Tunnlar?
Hej!
Jag undrar över lagen om tunnlar. Kan någon skicka till mig var det står? Det är väldigt viktigt då jag annars inte kommer ha någon. Min mamma tycker inte att det är nödvändigt, vvi kan köpa andra leksaker har mamma sagt.
Kan någon skicka en länk eller något?
Vänliga Hälsningar Lina
Lagen om tunnlar..?
Finns ingen lag om att kaninen ska ha tunnel.
På många trådar här på kif så har folk skrivit "det är lag på att kaninen ska ha tunnel", som t.ex på tråden "hur bo din innekanin?".
Vänliga Hälsningar Lina
Nej, det finns ingen lag om det.

#3 nej då har du uppfattat fel för det är absolut ingen lag! Jag köpte en tunnel till mina kaniner som de inte alls gillade! Det finns många som har tunnlar men jag tror att det är ännu fler som inte har det,men det är ingen lag iallafall!
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Okej, tack.
Men varför skriver folk då att det är lag om det?
Vänliga Hälsningar Lina

#6 Du kanske läst fel? Men om de skrev att de är lag så har de nog ingen koll
. Men kolla gärna på kommentaren som det stog om att det är lag om att ha tunnlar och kopiera och klistra in här :)
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥

Det som det är lag på i buren är sitthylla som de kan vara på och under :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

#8 men måste man ha sitthylla? Jag har en stol som kaninerna sätter sig på och blickar ut genom fönstret :P De gömmer sig också under stolen, så måste man ha sitthylla? De använder ju stolen som en sitthylla ändå :P.
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥

9# Om kaninen kan sitta på den och vara under den är det ju en sitthylla :) det kan ju vara ett hus som den kan vara under och på också.
Allt som den kan vara under och sitta på räknas som sitthylla.
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

#10 haha okej :)
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥
Visste inte att det var en lag på att kaninen ska kunna vara under sitthyllan. Har en sitthylla men den är ganska låg
. Hon har iof valt att fylla utrymmet under med spån. Så hon är nog inte intresserad av att vistas där. Hon ligger gärna under ett bord bredvid sin bur när hon är ute. Så hon får väl sitt behov stillat då
. Hon sitter inte speciellt ofta på sin sitthylla heller.