(K) Omplaceringskanin sökes
Nu är det dags för min del att skaffa kanin, 3:e gången blir detta så har kaninvana sedan tidigare. Jag är intresserad av en trevlig kanin van att bo utomhus året runt. Är inte intresserad av kaninunge av anledningen att jag vill ge en kanin som inte längre kan behållas eller inte får den tid och uppmärksamhet den förtjänar ett nytt bra hem. Är inte intresserad av en kanin som vaktar sin bur eller som ofta bits hårt. Kaniner som är spralliga,blyga eller har en ovana att nafsa kan jag dock ta mig an. Men vill inte ha någon som knappt går att lyfta. Ras, päls och storlek spelar ingen större roll.
Jag finns i Karlstad, Värmland. Transport går i många fall att lösa så hör gärna av dig oavsett vart du bor.
Mvh Ellenfyrkant

Jag har två hanar, Tex & Molle. www.windsors.weebly.com <-- Kan inte skriva så mkt då internet snart stängs av :P
Kaninerna kan tas upp till Kil på sönda tror jag det är, så du får svara snabbt, haha. Du kan mejla mig på paaatypalm@hotmail.com då jag inte är inne här så ofta
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Hej!:)
Jag har en jättemysig lejonhona här hemma som jag funderar på att sälja, Har inte varit så aktiv på att sälja eftersom hon e min lilla älskling, men har inte rätt färg för vad jag vill avla på(hon e svart wienertecknad med blå ögon)
Fyller 2 år i Juli, bilder finns på min hemsida www.pigelina.tk under kaniner.
om du är intressserad kan du PMa eller mejla hanni_djur@hotmail.com om du vill ha mer bilder och info!:)
Somsakt är den ingen "omplaceringskanin" men eftersom hon haft en ägare till förutom uppfödaren innan mej, vill jag att hon ska ha ett livslångt hem hos nya ägaren, och att hon kommer tbx om ngt skulle hända(dvs du inte kan ha kvar henne) och så vill jag ha kontakt med nya ägaren, dvs få ett litet fint mejl lite då och då för att veta att allt är bra:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Vill tillägga: Om det är två kaniner som du helst ser omplaceras tillsammans så tar jag gärna de båda. Och det är i juni, till sommarlovet, som kaninköp är aktuellt.
Mvh Ellenfyrkant
lägger in en liten bild på min tjej, hon e sötare i värkligheten:P Blir inte så bra på kort, men kan om du vill fixa en bättre bild:)
// Hanna

Chieko söker ägare till en omplaceringkanin, viltgrå dvv tror jag :) du kan pm:a mig om det verkar intressant så kan jag ge dig mer info om kontakt och så =)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Kolla in på dragongårdens, vi har lite kaniner tillsalu!
Jag åker till värlmand lite då och då och kan ta med mig kanin!
Har bla min teddyvädur Willow till salu lägger in en bild här på honom!
Han är nu klippt men otroligt söt
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Berätta gärna varför kaninerna ni berättar om ska säljas ! 
Mvh Ellenfyrkant
jag berättade om min hona;)
// Hanna

#8 Ja, det gjorde du. 
Mvh Ellenfyrkant
Jag har en störtmysig hane som jag letar nytt bra hem till. Se även tråden rexpälsad blandrashane.
Han blev osåld ifjol, så jag försöker igen i år. Han har bott i svagt värmt uthus under vintern, men varit ute mycket när det inte varit jättekallt. Brukar få gå lös om dagarna.
Ska ut och åka en sväng söderut. Bl a till Järna (utanför Stockholm), Örebrotrakten, och Trollhättan.
Har ingen direkt plan på Värmland, men på hemvägen kantänkas att jag tar vägen över Karlskoga.

#5 Han bor hos mig nu och om allt går bra stannar han permanent. (Han ska kastreras imorgon och sedan hoppas jag att han ska kunna gå ihop med mitt kaninpar).
Chieko har dock en hona med ungar från samma oseriösa "omplaceringshem" i Göteborg som skulle sälja djuren som levande reptilföda. Kommer söka nya hem till dem om 2 månader ungefär.
"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"

11# heh det var då han fortfarande fanns hos henne jag skrev ^^
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Vi på Dragongården har ju som sagt några kaniner till salu.
Bla en lejonhuvad dvärgvädurs hona, havanna till färgen och född i november. :)
Varför vi säljer några av de vuxna kaninerna är för att vi tog emot nästan alla för omplacering, och några för att vi har en annan inriktning än vi hade från början. ;)
Som #6 säger, så åker Linnea till Värmland då och då!

Tråden kan tas bort då jag hittat en kanin !
Mvh Ellenfyrkant