Rambo
Hej hej! Förra året i Augusti köpte jag en kanin. Min första!
Han var lite rädd i början, men det gick över. Men nu är han rädd igen. När jag ska klappa honom i buren skuttar han iväg så fort han kan, och samma sak när jag ska ta ut honom så han får hoppa runt en stund så springer han också iväg. Men vad har gjort honom rädd?När man väl håller i honom är han snäll!
Först var han en inne kanin, men vi tog ut han och den andra kaninen för att det luktade äckligt inne.
Kan det har varit katterna som skrämt dom?

Glömde säga en till sak! Han kastrerades efter att stumpan(min systers kanin) fick kaninundar!
Bilder på dom ser ni på www.nogg.se/Alexandra93
Sorry om jag tjatar, men jag vill få min kanin "tamare"

Vilka sötnosar :)
Du måste få kaninen att lita på dig, men hur gammal är den?

Han kanske är inne i nån sån där tonårsperiod! 

Jag tror att han är snart 2år. jag vet inte

Du kanske måste döpa om honom.. Rambo kanske inte passar honom.. hehe Om man heter Rambo måste man väl vara stor o tuff! 
Sitt mycket hos honom..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ja det har du rätt i xD Först hette öhm hon Snuttan, men jag bytte till loppan dagen efter. Och sen tog vi med kaninerna till affären så dom fick kolla könet en gång till, och då visade sig att min kanin var hane och min systers kanin var hona. Så där var det lite ombytta roller i början! Sen några veckor senare fick vi kaninungar!! :) Och Rambo kastrerades. Han kanske blev skräm hos veterinären :/