Kaningott :)
I den här tråden man man tipsa om smaskiga saker man brukar ge till sin kanin :) Berätta gärna vad du ger din kanin för grönsaker varje dag.
Jag gillar att variera maten till Gimzan och Albin och brukar ge dom minst 4 olika frukter eller grönaker varje dag. Ikväll fick dom varsin äppelhalva, lite ruccola, en bit potatis, gurka och paprika :) Och så pellets såklart ;D
Mina brukar få: Morötter, äcpple och rödkål dessa olika ggr. ibland andra grönsaker som broccoli å sånt
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
jag brukar nuförtiden koka lite gröt med krossade linfrö i! det är super gott! sen brukar jag ge äpple, päron knäckebröd och en slags blandsallad ibland. men vissa dagar får han bara något litet typ en morotsbit eller t.ex. en bit grovt bröd.. det gillas också!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag brukar göra gröt (2 dl vatten och 1 dl havregryn. Sen blandar jag i banan, morot, persilja m.m Supe!½

Hampus brukar få morot,äpple,persilja,sallad,rocola,banan m.m Fast inte samtidigt då ;) Sen då han får sallad och sånt brukar jag hänga upp det i taket så måste han kämpa lite :D