Rusning efter kaninungar
Nu har jag 19 av 20 kaninungar från dom fyra första kullarna tinngade. Bara i går och i dag har 6 stycken blivit tingade. Så det är en väldig efterfågan just nu, men det är ju bra.
Oj, det var inte dåligt! ^^
Tror inte att jag kommer att få mina sålda, de som har hört av sig har velat avla så jag har blivit tvungen att säga nej. :/
Oj, vart har du annonserat för att få alla sålda så fort? :O
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Undrar samma som Dancehall, vart har du annonserat? :O
#3, #4 Är övertygad om att det är Linneas goda rykte som gör att hon får dem sålda så fort. Jag brukar alltid rekommendera Linnea till folk som är intresserad av att köpa kanin och antar att det är flera av hennes köpare som också gör det.

Jag har annonserat på blocket.
#2 Tror nog du kommer att få dom sålda. Alla vill ju inte avla, men jag tipsar om dina, om jag inte har nån kvar. I går var det en familj som tingade en hona och en hane och skulle kastrera hanen.
#6 Åh, så snällt! :D

Jag tror också det är så att du har gott rykte Linnea. "Alla" känner till Notvikens djur *ler*
Får du slut på ungar kan du skicka dina köpare till mig *s* Fast jag har inte lagt ut någon annons på mina ungar, väntar lite till med det :)

#8 Jo, jag skickar vidare till dom jag vet har ungar. Har ju en hane kvar nu plus en nyfödd kull och väntar en eller två till kullar i veckan.