(S) Lejonhuvad hane
Nu ska min lilla Pepsi säljas då han tyvärr är helt fel färg för min Avel. Det är med tungt hjärta jag gör detta, för han är en super rolig kanin som är mycket bestämd av sig.
Jag säljer honom främst till kel eller Avel.
Pepsi är i färgen Marburger Egern, och hans föräldrar är egern dem med. Han bär på wiener bakåt, så han kan med fördel användas i wieneravel.
Han är född 2009-03-12 och har än så länge haft en kull. 92 är den bästa poängen på utställning, men får han tillbaka en del av sin man så kan han säkert kamma hem en högre poäng.
Kika in på hemsidan eller maila/PM:a för mer information.
http://tranbergetskaniner.webs.com
nasiodancehall@hotmail.com
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Fin! Synd man inte f?r ha fler kaniner<3 lycka till med f?rs?ljningen!
#2 Hihi, tack så mycket! :) <3
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#2 Hihi, tack så mycket! :) <3
Naaw, söt han var! :)
Har hittat massor av sötnosar, och hade gärna tagit hem honom måste jag säga. ;) Tyvärr kan jag endast ha en kanin här hemma som bor här hela tiden, men önskar dig verkligen lycka till! :)
Vilken underbar liten sötnos!
#5 Haha, du skulle nog ha ALLA kaniner i världen om du kunde :D Lycka till med lilla japanhonan iallafall :)
#6 Visst är han! 
#7 Du har genomskådat mig ;)
Tack! Dsm med Twilight! <3