Nu drar jag igång...
… med mitt burbyggande!
Som det står på hemsidan, jag känner att infon är bristfällig, men jag kan inte sätta fingret på vad det är som saknas.
har ni frågor är det bara ni ställer dom =)
samma sak med åsikter, ut med språket.
vill sajtägaren att tråden ligger på köp & sälj är det bara att flytta på den :).
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Vad roligt :)

Bra priset, dock önskar jag att de var större då jag tycker man ska ha mycket större än 120 ;)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Jag tycker storleken är helt okej. ;)
#2 Varför tycker du det? ;) Är bara lite intresserad av åsikter :P
Jag menar, jag har en som är 115cm, iofs är ju min ute 2-3 timmar i rasthage och selpromenader men jag tycker det är helt okej utrymme för en kanin som motioneras väl osv. (;
Egentligen är den godkänd för kaniner upp till 5 kg, 120*60 blir 0,72 kvm, minsta tillåtna är 0,7 och 60 cm är minsta tillåtna måtten i både höjd och bredd, precis som du har. Tycker själv dock att den är för liten för så pass stora kaniner.
Annars fin hemsida och väldigt fina burar, fast sista meningen på "Varför?" ("Jag tycker själv att jag inte tar överpriser i alla fall.") är kanske lite onödig, kan få köparen att bli osäker. :)
#2 ju större desto bättre, så är det ju, jag bygger utefter skivornas storlek, därför är burarna i den storleken. Tycker själv storleken är ok sålänge djuren får den Motion dom kräver.
#4 ok, då har jag koll på det, orkade inte kolla upp det så jag skrev att det var godkänt för kaniner upp till 3kg, better safe then sorry.
Sista meningen är ju min egen åsikt, och blir man osäker pga den kanske man ska kolla upp vad andra tar för priser innan de bestämmer sej
tack för feedback 
Åh :D Jag kommer kanska vara intresserad.
Vart utanför Örebro finns du? Jag bor i Arboga.
#10 tack tack =)
#11 Jag finns mot karlskogahållet. en liten bit ifrån fjugesta!

Vad kul, lycka till med allt! ;D
#12 Jaha kanon ;) Pappa bor i Karlskoga :P Men hör av mig om det blir aktuellt.