(K) Blå rex hona
Hej!
Som några vet ska jag längre inte föda upp så mycket på Dragongården då jag börjar gymnasiet i höst (har hoppat av och detta är min sista chans) och måste verkligen fixa och satsa på skolan. Men kommer ha någon enstaka kanin därborta! Men då kaninuppfödning är min ända hobby för tillfället då ja tagit en paus från hästar så kommer ja vilja ha lite uppfödning hemma. Och den rasen ja är fast vid är rex! Kommer alltså försöka skaffa in två rex honor åt mina två hanar! Först letar jag efter en blå rex hona.
Krav
- Renrasig med stamtavla och märkt!!!
- Blå eller blå dalmatin eller med dessa anlag
- Inte allt för dyr
Sen har jag ju en dalmatiner kille, så en hona till honom eller en till blå. Samma krav men den får vara svart dalmatin eller bära på anlagen!
Tack på förhand!
Kvicks kaninuppfödning
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Åh, är dalmatiner godkänt i blå? :D
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Villanskaniner har det just nu! :D med dalmatiner anlag.
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Oh vad fint! Jag vill också ha rex!
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Ja MLI det är godkänt 
Jo Villans har och jag har varit i kontakt med henne, men det blir rätt dyrt med transport och så! Så vet inte riktigt

4# Inte dyrt alls eftersom louise åker den sträckan ofta och det kostar 150 kr bara. Så det tycker jag inte var dyrt när jag köpte Valkyrie ;)
Rest in peace Valkyrie!
Jo ja vet men kaninen är över tio veckor då kostar de 200 och kaninen kosta 400! Sen håller jag på att bygga nya bur så lägger en väldans massa pengar på det också
Men har nu sagt till henne att jag vill tinga ungen. Får hosta fram pengar på något sätt!
Men är i jakt på en till hona! så hör av er om ni bet något!

6# Okej jag förstår , Valkyrie var 12 veckor och det kostade 150 men aja ;)
Blåbärets kaniner har ju rexar :D
Rest in peace Valkyrie!