Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 839 ggr
ulanea
0

Kompostgaller och underlag:)?

Hej!

Jag undrar vad ni har för underlag till era kompostgaller hagar innomhus och vart man köper det:).. Jag undrar även Vart ni köper kompost galler:). Eller finns det någon som har sina kompostgaller tillsalu:)?

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Totzie
0

Jag har en matta som underlag för att han inte ska halka. Kompostgallrena har jag köpt på Jula. Men det finns på dom flesta ställena. Typ Rusta, bauhaus, coop, granngården..

Rozza
0

hade gärna sålt mina kompostgaller men dom är så rostig och ful att dom knappt går att ha ute. Tror det finns att få tag över allt som #1 säger och även på Ö&B kan du nog få tag i det. Har mina ute så vet inte vad man kan ha för underlag. men när jag hade kanin inne så la jag en tunn PDF skiva på golvet för att skydda golvet mot kanin tänder och klor. och säker bra att sätta upp mot väggar som skydd för kaniner som skvätter mycket. har fått jätte fina kiss fläckar på tapeten så vill inte ha det igen.

ulanea
0

#2 Men vi ska ha de inne:D! Tror du de håller för det:)?

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Rozza
0

#3 det var just det jag sa att det inte är så snygga att ha inne när dom är rostiga och fula. och tror jag behöver dom en sista sommar inan jag lägger av med kaniner.

kaningodis
0

Jag har en fleecefilt för att kaninen inte ska halka på golvet.

Kastanjegårdens Kaniner