Kaninträff i Umeå
Hej!
Vi (jag, poesi och malinroth) vill ha en kaninträff i Umeå i maj. :)
Förslagsvis sön 2/5, lör 29/5 el. sön 30/5.
I slutet på månaden lär det ju vara lite varmare så för de som har innekaniner kanske det passar bäst?
Är det någon här som är intresserad?
Vi tänkte hoppa lite, fika och prata en massa kanin. :)
Jag bor i Umeå. Kan kolla upp lite om jag kan Låter trevligt :)
JAG KOMMER! ;) självklart:) tror nog att alla funkar :P.. men ska kolla lite för mig vilket som passar bäst (a)
den 2/5 passar nog bäst för mig:)
den 2/5 passar nog bäst för mig:)
Jag kommer, definitivt! :D 2/5 passar bra för mig också.
fråga.. Vars ska det vara?:)
Jag (och säkert min kanin-intresserade kompis om jag pratar med henne) vill gärna komma :D<3 Men kan nog inte den 2a.. Vore synd, för vill verkligen vara med! Men jag ska höra med mina föräldrar om vi kommit hem från våran stuga då!
Vart är det tänkt att det ska vara? Vet inte om jag kan dra med mig mina kaninungar hur långt som helst, även om det säkert vore kul att ha de där. :)
Absolut intresserad! Tror också jag kan alla datum, var kommer det vara?:)
/Isa
Hm, 2a kan jag nog inte förresten.. Inte säkert än!
/Isa
Har kollat lite mer noga på datumen, och verkar som att jag kanske bara kan den 2a..! ;s
samma här som #10 säger.. kan inte komma någon annat än 2:a
:( hoppas verkligen det blir då!
Vi kan ju ha båda datumen kanske? Jag och Knut kommer då på båda om det blir två :D
#12 skulle ju vara suveränt :D
vars ska det vara ? :)
Jag vet inte vart?
Nydala eller hedlundaparken skulle ju kunnat vara nåt kanske.. men kom med förslag och säg vart ni tycker :)
Jag måste troligen ta bussen in från Vännäs (vännäsby) så gärna någon stans nära Centrum (a) Kan nämligen inte med lokalbussarna :s
Och det skulle vara toppen med två datum!
Annars Nadja om du inte kommer någon stanns kan vi nog hämta upp dig så du kommer dig dit ;)..
#16, Det skulle ju vara toppen i så fall! :D
Hämtning tror jag iaf att jag får, eftersom jag troligen tar med Taigaro hem (a)
#17 precis ;)
hmm.. jag skulle gärna komma på kaninträffen, bara jag kan övertala mina föräldrar att skjutsa ner mig (bor i Skellefteå) :)
#19 MEN GUD! XD du måste komma (a) *hoppas*hoppas*Hoppas* .. du har ju FIGARO! :D
hoppas du tar med dig han då (a)?.. så får jag se lite på han ^^ och du får se isåfall honan han isåfall skulle para sig med:P eller tja. dom 3 honorna han ev skulle para sig med någon ;)..
#20 Hihi, jag försöker övertala mina föräldrar, hoppas jag lyckas ;D
Haha jo självklart skulle jag ta med honom. Vill ju visa upp min prins! ;D
#21 Suveränt :D hoppas du lyckas ;P
haha ja han är verkligen Ur snygg :)
Jag och Malin (lill-jarven) tycker också att vi kan köra på 2 datum..
Den 2/5 nu först, och sen kanske köra nån till träff lite senare? :)
Vi har tänkt att vi är på hedlundaparken, om det passar er bra.
Annars kan vi vara här på nydala också. :)
Nadja: Det är inte såå långt att gå från busstationen till hedlundaparken, om du inte fixar nån skjuts. Annars är det nog inte helt omöjligt att vi har möjlighet att hämta upp dig också.. :) <3
#23, Låter toppen Ida! :)
Haha, jag vet inte ens var den ligger (a) Men det hinner jag kolla upp ^^
Vad snällt! Då är det iaf säkert att jag tar mig dit på något sätt :]
Jaa :D
Hmm, vad tycker ni vi ska göra där?
