Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 855 ggr
[ninnakm]
0

Burmått:)

Hejsan, jag har två kaniner (lejonhuvade) Jag ska bygga en ny bur åt dom till sommaren, en ganska så stor. Vad ska man ha för mått, det är en hona och en hane;)

LinaIsabell
0

Jag har inga förslag, men jag tycker du ska göra den så stor att du precis får plats med den. :)

Billikanin
0

Så stor som möjligt är ju bra! :)

[ninnakm]
0

Okej, tack det ska jag göra, villa ha en jätte stor bur;)

[Agneslundin]
0

vad har du tänkt för mått :) ?

[ninnakm]
0

190x70x85 :D

[Agneslundin]
0

jag tycker det lät stort och bra :) de kommer säkert trivas :P

[ninnakm]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åå, vad sknt att höra:) Har en bild på min ritning;)

Kassy
0

Mina kaniner har 2x2,5 som mått till sommarburen Skrattande

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Kassy
0

Menade 200 x 250 cm

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

[Wera]
0

#8 Med sommarbur menar du då som en slags "hage"/gård som kaninen bor i dag/natt? :P

Kassy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nja, mer en bur, kan visa ett foto sedan förra sommaren..Fotat med bobilkamra och inte bra direkt..

[Wera]
0

#11 Jag skulle kalla det en gård eftersom den sitter direkt på marken :) precis som min gård som är 4x4 m.

Kassy
0

Oki, men dom som inte sitter på marken kallar jag vinterbur..Obestämd