh, ska ni till fajbjojn doktoj?"

"Vad har du där, en stor pappegoja?"

Hopi
0

hehe Vad bra att jag får er att skratta lite! Skrattande Jo, man kan allt få höra det mesta… hehe Kungspudel-valp! hehe Ja-ja.. Det finns bara en sorts pudel enligt vissa verkar det! hehe. Kan tro man kan få vad som helst för kommentarer om man är ute med sina kaniner.. hum..

En annan gång när jag var ute med mina hundar, då hade jag inte den här vinthunden, utan en annan vinthund, En Saluki som var svart grizzle, och kinesen. Det var sommar o varmt, så den lilla putten hade inga kläder utan var naken.. Då kom en dam o frågade om det var en valp till den stora hunden! haha Det var nära jag sa "Ja visst, men titta vad KONSTIG  den blev! Ingen päls och den är 5 år gammal!" hehe Men vissa har visst NOLL koll på hundar.. Så man får väl inte retas med dom.. Fast det var nära.. hehe Flört

huldisen
0

Så himla coola Cool Och söta så klart :)

Frida-L
0

Vilka fina hundar ni har allihopa!

Matilda_91
0

Här kommer min sötnos ;D Som också är bästis med Gizmo

Eriiika
0

ni har ju tur att det inte är några hungriga jakthundar direkt så ni kan ha kaninen o hunden ihop:P

myriis
0

#18: Mina är vallhundar, men hrm. Kan berätta att kaninerna och hundarna verkligen inte går ihop! Roxy har fått varit med om att blivit överfallen av en hund ett fåtal gånger (det har gått bra alla gånger!) Hanen blir helt tokig när han ser en kanin och honan har otroligt mycket jakt i sig, men hon kan iallafall vara i samma rum som en kanin om kaninen är i bur och man håller i henne..

Matilda_91
0

Min hund är en jakthund, en fågelhund ;) Men inte har hon någon jakt i sig för det haha! Hon har bl.a fött upp och tagit hand om både kattungar, kaninungar och kycklingar som sina egna valpar:P När vi hade höns här på gården trodde hon att hon var en höna och gick runt i trädgården tillsammans med alla hönsen hihi ;)

Eriiika
0

fågelhundar brukar oftast vara lugnare.. våran hund hoppar då på varenda igelkott, katt, råtta eller vadsomhelst litet han ser… han är en älghund så..

Hopi
0

Matilda_91; din hund är allt för söt o go hon oxå! ;) Mysigt när hon är så go åt andra djur oxå! =)

myriis: Vissa hundar går det alls inte att lita på med kaniner.. Skulle inte än kunna lita fullt på min vinthund, men hon är bara drygt ett år, så det blir bättre! =) Hon är med o nosar på ninerna o det är inga problem iaf.

Aourora
0

MIn pudelflicka Wendy * gå in på sidan och titta på flera bilder…

www.freewebs.com/wendywinner

JAg har inte lagt ner tid på att göra "egin disign" eftersom att jag bara ville visa uppfödaren lite kort(så jobbit att skicka i mail..)

KajsaM
0

Åh vad söta Hopi och alla andra! Självklart kan du skriva här hos oss :D Vad heter dina hundar? ;)

Hopi
0

Tack Kajsa_!! Mina hundar heter Hopi (kinesen) och Amira (vinthunden). Fredsnamn för Hopi betyder fred hos Hopi-indianerna och aMIRa.. Mir betyder fred på Ryska!!! =) Min förra hund hette Shanti som betyder fred på Hindu/Indiska. hehe.

KajsaM
0

Fina namn! :)