Nån mer som vill hoppa med kaninerna? Våra är inte så jätteduktiga,
men vi hoppar en del med dom för skoj.
Har några få hinder som vi kan ta med, men det vore toppen om nån mer hade nått hinder att ta med också. :D
#25 vet inte men kanske ska hoppa småa hinder med kiwi & lite större med ina ^^ haha x'D kul å se hur dom reagerar ^^
vilka kaniner ska alla ta med sig :D?
jag ska ta med mig betty's ungar
Kiwi
Melva
Taigaro - Till Nadja ^^
och Ina mor till betty ;)..
Kan man inte vara hemma hos någon då? =) eller tror ni att det är för lite plats om vi blir många? Skulle ev. kunna vara hos mig om jag får/kan och om man, för det första vill! Kanske inte jättestort, men vi bor på Teg, vilket är relativt centralt.
Funderar på att ta med "alla" mina kaniner (2vuxna + 4ungar). Har dock inga bra hinder att ta med. Bara plutthinder som har för korta/få pinnar till! :P
Men om det blir den 2/5, Var och När? Vad ska man ha med sig utom kaninerna? typ mat etc. Hur länge blir det?
Ja, säg allt ni planerat x)
#26 Jaa, testa hoppa kan man ju göra. :D
Jadu.. jag vet inte än riktigt vilka kaniner vi tar med.
Jag kanske tar med mig Alfred och Melvin och Malin Hubert..
Får se om Saga och Edith får följa, men känns som att det kanske räcker med grabbarna. :D

Jag kan fråga om jag kan komma
skulle vara jätte kul då jag skulle på en annan träff förut men det blev inte av. Isåfall tar jag endast med mig hanen då honan har ungar och jag ska resa 50 mil tur och retur 
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
#28 haha ja =)..
okej då måste jag träffa lilla melvin 8D halv..bror till betty och halv morbror till Kiwi, Melva & Taigaro.. & Taiva så klart ;D
Jag tycker det är bäst att vi är i Hedlundaparken. Det är gångavstånd från busstationen och eftersom få av oss har träffats känns det bäst att vi träffas på neutral mark. (Som när kaniner träffas för första gången). ;P Haha. Nej men vi får ju tänka på att vi är ute och planerar på nätet och även ovälkomna besökare kan se vad vi skriver. Då kanske vi inte vill att de ska veta exakt var någon av oss bor?
Bara en tanke. :)
Hedlundaparken ligger vid Dragonskolan och Nolia. Det finns en minigolfbana där..? Ringer det nån klocka hos nån? :D
Vi har 3 hinder som inte rasar ihop av sig själva, och 2 som gör det. Haha. Är det någon som kan ta med sig några till? Vore kul om vi kunde få ihop en hel bana. :)
Jag sammanställer en lista utifrån era inlägg:
2/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred & Melvin
lill-jarven - Hubert
nallegarden -
nalle- -
29 el 30/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred och Melvin
lill-jarven - Hubert (+ ev. Edith)
Rebiz - 2 vuxna + ungarna
lillaisa -
Fyll gärna på själva. :)
2/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred & Melvin
lill-jarven - Hubert
nallegarden -
nalle- -
29 el 30/2
malinroth - Knut
lillaisa -
aammE - Algot eller Alice
Är det så man skulle göra, Kopiera senaste listan och skriva in sig själv? På andra forumträffar så har vi brukat göra så i alla fall. 
På tidigare kaninträffar har vi träffats vid kl 12-13 ungefär och hållit på tills 15-16. :) Skulle väl kunna fungera nu också?
Förutom kaninerna (och gärna hinder!) tycker jag att man kan ta med sig nåt att sitta på, typ filt eller nåt och kanske lite fika?
