(s) Energidryckskullen
japp nu är min första kull snart 8v (20april) så då kan dom flytta :D!
350kr/st fås med H-bevis.
Finns i Fritsla kan tas med till Borås och GBG trakterna
Och som ni förstår är kulltemat ENERGIDRICKOR :D!
haha för är typ beroende av det
så det fick bli det temat (;
hahahahah också beroende av dom :)
hihih pax för powerking.. ska bearbeta pappa (:
hahah :D ja dom är så himmla goda! <3 yesbox df skriver jag ev.tingad tills du vet om din pappa säger ja :D
#7 vare monster jag älskade så mycket x)? ABOW VILKEN SÖTIS BURN E ! :D lycka till att hitta hem :3!
#8 Vet inte sötaste ang o.o <33 nån va det x3 ja hon är nuttig <3
Putt!
hehe, vilka små troll :) Hoppas du hittar bra hem åt allihop! :)
Tack simona :D! ja hoppas jag med :D!
Putt fortfarande tillsalu dom kan flytta om 3 dagar!
Haha :) hade en kull med 7 ungar förra året som alla fick namn efter energidrycker.
#14 haha okej va kul :D
Så sööta! :D Hoppas du hittar bra hem åt dom =)
Vill prata med dig sen på msn eller telefon ang beskedet om Powerking :)
Monster var ju underbart söt! :3 Tror förövrigt att hon är chinchilla färgad, men inte säker!
Aut viam inveniam aut faciam
#2 Ser ut att vara viltzobel (dock osäker på färg) och #4 Svart otter.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

fina =)
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Och ang. ögonfärgen, så har alla zoblar rubingland dvs röd glans i ögonen.
#21 Har alla zoblar rubinglans? Har nog missat att alla hade det ;)
#22 ja alla zoblar har rubinglans.
För övrigt håller jag med om att monster är brun zobel och inte bara det tro hon är white brun zobel då hon ser ut att har vitt på insidorna av öronen. Min energidrycks kull var också brun zobel och white brun zobel samt svart otter. Tror att den sista unger måste vara en svart otter. och varför dom blåa ögon i vissa lägen är att dom ofta ha en blå hinna på ögonen som små innan den bruna färgen lägger sig. om det inte så att föräldrarna är eller bär på blåögt.
#23 Hmm.. ja den skulle kunna vara white också.. är inte så bra på skillnaden mellan white och vilt så..
Okej :)
då är Monster white brun zobel
och X-race Brun otter :)
#25 Svart otter*
#26 haha okej :P Svart otter!
#27 Brun = havana :)
(Gäller dock inte för brun zobel efter som det är en blekt svart kanin, så det borde igentligen hetat svart zobel ^^)
Dom andra två ungarna är brokad blå och brokad svart tror du kan ta bort wienertecknad om det inte så att dom har blåa ögon.
#29 Mja.. Dom kan lika bra vara wienertecknade. Dom behöver inte ha blåa ögon för att vara wienertecknade. Men kan ju inte veta det innan man testparat. Men det spelar kanske inte så stor roll igentligen eftersom dom inte har en "ren" stam, så bara köparna är medvetna om att dom har wienerbakom och kan vara wienertecknade.
#30 Jag vet om detta då jag tingad Powerking i kullen. Tidigare när jag hade min Avel hade jag inte en tanke på att ha wiernertecknat eller haft i stammen, men nu vill jag ha en kelkanin som "sista kanin" för mig, ska nog inte ha någon mer efter denna, får se hur länge hon lever dock, men sen börjar jag gymnasiet osv och då kommer jag nog inte ha tid för kanin, så det är lika bra att vara inställd på det. Mina andra försvann ju väldigt snabbt här i vintras så nu vill jag ha till kel och ev hoppning. :)
#30 sant men skulle nog kallat det brok vilket fall som om jag inte ser en tydlig bläs eller liknande. Brok är också benämningen jag använder på en dåligt manteltecknad kanin.
#31 Förstår dig lycka till. Kommer själv att dra ner pga.studier.
Vilka jättegulliga små busar. 
Är ev intresserad av 2 men vill kolla av med mina killar först. Sen beror det ju på om de är tingade eller inte.
Jag återkommer.
Vi skulle vilja ha Burn. Kan du kontakta mig - skrev privat till dig men fick inget svar… Kom det fram?
#34 jag har svarat nu :) både powerking och burn finns att tinga om du vill ha dom :)
POWER KING är åter TILLSALU då Inaarah tingade henne även fast hon ej ville ha henne.
alla finns fortfarande tillsalu!
Skickar med en nytagen bild :) finns även bilder på min hemsida www.silvernattens.webs.com dock står det fortfarande att hon är tingad som ej stämmer.
kanon - jag skriver privat till dig 
Adal: Gör du så :D!