Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 4288 ggr
Jetaime
0

Vilka raser...?

Vilken ras/raser har du just nu?
Vilken ras/raser har du haft?
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?

Skriv gärna varför! :)

Jetaime
0

Jag kan ju börja då!

Jag har just nu: lejonhuvad kanin, lejonhuvad dvv och teddyvädur.
Har även haft: Dvärgvädur och vädurskorsning
Skulle gärna vilja ha: Californian, då jag är grymt nyfiken på rasen och tycker det verkar vara en otroligt trevlig ras av lite större typ. Har bara haft och har dvärgar :). Skulle även vilja ha en frasse någon gång i framtiden.

Kristall
0

Vilken ras/raser har du just nu? Dvärgvädur och vädurkorsning
Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur, hermelin, olika korsningar (bl.a. teddyvädur)
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Holländsk kanin, hermelin, dvärghare m.m.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

bunnyheart
0

Har just nu: Två dvärgvädurar

Har även haft: Det var så länge sedan så jag minns inte rasen ;P

Skulle gärna vilja ha: Fler dvärgvädurar och kanske teddyvädur skulle också kunna tänka mig en dvärgvädur i rex päls :)

putt

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

Nickel
0

Jag har just nu: Pekingtedy dvv, dvärgvädur och lejonkanin
Har även haft: hermelinkorsning och teddyvädur(lejonhuvad?)
Skulle gärna vilja ha: Én blå holländs kanin, en frasse och en TJS. Skulle nog också vilja testa ha en hare elr harkorsning. :) Och något i rex skulle också vara kul :)

pigelina
0

Vilken ras/raser har du just nu? Lejonhuvade kaniner, dvärgvädur
Vilken ras/raser har du haft? Engelsk scheck, hermelin, lejonuvad kanin, dvärgvädur
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? hermelin, Lejonhuvade kaniner, Belgisk jätte, jamora mfl

Lejonhuvade kaniner har jag nu för att det är den underbaraste rasen som finns, dom har precis det temperamentet jag vill att en kanin ska ha(dom flästa finns givetvis undantag precis som i alla raser)

Dvärgvädur vet jag faktiskt inte;) gillar inte dvärgvädurar och inte färgen madagascar häller, men endå tar jag hand om denna kanin(omplacerings) Och hon är värkligen underbar, förutom att hon inte går att bära :/

Hermelinerna hade vi för att dom var små och vi innan hade haft våran Engelska scheck, an var aldelses förstå för mej och min lillebror, vi var 2-3 år^^
Så därför köpte vi hermeliner sen.

Hemrleiner vill jag ha igen för jag tycker dom är söta, haha, och gillar temperamentet,

Lejonhuvade kaniner vill jag ha mer av;)

Belgisk jätte vill jag ha för att dom är coola, och vill ha en riktigt stor kanin, och just BJ för att dom är sjukt vakra med dom långa öronen:)

Jamora för att dom är väldigt fina, synd att det finns så få av dom i sverige:/

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[Nallegardenskaniner]
0

Vilken ras/raser har du just nu?  3 Angora kaniner & 3 teddysar:) "Peking - teddys"

Vilken ras/raser har du haft? Angora, Dvv, Hermelin, korsningar

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Belgisk jätte, Teddysar (ofc) (A).. Dvärgvädur, Fuch.. :)

[BonnieL]
0

Jag har just nu: Lejonhuvad dvärgvädur och lejonhuvad kanin.
Har även haft: Franska vädurar och blandraser.
Skulle gärna vilja ha: Skulle gärna testat dvärgvädursrex eller blå wiener, men det är hur många som helst som jag skulle vilja testa. Oskyldig

Inaarah
0

Vilken ras/raser har du just nu? Ingen för tillfället! :)
Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur & vädurskorsning
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Många (: Ska (ev) tinga en lejonhuvad dubbelmanad, men annars kan jag definitivt tänka mig teddyvädur - verkar så himla mysiga! :)

[Nalle-]
0

Vilken ras/raser har du just nu? Ingen
Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Visserligen ingen ras, men teddyvädur! Och det kommer det också bli inom en snar framtid :) Skulle även kunna tänka mig ha angora eller lejonhuvad kanin. Kanske rex också, haha!

Teddyvädur - Verkar vara helt underbara! Fastnade för "rasen" första gången jag såg en teddy på bild. Älskar verkligen fluffiga djur.

Angora - Verkar vara så otroligt mysiga! Lite spännande med en lite större ras, då jag bara har haft dvärgraser.

Lejonhuvad - Verkar vara så pigga och livliga! Dessutom är de grymt fina.

Rex - De jag läst om hittills verkar vara grymt tillgivna och mysiga. Och deras päls lockar verkligen!

MajaL
0

Just nu har jag rex, dvärgvädur (även med rexpäls) samt en lejonhuvad dvärgvädur (en hane som ska kastreras) och en harkorsning.

har ett gäng Oranger också, men de är på väg att säljas.

**
Vilken ras/raser har du haft?**

Angora, lejonhuvad kanin, teddyvädur, hermelin, fransk vädur, gotlandskanin, orange, diverse korsningar mf…

**
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?**

Jag skulle kunna tänka mig vad som helst. Något nytt som jag inte haft innan. BJ hade varit kul, hade ju franska vädurar när jag var mindre. Annars är New zeland red intressant tycker jag.

Men det får bli om ett par år, när man har mera plats och möjligheter.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Ida94
0

Jag har just nu: 1 Teddy lejonhuvad (blandras)

Har även haft: Hmm kommer inte i håg vad det var för raser

Skulle vilja ha: En holländs kanin och kanske en dvärgvädur.

Tarja
0

Vilken ras/raser har du just nu? Just nu har jag teddyvädurar och en lejonhuvad dvärgvädur (tog över henne från en annan familj som blev allergiska, så jag håller på att omplacera henne)
Vilken ras/raser har du haft? Jag har alltid haft kaniner så jag har haft många olika raser genom åren, men blandannat blandraser, hermelin, fransk vädur, lejon, dvärgvädur m.fl.
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Oj oj oj, det är många. Men dvärgvädursrex och angora är två raser som jag absolut skulle vilja ha.

Jetaime
0

Glömde rexvädur! Det är också en ras jag skulle kunna tänka mig att ha någon gång i framtiden :)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
alwiz
0

Vilken ras/raser har du just nu? En hoppkorsning, dvv-holländare

Vilken ras/raser har du haft? Hoppkaniner, dvvkorsning typ.

**Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?
**Det finns jättemånga raser som jag skulle villja testa!
En dvärghare skulle jag villja testa ha någon gång, eller en teddydvv, eller något annat spännande :-P Men vill hellst ha kaniner som kan hoppa, Så hoppkaniner kommer det nog mest bli ;)

Sashhi
0

Vilken ras/raser har du just nu? Holländsk kanin, dvärgharekorsning, vädurskorsning

Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur, hermelin

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Tysk jättescheck är jag intresserad av, men just nu har jag inte plats för något sådant.

Not your mom, not your milk.

DEMNJA
0

Lejonhuvad kanin (välpälsade) och lejonhuvad dvärgvädur ("peking"/mycket välpälsade)

Förutom de ovan - Eventuellt en teddyvädur (vet inte om han fällt nu..), fransk vädur, hermelin, lilla tysk vädur, dvärgvädur

**Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?
**Rex dvärgvädur, hermelin, rex, dvärghare.

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

[nneo]
0

Jag har just nu: Dvärgvädurar, en vädurskorsning och en holländare
Har även haft: hermelinkorsningar och lejon.
Skulle gärna vilja ha: Är lite sugen på en lilla tysk vädur, och en californian!

[vretenskaniner]
0

**Vilken ras/raser har du just nu?
**Nu har jag dvärgvädurar, fransk vädur, l:a tysk vädur, rex och lejon

**Vilken ras/raser har du haft?
**Dvärgvädurar och vädurskorsningar

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Ska få hem dvärgvädur rex, och det har jag alltid velat ha. ;)  Har allt ja önskat :)

malinroth
0

Jag har just nu: Hermelin
Har även haft: 4olika korsningar. Har även haft några fler korsningar och en holländare hemma, dessa var dock mina systrars.
Skulle gärna vilja ha: Kommer förmodligen bli fler hermeliner i mitt liv då jag älskar rasen. En angora vill jag gärna ha den dagen jag bor i hus och har mer utrymme och möjlighet att ha den ute i stoor bur eller lekstuga eller liknande :) Skulle inte heller bli förvånad om det blir ett lejon nån gång.