Antingen bara fika till sig själv eller så kan vi köra knytkalas och dela på allt? Vilket som fungerar bra för mig. :)
#34 Helt korrekt! :D Vad kul att du vill komma också. (:
2/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred & Melvin
lill-jarven - Hubert
nallegarden -
nalle- -
29 el 30/2
malinroth - Knut
lillaisa - Rufus (+ ev. om jag hunnit få min hona än)
:)
/Isa
Wiie, jag längtar. :D
Angelica: Självklart får du träffa Mellepellebus! ;D
2/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred & Melvin
lill-jarven - Hubert
nallegarden - Kiwi, Melva, Taigaro, Ina
nalle- -
29 el 30/2
malinroth - Knut
#38 Super :D
jag är faktiskt lite sugen på att komma :P men är lite långt från mig + att jag inte vet om jag får för mina föräldrar … :( men kan höra av mig om jag vet ! fast som sagt, liten chans att jag får… ;(

2/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred & Melvin
lill-jarven - Hubert
nalle- -
29 el 30/2
malinroth - Knut
aammE - Algot eller Alice Fatma - Tarkan
Mvh Fatima
#40 Vart bor du? :)
2/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred & Melvin
lill-jarven - Hubert
nalle- -
29 el 30/2
malinroth - Knut
Fatma - Tarkan
Fixade till den lite. :)
#43 nalle- kommer ha Taigaro ^^ haha :P…
2/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred & Melvin
lill-jarven - Hubert
nallegarden - Kiwi, Melva, Ina
nalle- - Taigaro
29 el 30/2
malinroth - Knut
Fatma - Tarkan
2/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred & Melvin
lill-jarven - Hubert
nalle- - Taigaro
(ev.) Rebiz - Max + ungar (ev. 2 kompisar till mig oxå)
29 el 30/2
malinroth - Knut
Rebiz - Max + ungarna (ev. 2 kompisar till mig oxå)
Fatma - Tarkan
Ändrade lite.
En fråga bara. Mina ungar kommer vara ca. 4veckor den 2/5, visst går det bra att ta med ungarna utan mamman? De är vana att vara utan varann ett par timmar per dag, då mamman brukar vara i utehage om dagarna. Så det bör väl gå bra? Eller tror ni ungarna kan bli stressade utan mamman på ny mark? isåfall tar jag nog bara med mig Max, men vi får se :)
Är det bara dessa datum som gäller? Inga i mitten av månaden? ^^
#40 Vet inte om jag kan säga det på internet men norbotten ;P
Jag håller på att tjata på mamma men vet inte hur det går .. ;(
#45 Eftersom jag och malinroth kör taxi så jobbar vi varannan helg. Men i maj har vi iaf haft flyt och är lediga samma helger. Och det är just de helgerna vi har skrivit om. :) Så nej, inga datum däremellan. Inte med oss iaf.
Jag skulle nog personligen inte ta med mig 4v gamla ungar, känns lite tidigt. Men det får du bedömma själv. :)
#46 Haha ok. Får du åka och du kommer med buss/tåg så kan vi säkert komma och möta upp dig. :) Vi (jag, malinroth och poesi) är 23 resp 24år, det kanske kan få dina föräldrar lite mer med på noterna? ;)
Hade gärna varit med men jag har två problem tre problem. 1, har ingen bil. 2, Hedlundaparken ligger ganska långt ifrån mig. 3, Eftersom jag är handikappad är jag också förbasskat folkskygg och blir stressad bland nya personer. 
#47 Kul att ni kör Taxi, det gör min man också ;)
#48 Om du kan lösa problem 1 och 2 tycker jag verkligen du ska komma! Du kanske kan ta med någon kompis om det känns lättare?:)
/Isa
#48 Du får ta och fundera litegrann. :)
#50 Känner ingen i Umeå så den biten blev svår.
#52 Aha, vad synd. Du får känna efter då, men det vore roligt om du kom:)
/Isa
#47, lill-jarven: Okej, varför skulle du inte göra det? (undrar bara :))
#54 dom är lite för små tycker jag också x).. dom kan ju bli skräckslagna.. sjuka ( inte för jag tror någon tar med någon sjuk kanin ) men bra att ta det säkra före det osäkra då småbebisar lätt drar på sig någon sjukdom :P.. men du bestämmer ju själv ;)..
#55: Okej! ^^ Kanske bäst jag lämnar de hemma då!
