Favoritkanin
Har ni någon favoritkanin?
Klart att man kan tycka om alla sina kaniner jättemycket men oftast så är det alltid någon/några som har något extra.
För mig så går det lite i perioder, ett tag så är en kanin favoriten och en annan period så är det en annan kanin dock så skiljer det inte mycket mellan dem då alla är mina favortiter men ibland sticker någon ut lite.
Kastanjegårdens Kaniner
Elak som jag är så har jag ju favvo kaniner(a)
Men det är dom som föräalltid stannar här hos mej:)
Pigelin är en av mina favvokaniner hon har fötts här och kommer oxå dö här:)
och Tequila, mitt första lejon med stamtavla, hon betyder väldigt mycket för mej:)

// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jag tycker om alla mina kaniner lika mycket, fast jag favoriserar dem i vissa situationer ;)
Efter att Sakura vunnit en PET-utställning i februari var hon min favorit, när det gäller hoppningen är Zoë och Elsa mina favoriter ;) Chania är min favorit när det gäller kel, för hon är gosigast ^^
Algot är min lilla favvopojke, även om jag såklart tycker om alla mina kaniner väääldigt mycket så är han den enda jag haft sedan 8v och så är han ju min första egna någonsin. 
Jag har ju bara en kanin, Billi, så han är min favoritkanin, så klart. Men jag gillar alla mina djur lika mycket, jag har inte en som jag tycker bättre om än någon annan. Skulle aldrig kunna sälja någon av måna djur faktiskt. De stannar här tills de dör.
Av mina 3 jag har nu är ju Froste helt klart den som är favoriten.
Av den enkla anledningen att han är så otroligt lik Pelle, som låg mig riktigt varmt om hjärtat.
Säger nog som dig #0.
Varierar i perioder. =)
Alla är ju så goà på sitt sätt. =)
Saga är min "favorit". Känns lite hemskt att skriva så, men..
Det beror på att det aldrig riktigt har klickat mellan mig och Tingan, min andra kanin. Hon har alltid varit skygg och ogillat människor, och det är ju inte särskilt roligt att ha en kanin som inte kan slappna av i ens närhet och som enbart går att hantera för att hon är för rädd för att protestera… visst älskar jag henne ändå, men jag har inte alls samma kontakt med henne som med Saga.
På bilden är Saga överst, Tingan nederst. (:
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Skulle möjligtvis vara Ko-pojken (Kossan).
I vått och tort. =)
#9 Hahahaha, jag för honom älskade du ju verkligen förra veckan! Eller inte… (om du fattar vad jag menar…)
Eller kanske Lymbusen. =)
Eller kanske Ebba eller Yalla, äää.
Detta går ju inte! Nu har jag ju gått igenom alla mina små bebisar som är permanentboende här!
Aja, alla får jag nog säga då. =P
Min var Smultronbackens Lillan, som tyvärr itne lever längre.
Hon var den keligaste och den envisaste, hon älskade att busa, visade sin vilja men var ändå duktig. Hon var lättlärd med trick, hade bra mantel, fick finfina avkommor och något hon älskade var höga höjder! I selen sprang hon alltid uppför berg eller kullar, älskade att sitta på höga saker och det slutade med att jag placerade hennes bur ovanpå en annan och då märktes det att hon blev heeeelt lugn. ;)
Dock kommer ju snart en liten unge köpt av Pigelina, och hon kommer bo ensam så hon lär ju bli min nya favvis. ;p
hmmmmm så HIMMLA svårt att säga!!
Alla mina 3 är spec. på olika sett :P finns ingen som är mer spc. än den andra faktiskt. Får se om min nya bebis blir en favorit eller inte :P annars är alla "vanliga"
Av alla kaniner jag haft var Saga och Molly och Simba 3 stora favoriter. Simba är den ända som lever idag. dock inte hos mig. Molly var min första kanin en dvv/lejon som jag hade i 5 år. Sen saga hade jag bara i 7 mån eller nått… Hon dog helt pötsligt utan orsak :( hon var min lilla älski pälski <3 en dvv :3
#11 Det var där " i vått och torrt" kom in. Innerst inne älskar man ju honom, vad för hyss han än hittar på. ;)

Min favorit kanin är Amulettens Maja! Hon har tagit en stor plats i mitt hjärta enda sedan den 22 (eller 21) april när jag hälsade på henne.
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Allram är min favorit. Dock har han varit död länge :(
Men av dom som lever är det Muffin, han har bättre personlighet än Nessie, det har aldrig klickat mellan mig och Nessie. :) Men jag älskar henne ändå såklart ;D
Muffin är ju den första av dom kaninerna jag har nu ;) Han kommer att stanna tills han dör :D
Emma
Älskar alla mina kaniner exakt lika mycket!