Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 2133 ggr
MajaL
0

Klotterplank #22

Nytt klotterplank. =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

lillaisa
0

Ser fram emot en mysig söndagskväll!:) borde verkligen ta tag i matten. Men nää…

/Isa

[BonnieL]
0

Jag äter ananas.
Och Tarja får inte smaka Skrattande

Tarja
0

#2 Där var du inte snäll Bonniebus! Skrattande

[BonnieL]
0

#3: Tihi Skrattande

Billikanin
0

#2 Jag vill också äta ananas! (Är allergisk :()

[BonnieL]
0

#5: Blä för allergi Rynkar på näsan

riiffen
0

#6 Håller med. :(

Är allergisk mot kvalster och pollen, sååå jobbigt =/

medarbetare på allergier.ifokus .

Zvintos
0

Har precis gett mina hamstrar, samt mina inneboende, lite färskmat.
Idag serverades det ärtor, "avlånga" ärtor (kommer inte på vad dem heter), morot, blomkål, solrosskott och 2 sorters barnmat.

[bebba]
0

Ridit idag MIn dag har bara handlat om djur men jag har inte träffat mina kaniner.

alwiz
0

åh fy vad jag har ont i halsen .. :/ sitter här och mummsar på fishermans friend med lakritssmak, mumms det i alla fall :P <3

Billikanin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Jag har också ridit idag på min lille foderhäst! [se bif. bild]

bunnyheart
0

Dagens utespring finns som vanligt HÄR.

#11 Fin häst :)

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

Ida94
0

Jag vill också rida men jag kan inte för att min mammas kompis är sjuk (rider hos henne), och vårans hästar här hemma är jag för lång för (vi har bara shetlandsponnyer).

alwiz
0

åh, nu kan jag inte äta nå mer halstabbleter, då tar dom ju slut o.o … aj min hallsssss…. >.<

Inaarah
0

Många som ridit ;) *jag med, jag med!*
Red ett sv. halvblod som jag ska rida till lite. Men det gick super :)

Men, började känna mig dålig igår & efter ridningen idag kan jag inte säga att det blev bättre ;/

skitte
0

Jag har oxå ridit idag Glad Hopptävling Flört

//Ellen

Popstar
0

skulle ridit min medryttarhäst idag , men eftersom min syrras medis var halt så kändes de inge kul att cykla 5 km själv & sen rida själv xd

Valkyrie
0

Har fotat Diana och George mycket idag med min kusins system, i love :)
Nu ska jag bjussa på en bild :P

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

riiffen
0

#18 Kyss

emms
0

#5 Jag vill inte äta ananas :D Det blä (A)

Emma

Billikanin
0

#18 Åh vad vacker hon är <3

[Emmla]
0

mupp mupp nu ska jag snart till skolan och vi har bip-test….Gråter jag som har så dålig kondition:( men jag funderar på att börja på orientering och träna upp mig lite:)

Onslow
0

Jag fyller år om 20 dagar! :3

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Inaarah
0

#23 Grattis i förskott! :)

Onslow
0

24# Tack (:

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

lillaisa
0

#23 Åh då fyller du år prick en månad före mig!:) grattis i förskott:D

/Isa

Valkyrie
0

Hur har era hanar förändrats efter kastreringen? :)

Rest in peace Valkyrie!

emms
0

#27 Min blev mysigare och inte lika hyper :D

Emma

Zvintos
0

#27: Hanen jag kastrerade var sig lik, dvs lika lugn och lat som innan. Tungan ute

Kristall
0

#27: min blev om möjligt ännu mer "mammig", följde efter mig hela tiden och blev nästan "översocial". Glad Han slutade även att skvätta och blev inte lika stressad runt honorna längre. =)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

MarHai
0

Årets andra kull föddes för en knapp timme sen :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Valkyrie
0

28,29,30# Okej, George är väldigt stressad och skvätter mycket ändå fast han är kastrerad. När jag tar ut honom i sele bara springer han runt och jag håller på att selträna honom men jag tycker ändå han borde vara lugnare eftersom han är kastrerad…

Någon som har en kastrerad som är stressad och skvätter även fast den är kastrerad?

Idag köpte jag en liten babysele till Diana och jag kan ju säga det att kaninerna i djuraffären är 8 veckor och större än Diana!
När jag kom hem skulle jag testa henne i sele och hon bara sprang runt, men jag ska som sagt selträna henne också.

