(s)Kaniner BILLIGT!
efter dom jag inte får sålt mina kaniner så sänker jag priset på dom då det börjar bli akut! ingen behöver kommentera att det är dåligt att sänka priset.
Dom 2 jag säljer är Simba och Olga.
Simba.
Född: 30maj 2009
Ras: Lejonhuvad kanin
päls: dubbelmanad
färg: svart wiener med bläs
Kan få med en bur! 100kr
den andra är Olga
född: 23dec 2009
ras:lejonkanin (har h-bevis)
färg: vet inte :s är i alla fall wiener (ser ut som hollänsk)
Kan oxå köpas med en bur!! 100kr
Dom har fått 1 kull tillsammans!
Finns i Borås. kan tas med till Göteborg och städer som ligger nära ex, partille,möndal,frölunda osv a ni fattar :P
På första bilden är det Olga :)
Putt!
Olga ser mer havanna ut? :S Är inte hundra på färger, dock :P
lycka till att sälja sötisarna :).. hoppas dom kommer till super hem :D
#3 Nej hon är inte havanna, det är nog bara bilden som spökar med dig :P!
putt samtidigt!
Simba är ju väldigt söt.. hm.. kanske borde slå till på han? ;) om han bor ute dvs xD
Ska höra med mina föräldrar, kan inte ta hem han förrän i slutet av april, men isåfall vet du ju att han kommer komma hit. <:
ja Simba är min lille gosepojk! <3 han är underbar :'3 kom hit som en stor tovboll tyvärr (har även kvar lite nu) jag satt o borstade honom i minst 2 dagar och ryckte o slet som ett djur i han för att få bort alla tover, som jag då inte fick :( men han sa inte ett ljud! han bara låg där i mitt knä och när jag tog fram handen slickade han på mig :) <3 han har inte gjort en fluga förnär (stavas?) haha iallfall :P han är pappa till ungarna som finns tillsalu med :)
Okej ja för han bor inne nu, så i april kan han ju flytta ut :) ahn är halft ute nu kan man säga :) han är ute hela dagarna i en Hage och på natten på mitt rum.
#7 okej, ska höra mig för här hemma :) du vet ju iallfall att han får ett bra hem här hoppas jag isåfall..! :)
gör du så :D!
jag tror att skulle få det super bra hos dig! :D så hoppas du vill köpa nån :)
Putt!
Fortarande tillsalu!
Simba såld! ;)
Putt för Olga.
Uppfödaren rekomenderas.
#11 Var det du som tog honom? ;)
Ska ju ta hem Powerking (numer Angel) om ca en vecka var det tänkt tror jag! :) <3
Ja, nu bor han hos mig. Han trivs lite för bra tror jag. :P
Ska skicka in en bild vid tillfälle på vad jag menar. Det lilla kärleksodjuret. :D
Kommer hans dotter bli lik sin far så kommer du undra varför dina andra kaniner inte kunde ha varit som henne. Vart har hon varit hela ditt liv liksom? Så - grattis till bra gener - nu är det bara "resten" som gör det. ;)
#13 Vad kul att höra! Lillsnuttan hade ett litet sår förstod jag men har inte pratat med Sara sen i måndags, men jag hoppas allt är bra med henne och såret. Längtar tills hon flyttar hit! :)
Tråden kan låsas! då simba flyttade till shine och Olga till sagolandets kaniner :)