#56 precis:) alltid bra att ta det säkra före det osäkra =)
#57: Ja,:)
För jag tycker de är så lugna när de är inomhus på några mattor och skuttar. Ganska många olika som varitoch hälsat på och klappat så de är ju inte rädda av sig, snarare tvärt om, så det var därför jag tänkte att det inte skulle bli några problem, då det skulle vara relativt kort tid och hade tänkt att ha de i en mindre inomhusbur, (som jag använder som transportbur då den är olaglig storlek.) och hade varit lika bra att de skulle vara i buren, och inte på "okänd" mark när de är så små. Hoppas man fattar texten, blev lite flummigt skrivet :P

#25 Min hane hoppar väl om han vill, så det beror på vilket humör han är på verkar det som. Jag kan försöka få med mig ett hinder men inget jag lovar då jag kommer isåfall ta bussen.
Mvh Fatima
Åh längtar verkligen! :D Ska bli roligt att träffa alla. Har ju bara träffat Angelica innan ^^
När det gäller vad vi ska göra tycker jag absolut att vi ska hoppa! :) Har dock ingen kanin, men kan kanske låna Taigaro lite om jag har tur (a) Även fast jag inte kommer kunna ta hem honom just då..
Tar med mig kameran iaf ^^
Om jag kommer skulle jag kunna ta med mig ett hinder som skulle kunna funka, tror jag, men pinnarna är kanske lite korta, kan mäta så får ni säga vad ni tycker, för isåfall kanske jag bara tar med hinderstöden :)
#60 så jag duger inte :o hahaha nämen skämtar (a) tycker ocså det ska bli skojj ^^
Om jag kommer kommer jag ta med mig mitt lejon Breana. Ingen stjärna på att hoppa men kan helt klart ta sig igenom banan om hon är på rätt humör. :)
Den senare träffen kanske jag tar med mig min teddyvädurs unge. Har inte riktigt koll på när den 29/5 är, vet inte riktigt om jag har fått hem honom då och isåfall hur länge han har varit här. Ska kolla upp det lite.
Ska kolla om jag kan komma:)
#62, Haha, självklart duger du Angelica! ^^
#64 haha duger låter inte så bra ;) x'D
Jag ska fråga om Martina (som har sjömorens uppfödning) vill komma, vet inte om hon har kvar sitt konto här på iFokus längre men. :) Och då kanske hon även kan ta med sig några hinder. ^^
Vad behöver man ta med sig förutom kanin?(a)
/Isa
Rebiz: Precis som Nallegarden skriver så kan de små lättare bli sjuka och så vidare. Bor de vanligtvis inne kanske det blir lite kallt för dom att vara ute 3-4h också. :) Iaf på första träffen. Kommer du på andra så får du mer än gärna ta med sötnosarna. :) Fast då är de ju isåfall 8v (om jag förstått det rätt) och kanske redan har hunnit flytta? :) Skulle blivit en ordentlig hermelinträff annars, haha. Jag med Edith (+ev en hona till), Malin med Knut och så dina. :) 3 (ev.4) havannahermelutter och en vit blåögd. (+ ungarna om de bor kvar.) :D

Så det blir 2 träffar?
Mvh Fatima
#69 Ja det ser så ut. :) Endel kan bara den 2/5 och endel kan inte då. Så vi kör helt enkelt två stycken.

#70 Aha, då vet jag det ;)
Mvh Fatima
#67 Hinder kanske om du vill & har. Annars nått att fika? :) Hmm.. vet inte om man behöver nått mer. Vi kommer ta med oss kompostgaller så man kan göra små hagar till kaninerna också, så dom slipper sitta i transportburen, men om man bara har en kanin så kanske man vill sitta med den hela tiden iofs. :) Men ja, annars kan man ju ta med kompostgaller som sagt var.
#72 Okej:)
/Isa
#72 jag kanske kan ta med ett hinder ^^ haha x).. ska bara kolla så den är laglig i bredd osv x'D.
Skulle någon kunna möta mig på busstationen om jag inte får skjuts? :)
#74 Vet inte om våra hinder är lagliga i bredd osv, men sålänge det är hinder som kaninerna kan riva från båda håll så är det lugnt. :)
#75 Det ska nog gå att ordna. (:
Vilken tid kommer träffen att vara? :) Så jag hinner kolla på bussar och så. Det går ju inte så många bussar på söndagar.
Fast jag kan kanske kommer åka med Angelica, bestämde vi nu.
Klockan tolv kanske? :D Om det går bra för er?
#78 kl 12 går bra för mig =)
Kl 12 blir super för mig också. :)
#47 Ja, jag får tjata ;) :-P Men vet redan nu att i så fall kan jag 29/30 ^^, men fortsätter att påverka mina föräldrar så får vi se om jag kan/får komma ;)
isf blir det pilot som följer med, kanske någon kan kolla könen på hon (ja, jag tror det är en hon iaf ;)) om jag kan komma? :-P Det vore super att få det klart för mig ;)
#81 Vi kan absolut hjälpa dig att kolla könet på henne om du kommer =D
#82 Tack =)<3
Jag tjatar på mami och papi, men ska kolla på bussar eller så kan mamma gå på stan medans jag är med er :P men tjatar på här hemma ;);)<3 haha x)
#83 Åhh… Så himla fina!:)
/Isa
#83 Nämen tack ska du ha :D.. synd att du inte kommer 2:a maj ^^ då hade du ju kunnat se dom.. :]..
Åh! Fräsigt att få träffa en angora! :D Ta jättegärna med honom. (:
Angelica: Dina tussar är såå fina. Ska bli så roligt att träffa dom. Har faktiskt aldrig träffat en angora, förutom tittat på dom på utställningar. =D Ta med han!
#86 Jaa, jättesynd!:] Har du några helteddys till salu så säg gärna till(a)
/Isa
#87 hihi åh =).. tar så gärna med han ;)!
#88 naw tack så mycket :') Håller helt klart med att din melvin är UR Snygg :D, men då ska han ju följa med! =) så du får träffa en av världens snällaste angoror (a)
#90 Wiie, toppen =D
Jag och Malin (lill-jarven) tar med oss dessa:
Melvin, Alfred, Hubert & kaanske Edith. :)
#89 naw:) tyvär har jag bara pekingar just nu =).. fasst ska ev para Melva med Figaro (hel teddy x)) fasst är ju inte säkert att det blir Helteddys :P..
fasst är inte säkert att Melva kommer fälla av heller men det finns en risk att hon kommer det.. :P
#91 naw så söta :D haha Meeelviiin! <33
#92 Men vad synd, jag som ville ha en helteddy(a)
/Isa
#93 men du hittar nog en helteddy snart ;)
#83 jag säger som de andra. Ta JÄTTE gärna med Nalle! Har faktist funderat på om jag kanske skulle fråga om du kunde ta med nån av Angororna. :) Superhärlig ras tycker jag!
Jag tar då med mig the one and only: KNUT ;D
#94 Hoppas(a) men jag har mejlat 20 olika uppfödare, och honorna har antingen haft dödfödda, gått tomma eller varit peking så det går inte jättebra:P
/Isa
#95 haha (a) tog ju bara en stund för mig att fatta att jag borde ta med någon angora ^^ då inte alla ser dom varje dag som jag gör
och då blir det ju kul får då får jag göra en "sista" rolig sak med nalle innan han far till sitt nya hem ^^
Söt nin :') <3
#97 Ska lätt köpa angora när jag får utrymme till det ^^ tråkigt att du inte kommer att kunna ha kvar dina.
#95 Väääärldens sötaste köttbulle 
Jag längtar tills på söndag!! :D
#96 ahha :/ så tråkigt ! synd att jag inte har en helteddy hona ^^ då jag ska para typ Melva (ev peking) med en helteddy hane :') när Melva är nog gammal ^^
#98 Naw :'D ja dom är helt underbara asså :') jo tycker jag också :/.. men eftersom jag ska flytta till lägenhet så kan jag inte ha kvar dom stora tussarna :P.. då dom behöver ju så mycket utrymme "/ så det är ju synd :( jag vet iaf en i Umeå (utanför) typ:P som säkert ska ta någon kull på mina angoror jag sålt till henne^^ alltså (nalle + Annie ) eller typ Annie + ---- (a) Annie är en vit liten tuss jag haft ^^ och nalle ska ju med till Träffen =)
#96 ahha :/ så tråkigt ! synd att jag inte har en helteddy hona ^^ då jag ska para typ Melva (ev peking) med en helteddy hane :') när Melva är nog gammal ^^
#98 Naw :'D ja dom är helt underbara asså :') jo tycker jag också :/.. men eftersom jag ska flytta till lägenhet så kan jag inte ha kvar dom stora tussarna :P.. då dom behöver ju så mycket utrymme "/ så det är ju synd :( jag vet iaf en i Umeå (utanför) typ:P som säkert ska ta någon kull på mina angoror jag sålt till henne^^ alltså (nalle + Annie ) eller typ Annie + ---- (a) Annie är en vit liten tuss jag haft ^^ och nalle ska ju med till Träffen =)
Klockan tolv är nog lite tidigt för mig, om jag kan komma, för jag ska fara från min stuga, men då kanske jag får bli lite sen :P men har inte pratat klart med mina föräldrar så vi får se, meddelar om jag kommer eller inte :)
#102 Det är ingen lektion, man får komma sent. ;)
Jag tar med mig både Algot och Alice om jag får skjuts, annar så tar jag bara med mig Algot.
Algot:

**
Alice:**

Det verkar som att det dåliga vädret kommer hålla i sig, och även om det inte regnar på söndag lär det ju vara blött på marken så jag & malin (lill-jarven) undrar om vi kanske ska vara här hos oss istället? :)
#105 som jag sa på msn så funkar det bra för mig ^^
och Till Nadja så kan pappa skjutsa dig =D så du kommer dig dit ^^
Angelica: Toppen :D Hihi.
Vet inte om det "bara" blir vi eller var det nån mer som kunde nu på söndag också?
#107 haha ingen anning x] verkade vara mest som kunde komma i slutet på maj :P
Aaa, precis. :D Haha, men vi får det nog skoj iaf! ^^
#109, Tror det blir supermysigt! ^^
#109 ja haha ^_^
2/5
malinroth - Knut
poesi - Alfred & Melvin
lill-jarven - Hubert
nalle- - Taigaro
29 el 30/2
malinroth - Knut
Rebiz - Max + ungarna (+ ev. 1-2 kompisar till mig oxå)
Fatma - Tarkan
Kan tyvärr inte komma på söndag! Men 29 el. 30 kan jag nog komma, ungarna är dock leveransklara 31/5, så de kommer vara ganska stora då, och kanske att någon flyttat, men vi får see:) ^^
#112 en hermelin blir väl aldrig stor ;) haha. ta med den eller dom du har kvar om du vill. det ser vi ju då :) Har du nå bilder på småskruttarna? Jag är inte så lite nyfiken!
Om någon mer vill komma till oss imorgon, pm:a så får ni adressen!
#114 där ser man, hon har vaknat nu ;)
#113; haha, nej men jämfört med hur pluttarna är nu ^^ Kolla www.ronnens.tk , på "blogg" har jag bilder <3
Kan inte bestämma mig om jag ska fara eller inte, haha :)
#117 FAR! x'D snäälla far på 2/5:') haha nämen ^^ far :')!!!
#118 Haha, vi får se! :D
#120 Ska tänka på saken! :D
#121 haha gör så ^^ =)
#120 KUL :D
#121 Det vore kul om du kommer!
#121 Nejjj far på den som är 29 el. 30, det vore så roligt att träffa dig(a) eller far på båda?:D
/Isa
Jag har bestämt att jag inte kommer imorgon. Hade varit askul att komma och träffa alla + alla kaniner. Men jag har inte pratat med mina föräldrar så jag har ingen skjuts eller nått.
