Fredag!
Nu är det Fredag, äntilgen
Vad ska ni och era kaniner hitta på ihelgen? :)

Jag ska försöka bli frisk så jag kan börja plugga till mitt kursprov i biologi och mitt prov i organisk kemi. YAAAY! så kul ^^ sen ska jag göra ett nytt försök med att para om sövit efetsom hon inte var direkt villig förra gången ;)

#2 Hehe lycka till med parningen ;)

Jag är också sjuk, men ska försöka hoppa med Cissi imorgon, och hålla på lite med henne.. har knappt lyft upp henne en enda gång den här veckan.. Kajsa; underbar valp ^^
Jag ska träna med några kompisar =) Kaninhoppning. Bla. Roobyn och Tribe ;)

Idag ska jag och min kompis ha skräckfilmkväll :D Vi ska se på ca 5 filmer :D (i sträck)

#6 Vad roligt :) Känner ni varann?
Ska nu idag vara hemma å softa, måste börja på den dära nya rastburen snart ;) funderar på att bygga den i helgen.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#6: Japp ;) Eller jag känner Tribe och Roobyn. Men dem känner inte varann, haha ^^

#10 Haha ok :D Ta bildeer??
Kasja älskar att se bilder. Vi lägger ihop Kajsa+bilder så får vi..
trummmmmmmmmmmmmmvvvvvvvviiiiiiiiirrrrrvvvvvvvveeeeeeeeeellllllll*
Kajer eller Biljsa! ;) tjoho. Eller Kasjabildgalen, Kajsabildfejs
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jajamänsan :D
å jag har då fan fått vara iväg från busan hela helgen, lämnade över henne hos min mormor redan i fredags:'( jag fick världens skuldkänslor att bara lämna sitt barn sådär liksom bara för att jag har varit bortrest i helgen och åkt snowboard…. men hos mormor trivdes hon och hade det jättebra och det känns ju skönt det!!!

Nu äre Måndag och skola.. Åhh

Usch säg inte så Kajsa! buhu jag har matteprov imorrn och har inte pluggat. har bara suttit här hela kvällen ;) usch och fy på mig!

själv är man ledig imorrn :D YAY :)
och själv så har man ju nationella på tors:S huvva!

#17 Lyckost!
Då är nästan denna dag slut, imorgon matteprov. Usch..

#18: Vaa?! har vi det på torsdag?!… I vaddå? Svenska?
Blä. Geografi prov imorgon, NOprov på torsdag
hade HK prov ida , har SO prov på onsdag… usch, sen är det NO prov nästa vecka sen tack å lov lov!! :D lov en vecka :P men sen börjar proven igen :(
#20: ja jag har då det iaf i engelska:P svenska biten är ju färdig;) har inte ni gjort färdigt den? (två prov…)
Och så ska jag länkta tills Fredag för då kommer Viggo!