Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 4033 ggr
Rorvers
0

Kaninhus ?

Hej jag hade tänkt att bygga ett kaninhus till sommarn, Asså som en liten lekstuga där jag kan ha kaninerna på vintern, Ville bara fråga om det är nån som har en ritning på det ? :) Den behöver inte vara stor , Typ som en lekrtuga , Kankse mindre :P

Skulle bli väldigt glad om nån kunde hjälpa mej med det här ;D

Rozza
0

Lekstuga är alltid bra men tycker själv att om du skaffar något så skaffa något med full stå höjd i har själv lekstuga och måste böja mig för att komma in och vara där. Köp en mindre friggebod eller något det är bättre det önskade jag att jag hade.

Valkyrie
0

Synd att friggebodar ändå är ganska dyra, annars skulle jag lugnt bygga en. Sedan har jag ju redan en friggebod ;)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Rozza
0

Diggade förslaget som en byggde på Kanin-net hon byggde om en husvagn till en kanin bod med ett antal fack. En husvagn hade jag köpt men jag får inte ha en sån stående här hemma för pappa. Men en husvagn är billig och lätt att flytta på om det så att man själv flyttar någon gång hur smart som helst Glad bästa tipset jag kan ge.

Rozza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade bilder på den också. Foto och skapare Hanna Persson.

Vilda-Matilda
0

Riktigt smart med husvagnen. Kan tänka mig att skaffa en någon gång=)

Zvintos
0

#4: Med tanke på copyright, så bör du nog ta bort bilden om du inte har tillstånd att låna den.

Rozza
0

#5 jag hade gjort det om det inte varit för pappa jag var till och med och kollade på en vagn men hade inga pengar då. men som sagt en väldigt smart lösning för den som inte har råd med en frigga :).

Vilda-Matilda
0

Jag har mina kaniner i en del av stallet, det funkar det också men jag tycker att det är för litet.

Rozza
0

#8 jag tycker ett stall är perfekt. jag har det litet förvarar hö, halm, foder fyra inneburar i en yta av en lek stuga på 2 x 1,50m det är trångt det så klaga inte ;).

Vilda-Matilda
0

Hi hi Okej jag har det lite större =) men jag vill ha fler kaniner därför är det lite litet =)

Rozza
0

Står i valet att bygga nytt eller sluta. och sluta låter som en bra idé då jag inga pengar har. min lekstuga har gjort sitt taket har ramlat av en gång och gjort fukt i väggarna ena fönstret är sönder och dörren hänger på sned tror du för står vad jag menar ;). Men har en fin fack utebur med fyra fack samt en en fackare har just nu 9st vuxna kaniner och fem ungar.

Rebiz
0

Husvagnen m?ste vara den smartaste kaninf?rvaring jag sett ;o l?tt att jag ska ha i framtiden!

Rorvers
0

Jag har ju en lekstuga, Men där har vi som ett förråd på vintern, o det är oå vintern jag vill ha dom där.! Men jag ska kolla med mamma o pappa ;D tack för alla ideér