Samtidigt blir jag så ledsen för jag tänker på Valkyrie hela tiden och jag önskar att ingenting har hänt, vill bara spola tillbaka till februari.
Tänk vad mycket tid jag lade ner på Valkyrie och det känns som att just nu har jag två stressiga kaniner som aldrig kommer komma upp till Valkyries nivå och det är ju såklart jobbigt att tänka på.

Rest in peace Valkyrie!

Zvintos
0

#32: Hur längesedan är det han kastrerades?
Det tar ju ett tag för hormonerna att försvinna och tills dess kan hanen fortsätta med sina tidigare beteenden, såsom att skvätta.

Valkyrie
0

33# han är ju snart 2 år och jag tror han varit det ganska länge men jag kan fråga tidigare ägaren. Men inte nyligen tror jag i alla fall :)
Tycker ändå det är konstigt att det inte har försvunnit…

Rest in peace Valkyrie!

Zvintos
0

#34: Det kan vara så att det för honom blivit ett invant beteende och det försvinner tyvärr inte med hjälp av kastrering.

Valkyrie
0

35# Ja otroligt synd :( Han är väldigt stressad av sig…

Rest in peace Valkyrie!

Fanny98
0

På lördag hämtar jag min andra kanin!:D läääängtar!

alwiz
0

Jag håller på att bli sjuk knr jag nu .. :'( Kan inte prata normalt, har så ont i halsen. Har typ sovit jättelänge, allmänt hängig. :'( Precis lagom till tävlingen på Lördag.. woho.. -.-'

Billikanin
0

Imorgon har jag en håltimme, nej, förlåt, det heter ju "studietid", i fyra timmar… Wihoo! :P

kaningodis
0

#39 Fy, vad tråkigt! Bättre att bli klar med alla lektioner så snabbt som möjligt och sen vara ledig resten av dagen =0)

Kastanjegårdens Kaniner

Billikanin
0

#40 Håller med, mycket bättre… Speciellt svårt är det att utnyttja sin "studietid" när vi har 12 datorer till 900 gymnasieelever… Suck…

riiffen
0

#41 Vilken kommun bor du i? Här kommer alla att få varsin gratis laptop från skolan när man börjar högstadiet eller gymnasiet, vi kommer att få det på högstadiet. ^^

Valkyrie
0

Idag var jag i friggeboden och skulle ge hö. Jag gav George hö i höstället och sedan skulle jag ge Diana så jag öppnade och satte i hö. Samtidigt som jag gör det hoppar George in i hennes och jag har snabb reaktion så jag bara håller fast honom och tar upp Diana så fort jag bara kan!
Jag blev så otroligt rädd och det var inte luckan på sidorna, det var luckan på taket så det är ju en bit att hoppa och klättra.
Jag blev väldigt chockad över detta men undrar:
Varför ville han in i hennes bur tror ni? ville han döda henne eller bara mysa och ha sällskap?
Är så orolig för att de inte ska komma bra överäns.

Sedan har jag fått råd av TheMe att jag ska släppa båda lösa på ballkongen samtidigt så att ingen hinner göra revir och det vet jag ju såklart men jag tänkte mer på om ni tycker man ska träffas i selen innan? Jag tror det blir ganska nervöst och båda är ganska stressiga i selen.
Men jag är nog mest rädd för att jag släpper de för snabbt, de ha bott mellan galler sedan söndagen vecka 16.

Hur brukar ni släppa ihop, alla tänker ju olika =)

Rest in peace Valkyrie!

Zvintos
0

#43: Är de stressiga i selen skulle jag inte låta de träffas då, utan på ett ställe där de känner sig lugnare.

Jag tror personligen att han ville in i hennes bur för att kolla vad det var för en filur.

lillaisa
0

#43 Jag har aldrig provat släppa ihop kaniner, men jag kommer göra det i sommar och då kommer jag göra ungefär såhär, att jag har dem i en rasthage/på balkongen men med galler emellan så de bara kan nosa. Sedan upprepar jag det några gånger tills de vant sig vid varandras dofter, och då tar jag den ena i famnen och mamma tar den andra, så låter vi dem hälsa utan galler fast i varsin famn. Sedan får man utveckla det mer och mer, om de inte börjar slåss förstås, men jag tror inte att de gör det om de är hyfsat vana vid varandra innan de får vara tillsammans:)

/Isa

Valkyrie
0

44# Ja då blir det väl bra att släppa de på ballkongen så är det lätt att ta fast de om de skulle bråka? Jag tänkte bara om det skulle vara kört om de inte skulle passa på ballkongen. Om man har de i sele kan man ju ändå fortsätta men det känns som om de skulle fortsätta hata varandra om de skulle bråka.

Rest in peace Valkyrie!

emms
0

#46 Släpp ihop dom på balkongen du :)

Men var inte rädd själv! Slappna av. Djur känner när man är rädd och det smittar av sig. Fast själv skulle jag vänta tills Diana blev lite äldre. Tills hon har blivit könsmogen för annars kan det bli bråk när hon väl är könsmogen. :) För i början (utan massa honhormoner) så kanske det kommer att vara George som bestämmer men när hon blir könsmogen kanske hon vill bestämma = bråk.

Vänta tills hon är 13-14 veckor? :)

Första gången dom hälsar på varandra kommer dom antagligen inte att bråka om det inte är någons revir. Dom hoppar väl fram och luktar på varandra och den som är mest rädd springer kanske iväg och gömmer sig. Andra gången börjar dom jucka och så. För att bestämma rang. Detta hände för mig i alla fall och det var kastrerad hane + ung hona. Första gången hade jag dom bara ihop ca 3-5 minuter. :)

Och om dom kommer åt varandra brukar dom inte skada varandra direkt. När Muffin och Nessie inte gick tillsammans så smet Muffin in till Nessie en gång, (jag var på väg hem från varberg, pappa släppte ut dom i olika hagar på morgonen) det låg MYCKET päls i hagen. Det måste såklart ha gjort jätteont men ingen av dom hade några sår. Inte ett ända :P

Emma

Valkyrie
0

47# Ja jag tänkte om jag kan släppa ihop de och börja få de bli vänner. Jag tänker inte släppa ihop i samma bur på ett bra tag =)

Så kan de få träffas ibland på ballkongen.

Rest in peace Valkyrie!

pigelina
0

blaablaa,

hatar dumma optiker som säjer att man ska ha en viss styrka, sen passar den endå inte -.- ser ingenting för att optikern sa att dom skulle prova sätta brytningsfel, men hon sa oxå att dom igentligen inte behövde men att det belv bäst så, just nu kan jag inte läsa saker på långt håll, SUPER BRA värkligen -.- har alltid kunnat göra det förut och nu skulle jag få så jag såg ennu bättre, väärkligen? -.-

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

bunnyheart
0

Jaha, då är man sjuk Obestämd.

Aaaaaaj min käke bara värker!!!Skrikandes

Halsen är ju inte bättre än käken när man hade så ont så man nästan inte kunde andas i morséFörvånad.

Skönt att man slipper prata och kan skriva av sig allt det där pratetCool.

Jag som ville ha en mys dag med Maja ida'gRynkar på näsanSkämsSkrikandes

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Valkyrie
0

Tur att jag inte tog ut George i hagen idag, det ska typ börja regna :)

Rest in peace Valkyrie!

Inaarah
0

#51 Det regnar redan här.. ;)

Sedan ang att släppa ihop dom, hade jag gjort det på ex. en balkong, tillsammans med 1-2 personer till som är beredda att rycka in om det skulle behövas. :) men, det går nog bra ändå skulle jag tro! <:

Valkyrie
0

52# Oj det skulle väl regna i hela landet? ;)
Jag ska släppa de på ballkongen tillsammans samtidigt och så får min mamma vara med :)

Rest in peace Valkyrie!

Inaarah
0

#53 Haha ja det skulle det nog. ;)
Precis så gjorde jag med min mamma & det funkade bra! :)

Valkyrie
0

53# Hehhe george  verkar vilja träffa henne nu också :)
Är jag för ivrig om jag släpper ihop de ikväll eller ska jag vänta ytterligare några dagar eller det kanske inte har någon betydelse eller?

De har nosat mycket på varandra, varit i varandras burar vid några tillfällen, har bott brevis varandra i 1 vecka och 3 dagar.

Rest in peace Valkyrie!

Inaarah
0

#55 Hm.. om jag varit du hade jag nog gjort det redan ikväll. Om de bott nära varandra i drygt en vecka, finns det nog ingen anledning att dra ut på det mer.. ;o

Valkyrie
0

56# Ja de får nog träffas en kortis idag :)
Men jag tänkte på det att om jag ska låta de träffas igen sen, måste jag byta plats då igen eller blir ballkongen bra igen? för ingen hinner väl göra revir?

Rest in peace Valkyrie!

Inaarah
0

#57 Om du har samma ställe så vet de ju vad det handlar om.. och om det gått bra gången innan, borde de vara lite tryggare med. Jag hade nog haft samma ställe om allt gått bra :)

alwiz
0

Jag är sjuk idag, någon annan som är hemma och nöter kif :P ?

Inaarah
0

#59 *räcker upp handen!* Jag är ;)

pigelina
0

#59 jag med men är inte sjuk, kan inte se ngt idag(A)

// Hanna

alwiz
0

#60 härligt ;D då är jag inte helt övergiven här på kif iaf ;)

#61 varför kan du inte se ngt? ;O <3

jag har pilot ute i rasthagen, springer fram och tillbaka med laptopen och kikar ut i fönstret och kollar om hon hoppat ut :P haha

Inaarah
0

#62 hahah nejdå ;) jag kände mig däremot rätt övergiven igår hahaha ;)

alwiz
0

#63 haha ;D men tur att du inte är övergiven idag då, jag är ju här! :d haha x)

pigelina
0

#62 fick linser med ett bryttningsfel jag inte ska ha(a) ser knappt något med linserna, och tycker det känns onördigt med att gå till skolan om jag inte kan se nt:P sitter längst bak i klassrummet typ på alla lektioner^^

// Hanna

alwiz
0

#65 okej :P
jag är igentligen jättepigg (kanske lite överpigg nu… ), men jag kan typ inte prata normalt och det känns som jag har en kaktus i halsen, så jag är hemma och käkar halstabletter ist :P haha

Inaarah
0

#66 hahaah exakt samma här :p fast jag kan inte äta någonting typ, för min hals asso D:

alwiz
0

#67 hahaha :-P jag kan inte svälja nå matt, så jag äter jättemycket halstabletter i stället ;D

Inaarah
0

#68 jag kan äta glass :D det har jag levt på i 3 dagar nu typ :p

alwiz
0

#69 haha, tur att glass finns  :D nu vart jag glasssugen….kanske snor lite från frysen :P haha

bunnyheart
0

#59 haha jag är också sjuk :P om du kollar på #50 så ser du nog :P

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Inaarah
0

#70 jag sitter och äter min frukost nu (H) hittade ett oöppnat glasspaket i frysen, MITT haha :)

bunnyheart
0

#72 haha jag har också glass i frysen :D :D Miiiitt!

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

alwiz
0

#71 haha, vi är några sjuka idag i alla fall ;)

#72 #73 jag vill också ha glass… *avundsjuk..* ;P haha

bunnyheart
0

#74 haha inte bara glass för mig, utan också pannkakor till lunch :) *slickar sig runt munnen*

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

alwiz
0

#75 lyllo dig som kan äta ;-P jag försökte äta lite gröt men har ingen matlust och så gör det så * ont i halsen när jag sväljer så det gick inte så bra … ;P haha x)
så jag drack i stället jättemycket mjölk, det gick bra i alla fall :P

bunnyheart
0

#76 i morse var det mkt värre! kunde knappt andas! Men det är bättre nu :)Krya på dig :)

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

alwiz
0

#77 du me ^^<3

bunnyheart
0

#78 :) <3

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

spiritedaway
0

Just varit ute på promenad med lillgubben :) Härligt väder idag! ^^

Zvintos
0

#59: Här är en till som är sjuk.
Eller ja, jag är både förkyld samt börjat känna av den förbaskade pollen! *morr*
Men jag är jämt hemma ändå, då jag läser på distans.
Börjar bli less på att sitta hemma, så det ska bli skönt att börja jobba nästa vecka. ^^

alwiz
0

#81 Blä för pollen :( jag blir också lite allergisk men inte så mycket, det är tur i alla fall ;p

Inaarah
0

Jag är inte pollenallergiker men min häst är, vilket gör att jag inte kan rida som vanligt. Haha ;)

riiffen
0

#81 Usch, jag är också allergisk mot pollen. HEMSKT i vissa perioder på året, speciellt när dom där maskros sakerna (som gör att maskrosor sprider dig, vet inte vad dom heter men dom gör så att det flyger runt en massa vita grejer i luften) då är det riktigt jobbigt =/

Billikanin
0

Jag är också sjuk, har riktigt ont i halsen :( Fast jag är i skolan ändå, trodde att det skulle bli bättre upp mot dagen men det blev det inte… Så nu vill jag bara HEM och äta glass och bädda ner mig i sängen… Krya på er alla ni sjuka!

emms
0

YAY! Min frasse bebis är född! :D:D

Emma

Billikanin
0

#86 Vad roligt! :D

bunnyheart
0

Haha vad många sjuka det är och de flesta har ont i halsen, min lillasyster har halsfluss och feber så jag kanske har blivit smittad =/

Krya på er alla sjuklingar!

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Inaarah
0

#88 Ja, det är 30 st sjuka på min skola.. :s därav jag.
Tack då =)

MarHai
0

Kyss

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

riiffen
0

#90 Jag dör… (L)

pigelina
0

#90 Kyss

// Hanna

bunnyheart
0

#90 jag dör precis som riiffenCool

#89 det var inte så lite sjuka det :P

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Inaarah
0

#90 Naaw.. ge mig :p

bunnyheart
0

Ska gå och fråga Mamma om jag får ta glass i kylen :)

Mums! Skönt för halsen också att äta glass :) Fick också precis reda på att jag får PRAOa på en ridskola, sköta hästarna, mocka m.m :D

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

bunnyheart
0

Äter glass, softar, kollar på TV och hoppas jag blir frisk :)

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Billikanin
0

Var nyss ute med Billibus<3

Onslow
0

Kom just hem efter att ha köpt kaninburen (:

Blev en på 120x58x54, alltså rätt liten. Menmen, det blir nog helt ok. Det är ju godkända mått. Iallafall är jag jättenöjd. Den var fin och fräsch (stavning?) och allt verkar som der ska. Nu äre bara att vänta 42 dagar tills en kanin flyttar in! Vi ska köpa eller eventuellt bygga en bolåda också, samt köpa en toa.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Zvintos
0

Blir antagligen veterinären imorgon med ena hamstern, då hon inte är sig själv.

[bebba]
0

#99 Är det Petra?

Zvintos
0

#100: Yes box.
Hon var ju dålig en sväng i lördags, men har sedan dess varit sitt pigga energiska jag.
Misstänkte först en lätt stroke, men eftersom hon blev pigg igen såpass snabbt så trodde jag mer på en "dålig dag" eller liknande.
Men alldeles nyss upptäckte jag att hon är slö igen, vilket INTE är ett normalt beteende för henne.
Sen vet jag ju inte om det är åldern som spökar, men hon är ju bara lite mer än 1 år och borde inte bli gammal så fort.
Men som en uppfödare jag pratade med förut sade, att alla har ju olika livsspann och det kanske är så enkelt att det inte är "tänkt" att hon ska bli särskilt gammal..

Hur som blir det veterinären imorgon, även om jag misstänker att det inte finns mycket att göra.

Billikanin
0

#99 Vad tråkigt :( Hoppas h*n blir bra!

bunnyheart
0

Ska PRAOa på ridskola! Ska bli jätte kul!Skrattande

På fm (förmiddan) så är det bara häst skötsel och på em (eftermiddan) så är det ridlektioner som jag kanske får hjälpa till med Flört. FATTA VAD JAG LÄNGTAR!

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Kristall
0

Känns äntligen som att jag kommer någonvart med Tingan. :D
Lät henne springa lös på en grusväg idag, och plötsligt kom hon rusande emot mig och sökte kontakt och trygghet. Första gången någonsin! Kyss Och hon gjorde det flera ggr, skuttade först iväg en bit och kom sedan tillbaka och buffade med nosen på mig med öronen framåtspetsade och glad blick. <3 :)

bunnyheart
0

#104 hur har du lärt henne det?, att lita på dig så mkt så hon söker kontakt med dig?

