Kaninhona sökes
Letar efter en kaninhona inte en unge. Till sällskap. Men hittar inget runt gävle trakten. Ringt på några billiga och sånna som inte kan ha kvar dom, men när man väl ska bestämma tid med dom hör dom inte av sig längre. Alltså gärna en kanin ingen kan ha kvar eller en lite billigare :) Ej belgisk jätte, angora, franskvädur.. och inte heller för håriga, då jag inte kan få ordning på min hanes päls :P
Jag har en lejonhuvad hona som jag funderar på att sälja. Hon har en del man, främst runt halsen och i nacken, men behöver inte borstas mer än någon gång per vecka! :)
Hör av dig om du är intresserad.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Vad vill du ha, jag har ev men bor i Östersund men de bor utomhus,
transport kan säkert ske!
Vore bara bra för mig då jag inriktar aveln på lite annat,
även massor av bebisar på g hela sommaren.
Pm:a mig så får du veta mer ibland far vi eller andra neröver eller vänner vi har i gävle hit!
Jag är dessutom en som alltid hör av mig igen
Jag har en lejonhuvad kaninhona som jag inte kan ha kvar, hon får dock inte användas i Avel mer då det eventuellt kan finnas bettfel i hennes stam.
Hon är 1 år gammal (född:2009-04-06) och jag kan ordna transport till dig i slutet på Juni (hon har ungar just nu). Hennes långa päls är inget problem, har inte borstat henne och hon har inte en endaste tova.
Hon är jättesnääll och riktigt gosig utanför buren, i buren kan hon morra lite. Hon är rumsren och gör sina behov i en låda och är tydligen hopptränad. Säljer henne p.g.a att jag inte kan använda henne i min Avel. Jag säljer henne kastrerad om du betalar 1000kr extra (kastrerigen kostar 1690kr) annars kostar hon 200kr.
Finns mer info på min hemsida under "kaninerna": http://emmasundberg.webs.com
Fråga gärna om du vill veta mer! Skicka ett PM och berätta lite om vad du kan erbjuda henne om du är intresserad också. :)