Pilot & Misty hopptränar :D
Här kommer en liten bildbomb på Pilot & Misty när vi hopptränar :)
Tyvärr har det börjat snöa idag :( inte kul, men med ett kanintäcke och gott humör så funkar allt ändå ;) haha<3
Vänta med att kommentera tills jag säger till ;)
// alwiz & love96
Vi börjar med lite bilder på Pilot :P som var väldigt taggad idag, jag han knappt med ;) haaha<3
går tydligen inte att ladda upp bilder? det kommer bara upp typ nå serviceerrorgrejs -.-' … någon som vet varför det inte funkar?
Jag kan fortfarande inte lägga upp bilderna :S det står bara "Service Error"" någon som vet varför det inte funkar???
#3: Testa förminska bilderna.

Naw så söta bilder! :) Synd att det snöade :( Här har vi strålande sol och jätte varmt :) Men vem har sagt att man inte kan hoppa i snön? ;P Båda är dvv va?
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
#11 Tack ^^<3
Ja man börjar bli lite less snön här i norrland ;P menmen, det gick bra ändå, vi körde med kanintäcke på kaninerna så att dom inte blev så blöta ;)
Det är så kallade "hoppkorsningar" bägge kaninerna.
Pilot är holländare/dvv men hon har säkert lite fler raser också.
Dom här kaninerna är ju avlade för att få en fin kropp som kan hoppa bra. Kroppen är mkt "smäckrare" än en dvv och dom har också högre "hållning" ^^<3
Igentligen är dom inte alls lika en dvv i kroppen, tkr jag, det är nog mest öronen som man kan se likheter i ;)
Det är lite svårt att se på dom här bilderna, men hoppas att du förstår ;P<3

#12 haha ja, jag förstår ;P Men de var ju jätte duktiga båda två :)
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Aw vad söta:D här är det 20 grader & sol, hah(A)
medarbetare på allergier.ifokus .
#13 Tack <3 Ja, dom har verkligen blivit jätteduktiga, bägge två :D<3
#14 Tack <3 Lyllo, åh vad jag blev arg när det började snöa.. det hade precis börjat synas lite gräs och sen börjar det snöa asmycket x( haha ;P
Naaw vad söta! :) <3

Jättesöta, gud så mycket snö här är det sol :)
Tack allihopa ^^<3
#17 ja, jag är grymt less på snön nu.. :P haha, baksidan av att bo i norrland ;)
Dom var så duktiga när vi tränade :'D <333