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Kristall
0

#105: jag har inte direkt lärt henne det, hon har sällan visat något tecken på att lita på mig förut (hon var i princip ohanterad när jag fick henne och har aldrig lärt sig att "tycka om" människor). Men med en så främmande miljö antar jag att jag var en trygghet för henne, eller nåt, och hon bestämde sig för att lita på mig då. :)

För mig var det ett enormt framsteg, efter att i nästan 2 år ha haft en kanin som inte vill ha något att göra med människor över huvudtaget.

Zvintos
0

Vila i frid, Imasy´s Petra Petunia. Gråter

Valkyrie
0

107# Rip, gud vad hemskt Ninni :( får man fråga vad som hände?
*kramar*

Rest in peace Valkyrie!

Zvintos
0

#108: Jag vet faktiskt inte riktigt vad som orsakade det hela.
Hon blev väldigt trött och vinglig, så jag hade tänkt ta henne till veterinären imorgon.
Men när hon fick svårt att andas tog jag beslutet att det var bäst att låta henne somna in på en gång.

riiffen
0

#107 RIP Gråter

Valkyrie
0

109# Vad jobbigt :( avlivade du?
Du har så otroligt fina hamstrar som borde få leva längre :(
-----------------------------

Idag för någon timme sedan testade jag att ha Diana & george lös på ballkongen, första riktiga träffen.
Allting gick superbra och de verkar trivas. Jippie Skrattande

Rest in peace Valkyrie!

spiritedaway
0

#107 Jag beklagar :(

Zvintos
0

#111: Japp, det var jag som avlivade henne.
Sambon är på jobbet, så det är enbart jag hemma.
Även om han varit hemma så skulle han inte klara av det.

Ja, jag tycker det känns så himla pissigt att hon inte fick leva längre.
Hon blev ju bara 1 år i februari, så hon hade ju minst 1 år kvar…

[bebba]
0

#107 Nej

Rip Petra

[BonnieL]
0

#107: Beklagar Ninni! Gråter
Vila i frid Petra.

Zvintos
0

Tack allihopa. Rynkar på näsan

lillaisa
0

Åh vad tråkigt:( hon får det säkert bra i hamsterhimlen..

/Isa

Fatma
0

Jätte tråkigt Ninni, beklagar… vet hur det känns när man måste låta dom somna in i förtid, känns ännu hemskare då. Jag fick ju avliva min 3 åriga katt.

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Zvintos
0

#118: Ja, det känns ju betydligt "pissigare" nu än när en av mina gamla guldhamstrar fick avlivas.
Den honan var ändå över 2½ år och var definitivt gammal.
Men Petra var ju knappt halvvägs här i livet… Gråter

Billikanin
0

RIP Petra Gråter 

Beklagar Ninni!

bunnyheart
0

#107 nej vad synd Gråter. R.I.P Petra PetuniaGråter

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

pigelina
0

Beklagar Ninni!

Rip Petra:(

// Hanna

Inaarah
0

Beklagar! Gråter
RIP :(

Zvintos
0

"Tanten" min kommer få en fin begravning imorgon.
Sambon tar med sig henne när han åker upp till sina föräldrar, som har tomt.
Så hon begravs nog i närheten utav min Zvinto.

Sen till några gladare nyheter (känner jag behöver det), så har jag precis haft betygsamtal med läraren till ena kursen.
Fick VG som betyg! ^^

Sen i eftermiddag kommer vi att hämta hem Froste.
Äntligen känner jag bara, som jag längtat!

Inaarah
0

#124 Grattis! :)

Zvintos
0

#125: Tackar. =)

pigelina
0

#124 Grattis och kul att du ska hemta hem Froste!:)

// Hanna

bunnyheart
0

#124 nej vad kul! :D Ta många bilder :P  Han är ju så söt :*

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Zvintos
0

#127: Ja, det känns superskönt att få hem honom igen. ^^

#128: Med tanke på vilken fotonörd jag är, så kan ni räkna med många bilder. Oskyldig
Speciellt med tanke på det underbara vädret! Skrattande

alwiz
0

tog typ rödahundvaccin idag på skoln:P

Ida-M
0

Skönt att det börjar gå mot sommaren nu :)

riiffen
0

#131 Om det är!Skrattande

bunnyheart
0

Maja och Jag var ute på promenad idag :)

Älskar henne :)Kyss

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer