Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 1769 ggr
[ninnakm]
0

Libraartic eller rabb-t

Hej, nu är det så, att jag hade tänkt beställa 2 boslar. Antingen från www.libraartic.se eller www.rabb-it.se Så in råg ä, art är dom bäst? Rabb-it har ju blder och dom är vädigt snygga där…men är det bättre Libraartic?

[vretenskaniner]
0

Jag tycker Rabb-it är bättre än Libra :)

Qepta
0

Jag har ännu bara selen ifrån Rabb-it, har kommit 2a i BellaO's bildtävling och har vunnit en sele från Libra artic så jag får se vilken jag tycker är bäst.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Billikanin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bara en från Rabb-it, men den är jättebra! Kan inte klaga på något med den selen, som är en Bogsele Joker stl. medium. Snabb leverans, trevlig är hon också! Skickar med ett foto på selen! :)

MajaL
0

Tror inte att kvalitèn skiljer så mycket. Det är nog en smak sak. Det är nog leveranstiden som brukar variera…

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[ninnakm]
0

Okej, tack, tror nog att det blir rabb-it;)

alwiz
0

Har inte haft någon sele från Libra, men kan rekommendera Rabb-it =)

hugoochip
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rekommenderar rabb-it starkt!

Snabb leverans och trevlig!

Skickar med en bild på selen "redstar" strl medium.

Elina.
0

Jag har selar från både libra artic och rabb-it. Rabb-its selar är tunga och passformen är inte lika bra jämfört med libras selar.

Baralisah
0

Jag har inte testat det andra. Men jag har köpt lite selen samt koppel ifrån Rabb-it och rekomenderar det!Glad

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

[ninnakm]
0

Vilken storlek? Har två lejonhuvade

Haztparken
0

Jag har köpt en bogsele därifrån och jag tror att jag köpte mitt koppel också därifrån. kan rekommendera starkt! :D

Snabb leverans och bra kvalite.

Jag köpte en mellan storlek alltså small/medium då min hona är lite tjockare elr så men nu när hon smalnat e den nästan lite för stor så jag tycker du nog borde köpa en small :)

[ninnakm]
0

Okej, tack har beställt två small;)

malinroth
0

jag har selar från både Libra och Rabb-it. Tycker rabb-it selarna är bra i strl medium men i strl small tycker jag deras selar är för klumpiga, banden är så breda så i strl small är det libras selar som gäller för mig :) problemet är att jag inte får det jag beställt från Libra… första gången fick jag lite fel men det som var rätt var super, men efter det har jag gjort två beställningar utan få nånting. tråkigt!

[ninnakm]
0

#13 Okej, nej vad tråkigt!=( Åå, nej, jag har beställt small från rabb-it nu!

PrinzeZz
0

själv rekomenderar jag alltid libra före rabb-it.

bättre passform, kvalitée och helt klart mycket snyggare.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Rorvers
0

Rabb-it är bättre jag betäller alltid därifrån och dom har väldigt bra kvalitee ;)

Rorvers
0

Rabb-it är bättre jag betäller alltid därifrån och dom har väldigt bra kvalitee ;)

Upendo
0

Jag föredrar Libras selar men Rabb-it har dock mycket finare mönster :)

men det är nog en smaksak

malinroth
0

#14 bara för att jag upplever dem lite klumpiga så behöver inte du göra det :) har själv beställt en sån trots att jag gillar libras bättre. Vet många som gillar de mer än jag :)

lillaisa
0

Rabb-it är billigare, och senast jag beställde från Libra kom det aldrig…

/Isa

alwiz
0

Tycker om bägge :) Men rabb-it har roligar färger och mönster :P men bägge är bra^^

annaforsgren
0

Jag tycker om båda:) På bogselar i storlek large så föredrar jag libras för rabb-its förlorar formen snabbt och de främre banden åker bak helatiden. Rabbits selar har lite bredare band. Annars är rabb-it bättre på så sätt att de har snabbare leveranstid och flera olika färger.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus