#Inga hem?#
Har en svartbrokad hona och en madagaskarhane och en svart hane kvar av kullen.
Då vi tyvärr inte har hittat hem åt dessa <(fast vi har frågat alla klasser fr. 3an till 9an i en skola med 500 elever )< så söker vi fortfarande..efter bra hem åt dessa småttingar. dem är delade på och har varsina burar.
Hemsida finnes där det finns lite information: http://www.freewebs.com/persoligakaniner/
Om du är intresserad av att ge en av dessa kaninungar ett hem så HÖR AV DIG till mej på mailen-
dem är ju lite äldre nu, än vad kaninungar brukar vara när man köper dem. men detta är pga hem-brist.
dem är alla mkt keliga och tillgivna, lugna att klippa klorna på och dem andra kullsyskonens ägare är mkt nöjda med sina kaniner.
Hoppas nu att jag hittar hem åt dessa småttingar eftersom att jag känner att det blir svårare att hitta bra hem för var dag dem växer sig större…för vem vill köpa en stackars vuxen kanin??
JA, jag har inte riktigt så mkt tid att jag känner mig rättvis mot dem när dem är så många, därför söker jag nya hem åt dessa kaniner.
(Som om 2 dagar är 11veckor gamla)
Hör av er!!!(om ni är seriöst intresserade…)
honan på bilden

Synd att du bo så långt i från mig. Nu hoppas jag med hela mitt hjärta att nån vill ta hand om charmtrollen!
"för vem vill köpa en stackars vuxen kanin??" Jag köper nästa alltid mina kaniner när de är 1-2 år gammla. Om man bara köper kaninungar bara för att de är kaninungar så är de endå inte rätta ägarna. Då kommer kaninen hamna i en låda eller hos veterinären eller liknande sen endå. Lika bra att få dem sålda när de är äldre och vuxna säger jag. Då vet man att ägaren inte är i en "söta-lilla-kaninunge-period" ;)

Alla ungar från kullen är jättecharmiga!!!
Jag köpte själv min madagaskarfärgade hona därifrån!
Jag rekomenderar det starkt!!!
Alla är jättegulliga men det är inte så kul om man bor långt bot jag fick t.ex. åka 44 mil men det var det absolut värt!!!
Lycka till Elvira!
MVH Robyn & Bubblan

#4 Roligt :))
skulle gärna ta en. var bor du?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#2 ja!! det är det verkligen :(
#3 jo, så tkr igentligen jag med, men det är så svårt att hinna med allt(att ha kvar ungarna ) men kanske aldrig hittar ett nytt hem åt dem.. och jag tkr att burarna borde vara lite större (dem burarna som ungarna sitter i är som mellanstora inneburar) om dem ska sitta i dem så mkt… som dem skulle göra om jag skulle ha alla, man kan ju inte hålla på med alla samtidigt..så måste jag ha större burar oxå..
#4 tack Robyn! :) hon trivs jätte bra hos dej tror jag! Du verkar vara den perfekta kaninköparen för henne iallafall *tack!!
#6 jag bor i Östhammar, 8 mil öster om Uppsala..se på hemsidan som står i orginalinlägget.. Du skulle gärna få köpa en av dem!!**hoppas** vilken skulle du vara intresserad av då?
F*N. Du bor typ as långt från mej jue :'( Men den madagaskar färgade och den svart brokade… :'(. Men hur många mil är det från Eskilstuna - Södermanland?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

det är 19mil från Eskilstuna till Uppsala, sen tillkommer 8mil fr. Upps. till Östhammar det blir alltså totalt..=27mil
här finns vägbeskrivningen: haha*
Robyn åkte 44mil och är ändå nöjd..
Hoppas att du är intresserad--
(fast jag förstår att det kostar att åka med dessa bensinpriser…)

karta fr. Uppsala till Östhammar:

(Oj jag skrev fel!!) det är 19 mil från elskilstuna till Östhammar… jag räknade fel på det förra…
och tur och retur blir det 38 mil !! (detta totaltsett)
Men!, jag kan lösa det så att ni kan hämta antingen i Uppsala
eller Östhammar/ ev. i västerås! kan detta passa?
vilka skulle du vara intresserade av? både madagaskarf. hane + svartbrokad hona?
/Elvira (auorora)
ligger det långt från röstånga?
Hmm, ganska långt endå. Tror inte min mor har nån lust att skuttsa mej.. hmm. Nå får snacka med henne och sedan vänta på resultat. Tror det är för långt.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#14 till västerås då?
#13 jag vet inte vart det ligger, hittar det inte äns på hitta.se…

*putt*
hmm, nja tror inte det. Mamma ska ju skuttsa mej till örebro för en hane som jag ska låna för Avel, å eventuelt stockholm också.. Känns lite mkt bejärt att börja tjata om västerås också då jag entligen fått med henne på örebro och västerås… Men kan ju alltid försöka lite granna.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

:p