Men den senare träffen! Då kommer jag och min teddyvädurbebb! :D Om han hunnit bli hemmastadd och allt. Annars tar jag med mig mitt lejon eller hermelin :D
#124 Haha, Vi får ta den senare träffen! Det kommer bli skoj att träffa dig också :)
Ser ut att bli ganska bra väder idag Då kanske vi kan hoppa ändå! :D
Vi ses kl 12!
#126 yay =)
sitter strandad i stugan, hade varit kul att komma, men vi är inte hemma förens klockan 4 ;( x) hoppas ni får kuul, mina kaninbebisar hälsar<3
Glöm inte lägga in bilder från träffen sen :)
Jag och Knut har kommit hem för en stund sen. Vädret var inte det bästa, det blåste som tusan så det blev knappt nån hoppning då allt bara blåste omkull hela tiden. Men vi hade det trevligt ändå och jag gick förstås och kärade ner mig i angororna, men det var inte direkt oväntat :P Ser framemot nästa träff ska bli kul att få träffa lite fler av er! Glömde tyvärr kameran hemma men de andra har fotat lite iaf så det kan säkert ladda upp nån bild :)
#128 tråkigt att du inte kunde komma men hoppas du kan på nästa träff :)
#130, Jag håller med, det var väldigt mysigt ändå!
Jag kaaaanske kommer på en av de senare träfferna också. Än vet jag inte om jag kan, men det skulle vara roligt :) Särskilt om det är finare väder!
I så fall hänger Taigaro med mig ^^
Jag tycker också att det var trevligt. :D Synd bara att det var så dåligt väder, hoppas på bättre väder på nästa träff!
Jag fotade inte så mkt, men lite iaf.. lägger in lite bilder sen. :)
jag kan nog inte komma :'( det blir typ 50-60 mil samanlagt för mig att åka har jag innsett så det går nog inte … :(
tycker också det var super trevlig och att Malinroth skulle kärade ner sig i angororna trodde jag faktiskt inte haha! ;) eller ja.. tycker hon verkade mest kär i Nallebus (a)..
jag kanske också kan komma på nästa träff , men bara kaanske (A) ^^!
haha och om det inte tog på Ina då kanske man kan prova igen ^^ får iallafall hoppas att det tog ändå :')
#134 jag tycker Gloria också var jättefin! Men det var nog för att hon var ute och Nalle inne eller nåt som jag kramades med han ^^ Hoppas ni kan komma på nästa träff också :) och hoppas parningen tog!
#135 haha ja, förutom att hon är finare när hon inte är Nyklippt haha x].. ja, hoppas jag också, och hoppas det är bättre väder då också ! ^^
jo, det får man väll se om någon månad eller dagar (a) om hon blir värre med grävningen eller jag ser att hon förändras i humöret ^_^
Ser verkligen fram emot nästa träff! Hoppas vädret är bra då, ni hade en himla otur idag:)
/Isa
Jag skulle ev kunna åka ner till umeå (från skellefteå) till nästa träff och isf dra med mig amandaho.
Men det beror helt på om vi har tävlingar här hemma eller inte :)
Vad sägs om at starta en ny tråd? Känns som on denna börjar bli lite lång? (A)
#140 Oj, varför får du tillbaka honom? :)
#141 han är redan hemma igen :) hämtade lillen idag kl 10:00 ;D
han var för "liten" för hennes Angora avel x]
dock gör det inget för mig (a) Bara att jag nu måste göra mig av med antligen Ina eller Taggo :<.. ajja,, Nalle betyder ändå mer :]

Träffen som ska var den 29 eller 30:e, när bestäms exakt datum?
Mvh Fatima
#143 …och plats?
/Isa
Vilka är det som kommer på den senare träffen? :)

#145 Jag förhoppningsvis :)
Mvh Fatima
Jag och Knut kommer på träffen :) jag kan båda dagarna så för mig spelar det ingen roll.
#142 kul att du kan ha kvar han då :) fast trist att du inte kan ha alla såklart. Vill inte Nadja ha Taigaro? Då kan du ju träffa han ändå ^^
Nu finns det en ny tråd för den andra träffen!