Valkyrie
0

Jag har just nu: Rex & dvv rex

Har även haft: Kasper (rex) & Valkyrie (rex)

Skulle vilja ha: Hermelin rex, frasse rex och BJ rex om någon avlar fram det :P Skulle även vilja ha en Teddy eftersom jag älskar pälsen och pälsvården :) Finns många mer men dessa är några jag absolut skulle vilja ha. Holländare verkar också riktigt trevlig =)

Kan någon Medarbetare ta bort 14# & 15# eftersom jag råkade skriva på min kompis iFokus =)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

annaforsgren
0

Jag har just nu: Rex och Teddyvädur
Har även haft: Dvärgvädur och vädurskorsning
Skulle vilja ha: Dvärgvädur rex och Fransk vädur. Jag har blivit totalförälskad i dvärgvädur rexar, så himla söta och personliga och franska vädurar verkar såå myga! Skrattande

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Twinklys
0

Vilken ras/raser har du just nu? Lejonhuvad dvärgvädur, rexdvärgvädur och vädurskorsning.

Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur, lejonhuvad dvärgvädur, teddyvädur, lejonhuvad kanin.

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Teddyvädur och fler rexdvärgvädurar :P Vill också jättegärna ha en vanlig, blå dvärgvädur.

[Djurlinnea]
0

Jag har just nu: en teddypeking
Har även haft: ingen annan ras
Skulle gärna vilja ha: angora och även rex :)

Valkyrie
0

Många verkar vilja ha rexpälsade sötpluttar ( förlåt ninni för att jag lånar ditt ord men det är ju underbart :P

Rest in peace Valkyrie!

MajaL
0

#26 Aa, ser så ut. Lovar gott för min uppfödning, för rexar ser ut att bli populärt nu. =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[aammE]
0

Dvärgvädur, lejonhuvad dvärgvädur och lejonhuvad kanin.

Hermelin (foder)
harkorsning
och de jag har nu.

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?
Jätteraser! Fransk vädur, TJS, Belgisk jätte men även renrasiga hermeliner och lejonhuvade kaniner skulle jag vilja ha.

[Emmla]
0

Jag har just nu: en dvv och en dvv/hermelin
Har även haft: ingen annan ras
Skulle gärna vilja ha: Holländare och belgisk jätte

[Bolten]
0

Jag har just nu: harkorsningar, vädurskorsningar, hermelinkorsningar.

Har även haft: dv.vädur och rexkorsning

Skulle gärna vilja ha: Rex, sverige hare, teddy och belgisk jätte.

lillaisa
0

Har haft: (2) dvv
Har: hermelin (+ ska få en teddydvv i sommar:D)
Skulle vilja ha: Förutom teddy vore det lite roligt med en stor kanin, typ belgisk jätte, men annars kanske en dvärghare:)

/Isa

[Djurlinnea]
0

Vill göra en liten ändring på kaníner jag haft!Jag har haft lejonhuvad ;)

Onslow
0

Vilken ras/raser har du just nu? Ingen, men ska i sommar k;pa en lejonhuvad dv'rgv'dur Skrattande Och mitt tangentbord har slutat funka, ledsen!
Vilken ras/raser har du haft? Ingen
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Hermelin, belgisk hare, orange samt eventuellt teddyv'dur Glad

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

LucyLove
0

Vilken ras/raser har du just nu? Lejonhuvad dvärgvädur, blandras;dvärgkanin, hermelin, gotlandskanin, blandras; hermelin och dvärgkanin.

Vilken ras/raser har du haft?Ingen annan än dom raserna jag har nu ;)

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Rex vore intressant. Och äkta hermelin, eftersom att jag bara har blanraser med hermlein i sig! ;)

MH1994
0

Har just nu: Holländsk kanin

Har haft: Dvärgvädur och lejonhuvad kanin

Vill ha: Fransk vädur, Orange, Tan, White, Meissner vädur, Mecklenburger scheck

// Matilda

Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

http://tallmonskaniner.webs.com

jahadu
0

Vilken ras/raser har du just nu? Dvärgvädurskorsningar, New Zealand och en Rexvädur på foder.

Vilken ras/raser har du haft? Bara dvärgkaniner tidigare 

New Zealand (helst blå, annars röd eller vit)

Californian (helst blå, men svart är också fint)

Belgisk hare (blå tan)

Belgisk jätte (viltblå)

Japaner (gul/svart)

Sallander

Hoppkorsningar

Yossesin
0

Har just nu: Vit lant och en liten dvv

Har haft: Ett antal dvv och en rex

Vill ha: Är grymt sugen på en TJS men nästa kanin jag skaffar blir en otroligt söt gotlandskanin som jag "adopterar" en kompis :)

Sweetienin
0

Vilken ras/raser har du just nu? Dvärgvädur och holländsk kanin

Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur och holländsk kanin ^^

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Belgisk jätte eller Frasse, just för att dom är så stora och vackra! :) Rex, jag vill så gärna ha en rex! dom är totalt underbara och så vackra!  Hermeliner, det blir nog nästa ras som får komma hit skulle jag tro. :P

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Zvintos
0

Dvärgvädur

Dvärgvädur, holländsk kanin, lilla tysk vädur, hermelin och belgisk jätte samt korsningar.

Fransk vädur, holländsk kanin och belgisk jätte.
Dvärgväduren är för mig självklar.

riiffen
0

Vilken ras/raser har du just nu? Två dvärgvädurar och en vädurskorsning

Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur, hermelin, korsning, vädurskorsning

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Fransk vädur, vädurskorsning, hermelin och rex. :)

medarbetare på allergier.ifokus .

Rebiz
0

Vilken ras/raser har du just nu? HermelinVilken ras/raser har du haft? Hermelin (de jag har nu), Dvärgvädur
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?  Teddy/Lejonhuvad dvv el. vanlig dvv. (och såklart Hermelin vill jag ju ha kvar ;) )

För teddysar är så himla söta, men skulle kanske föredra lejonhuvad, så de också är fluffiga, fast inte lika mycket ;) Dvv för att det är en (för det mesta) lugn ras med lagom storlek :)

Fatma
0

Vilken ras/raser har du just nu? Lejonhuvad kanin

Vilken ras/raser har du haft? Lejonhuvad kanin korsning.

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Forfarande lejonhuvade kaniner, det är en självklarhet. Men skulle kunna tänka mig ha hermeliner eller dvärgvädur också.

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

poesi
0

Dvärgvädur, blandras och teddy/lejonhuvad dvv. (Plus hermelin om jag räknar med min sambos kaniner också.)

En korsning.

Hermeliner då jag och min sambo vill komma vidare i våran Avel först och främst. Sedan skulle jag absolut kunna tänka mig någon dvärgvädur till då jag verkligen älskar den rasen, jag skulle även vilja ha en holländare någon gång då jag tycker att dom är grymt vackra, men det blir när vi bor i hus isåfall.

MarHai
0

Holländska kaniner. Har även två rexar och två korsningar.

Belgisk jätte, fransk vädur, tysk jättescheck, belgisk hare, hermelin, dvärgvädur, lejonhuvad kanin, rhinsk scheck, och säkert någon mer.

Japansk kanin(finns i mina framtidsplaner). Sen vill jag gärna ha en fransk vädur och en jättescheck igen, kanske flyttar en frasse hit redan om några veckor. Det finns många raser som jag skulle kunna tänka mig att ha.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Valkyrie
0

44# Visste inte att du hade rexar ;) vilka färger?

Rest in peace Valkyrie!

MarHai
0

Har två svarta dalmatiner :)

Solbackens kaniner

Valkyrie
0

46# Gud vad roligt :) ser du änns skillnad på de? ^^

Rest in peace Valkyrie!

MarHai
0

Jadå, den ena har mer prickar än den andra:)

Solbackens kaniner

[Underground]
0

Vilken ras/raser har du just nu? Teddyvädur och lejonhuvad dvärgvädur.
Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur, korsning.
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Fransk vädur är troligen nästa ras jag kommer skaffa. De verkar hur underbara som helst och jag vill gärna testa på en jättekanin.
Även dvärgvädur rex är en ras jag skulle vilja ha i framtiden.

MixiDixi
0

Vilken ras/raser har du just nu? En lejonhuvad dvärgvädur.
Vilken ras/raser har du haft? Hm … en "blandras" av dvärgvädur, hermelin tror jag ;)
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Fransk vädur, holländska kaniner, dvärgvädur, en rex, teddyvädur. Skulle faktiskt vara sugen på alla kanin-raser :O

kaningodis
0

Vilken ras/raser har du just nu? Holländsk kanin och dvärghare.

Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur, rhinsk scheck och korsning.

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Jag skulle vilja prova all raser men något som jag har tänkt skaffa ganska länge nu är en tysk jättescheck!

Kastanjegårdens Kaniner

hjartelyckanskaniner
0

Vilken ras/raser har du just nu? 1 Dvärgvädur, 1 Dvärgvädur fuchs och 8 vädurskorsningar

Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädurar, Hermelin/Lejonhuvad korsning och en lejonhuvad liten kille

Några frassar, många holländare, en dvärghare, en BJ sen måste det självklart vara en massa vädurskorsningar, Dvörgvädrar och Dvärgvädurs fuchsar hos mig, de klarar jag mig inte utan:)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Horisonten
0

Jag har just nu: 2 lejonhuvade vädurar och 1 "vanlig" vädur.

