Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1729 ggr
LovePoppy
0

Hoppkaninunge?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Då ägaren ångrade sig är jag nu åter igen på jakt efter en kaninunge!

Kaninungen jag söker ska ha hoppföräldrar och vara i en dvärgvädurs storlek på ett ungefär.

Jag bor i Göteborg och brukar tävla från Lidköping till Varberg!

Har ni någon som ni tror skulle passa och vill sälja så är jag intresserad!

Skulle vara bra om den är leveransklar nu eller om nån vecka!!!

Mvh Johanna ;)

malin--a
0

Min kanin, Bella, ska ha ungar om ungefär en månad. Dock blir dom ju inte lev. klara föränn i juli någon gång ;) Bella är tävlad (2 ggr, 1 pinne i rak), pappan är inte det, men hoppar bra hemma.

Går att läsa mer om kullen här.

pigelina
0

jag har ju bebisar hemma:) Mamman är riktigt duktig när hon vill.

bild på mamman mer info PMa!:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

LovePoppy
0

#1 Jätte söta kaniner var det verkligen, men tyvärr är det lite för lång tid att vänta.

josefijn
0

Jag kommer att sälja kaniner i Sverige, leverans från Umeå i början av juni/slutet av maj, Mamman är hoppkorsning, tävlat MSV, jätteduktig & vacker, pappan är holländare, tävlat MSV. :)

LovePoppy
0

#4 Umeå ligger ju långt ifrån och jag får inte åka så långt men om du kan fixa transport så är jag intresserad! ;) Har du någon bild?

josefijn
0

jaa, jag vet in´get om hur man fixar transport i sverige ( bor ju i Finland ) Men är nog antagligen flera som köper kaniner av mig på detta tillfälle :) jadå, jag har bilder, kolla min hemsida ; www.josefinskaniner.webs.com 

Honan heter Ruth, bilder på ungarna finns på Kullar :)

Flisans
0

Jag har en hoppkull men den e endast 9 dagar gammal :(

Tänkte att jag meddelar dig iallafallatt den finns :)

Pappa e medel i både rak o krok

Mamma eprecis bara startad, men fattar helt klart va hoppningen e :)

Bilder på föräldrarna finns på vår hemsida under Stoffes hoppisar.

Pm:a för mer info.

Vi finns i Trollhättan

LovePoppy
0

Ingen som vet någon som har hoppkaniner som är leveransklara nu?

Jonaflax
0

Jag har en hankanin som är ett år, om det kan vara av intresse. Jag har inte sysslat med hoppning, men hans kullsyster blev duktig på det, och han pappa också. Tyvärr dog han i vinter, så han hann aldrig tävla.

Han är korsning dvv/hermelin, och har rexpäls. Stor som en dvv.

Jag ska till Trollhättan om en dryg vecka, så hör av dig om det verkar intressant.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

gohlin
0

Hej!

Vi har 2 st kullar med dvärgvädursungar lev klara i mitten av maj. Finns i Habo utanför Jönköping. Kull 1: 5 st födda 26/3. Kull 2: 3 st födda 31/3. Hör av dig om du är intresserad.

gohlin
0

Hej!

Här kommer en bild på vår kull 2.

LovePoppy
0

#11 är föräldrarna hoppare?

gohlin
0

#10 + 11. Nej, de är inte hoppare, men det är ju något man övar upp med dem. Ska börja hoppa med dem nu till våren, då de blir 1 år nu. Får ju inte börja förrän de är 8 månader eller något, och då var det ju vinter.

[Bolten]
0

#8 Varför har du så bråttom? det kan ju ta lång tid att hitta den perfekta kaninen för just dej…

[Bolten]
0

#13 de får börja tävla när de är 4 månader…

riiffen
0

#14 Jag håller med.

Ta inte första bästa, utan vänta tills du hittar någon du känner för! :)

medarbetare på allergier.ifokus .

[Bolten]
0

#14 Precis,, så #8 vänta tills du hittar en kull, unge eller vuxen kanin som du verkligen känner för innan du köper. det är trots allt en ganska lång tid du kommer ha kaninen så va noga med vem du väljer…

LovePoppy
0

#14 och #16  

Jag har letat sen i somras och hade hittat en och tingat den, men hon sålde den till en annan. Bråttom och bråttom har jag väll inte direkt men skulle vilja ha den innan sommarsemestrarna ;) Eller att jag kan hämta den efter sommaren ;)