Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 1243 ggr
fenixthebasketcase
0

Lottie i Malmö!!

Hej!

Behöver veta var jag kan hitta Lottie i Malmö. Har varit i ungefär varenda affär, inklusive djuraffären. Har tidigare köpt i helsingborg på City Gross men sedan jag flyttade till malmö för ett år sedan har jag inte kunnat hitta lottie igen.. :(

[BonnieL]
0

Om jag inte minns fel skulle Lottie sluta tillverkas eller något sådant.
Annars finns det på Granngården.

fenixthebasketcase
0

Sluta tillverkas?? O.o

Granngården är det som ligger vid Ica Maxi väl? Varför ska det slutas tillverkas?

riiffen
0

#1 Nje, bara byta tillverkare eller vad det nu var tror jag :) Förpackning har dom också bytt, men det går att köpa, köpte senast förra veckan :) Men åk till Granngården, där finns det!

medarbetare på allergier.ifokus .

[BonnieL]
0

#3: Juste, så var det ju!

fenixthebasketcase
0

Åker dit det första jag gör på måndag! :D

Men hur ser förpackningen ut då? Heter den fortfarande Lottie?

riiffen
0

#5 Ja, den heter fortfarande Lottie :) Du kan fråga den som jobbar där om du inte hittar maten ju, jag vet inte hur dom nya förpackningarna ser ut eftersom jag köpte en "gammal" påse, dom säljer väl tills lagret är slut antar jag och jag ville bara ha som godis till mina kaniner, och inte en hel stor säck.

Men fråga personalen. :)

medarbetare på allergier.ifokus .

Fatma
0

Dom nya lottie påsarna här ser iallafall bara ut som en papperspåse med lottie märke på.

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

fenixthebasketcase
0

Såhär..? Det går inte att klicka på "här" om det skulle vara en länk.. :)

Ja, jag ska fråga personalen (:

lill-jarven
0

#8 Hon menar nog bara där hon bor. :)

minkaninester
0

När jag var på granngården såg jag att det fanns en lapp där det stod att lottie skulle börja tillverkas igen bara att det var ett annat förlag eller något.
Och detta var på granngården i malmö! :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

[aammE]
0

Det är en brun papperspåse med en klisterlapp där det står lottie (klisterlappen ser nästan ut som gamla förpackningen).