Vilka raser jag haft: Jag har endast haft den underbara rasen dvärgvädur under 11 år sedan jag var 6 år och fick min första kanin. De är så lugna och snälla! 

Vilka raser jag vill ha i framtiden: Kommer alltid ha vädurar fast teddy och pekingpälsade då! Ska få hem 3 st i sommar i egern, havanna weinertecknat och kanske någon vit eller blå eller madagaskar Glad

Ida-M
0

Vilken ras/raser har du just nu? Dvärgvädur (korsning?)
Vilken ras/raser har du haft? Dvärgvädur, antagligen korsningar.
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Ännu mera dvärgvädurar, men också hermeliner eftersom det är mina 2 favoritraser :)

Fanny98
0

Vilken ras/raser har du just nu? En dvärg vädur, snart en hermelin:)

Vilken ras /raser har du haft? Inga andra

Vilken ras/ raser skulle du tänla dig att ha i framtiden? Tan kanin och teddy!:D

Emiis
0

Vilken ras/raser har du just nu? Två hermelin flickor :)

Vilken ras /raser har du haft? En korsning. En vädur och en hermelin korsning.

Vilken ras/ raser skulle du tänla dig att ha i framtiden?  Fransk vädur el belgisk jätte :)

[Linsenhejhej]
0

Vilken ras/raser har du just nu? Har ingen kanin för tillfället.
Vilken ras/raser har du haft? Korsningskanin, Rysk kanin, dvärgvädur, lejonhuvadkorsning.
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Holländsk kanin, dvärgvädur och lejonhuvad kanin.

Albtraum
0

Just nu har jag en hermelin och en lejonhuvad kanin
Har främst haft hermeliner men även en korsning mellan dvv och hermelin.
Främst dvärgkaniner så länge som jag bor i lägenhet och skulle gärna vilja ha en dvv. Blir det hus med mera senare så är jag även nyfiken på större raser. Tycker bland annat holländare ser intressanta ut. :)

conejos
0

Vilken ras/raser har du just nu? -Jag har dvärgvädur,hermelin och holländsk kanin.Alla 3 raserna är mysiga.Har uppfödning av hermelin och holländsk kanin.

Vilken ras/raser har du haft?-Har bara haft dvärgvädur,hermelin och holländsk kanin och nån blandis.

Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden?-Belgisk jätte tycker om stora raser och dom verkar mysiga.

Teddyvädur-så sööta och snälla

Kolla min hemsida för mer info och bilder:

www.sofieskaniner.weebly.com

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

Zekina
0

Vilken ras/raser har du just nu? Vädurskorsning Vilken ras/raser har du haft? Hermeliner Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Jag skulle kunna tänka mig att fortsätta med att ha vädurar. Letar efter en ny för tillfället.

[Agneslundin]
0

vilken ras/raser har du just nu?: en korsning mellan bondkanin,franskvädur och vädurslöwen tror jag :) hehe
vilken ras/raser har du haft?jag har haft dvärgvädur och lejonhuvad
vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig ha i framtiden?:teddyvädur eller en vit blåögd dvärgvädur :)

Krantzen
0

Vilken ras/raser har du just nu? ingen
Vilken ras/raser har du haft? 2 vädurskorsningar när jag var väldigt liten
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Oj det är ju så svår:P Försöker välja nu, men står just nu mellan lejonhuvad och hermelin, men kommer nog fyllas på innan jag bestämt mig

mystikman
0

Har just nu: Dvv.
Har haft: Dvv.
Kan tänka mig ha i framtiden: Fransk vädur, då de verkar så himla mysiga.

Rozza
0

Lejonhuvad dvärgvädur, dvärgvädur, Dvärghare och hermelin.

För utom dom ovanstående har jag haft en del korsningar och lejonhuvad kanin.

Det finns nog bara en ras jag skulle vilja ha och det är en fransk vädur. För att dom är så stora och söta. Dvärghare är ju min ras så vill nog ha den i framtiden med.

Clariiz
0

Vilken ras/raser har du just nu? En drös med lejonhuvade
Vilken ras/raser har du haft? Lejonhuvad, dvärgvädur, dvvkorsning annan korsning.
Vilken ras/raser skulle du kunna tänka dig att ha i framtiden? Holländare, Belgisk Jätte, Belgisk Hare och Rex.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Qepta
0

Har just nu: Harkorsningar
Har även haft: Dvärgvädurer, rex, gotlandskaniner, lejonhuvade, holländsk kanin, tan 
Skulle gärna vilja ha: Belgisk jätte, Dalmatiner rex, Belgisk hare och sen finns det nog flera raser jag skulle vela ha.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se