Klar!
Så snyggt :D ;)

#1 Tack :)
//Ellen
Jättefint! =)
medarbetare på allergier.ifokus .

Jättesnyggt :)
#2 hur många lektioner tog det att göra??
Jättefint! :D
Jag försökte göra ett på skolan men min slöjdlärare fattade inget så det vart helt konstigt .. :-P hehe … ;)
#6 Haha,jag har tänkte göra ett förra året men han sa att det tar så mycke plankor ;S Och sen har dom typ ett helt rum med plakor i alla olika sorlekar och tjocklekar,ja allt!:P
#7 haha, det behövs ju typ bara 4 små plankor, det tar ju typ inge trä :P haha, jadu, det finns roliga slöjdlärare ;P

#5. 3 st, tredje lektionen skulle jag bara måla:)
//Ellen
#8 Jo :P FAst gör hellre hemma än på sjölden!Han är lite trög också så man måste typ slipa tills de knappt är nå kvar :P
#10 haha, ja min med :P jag filade så jag en blåsa mellan tummen och pekfingret en gång :P haha…
Vilket smart alternativ till märlor förresten. ;)
medarbetare på allergier.ifokus .

Jätte fint hinder ju! :) Försökte göra ett sådant på slöjden men den usla slöjdläraren fattade ingenting! Det hjälpte inte hur många grr jag sa till honom han fattade inget! ;P
===================================================================================================================================================================================
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
#11 okejj :P
Det blev ju jättefint. ^^

#12 Ja, hon hade ju inga märlor :)
Tack alla ;)
//Ellen
jag har också gjort ett men som vanligt har jag inget tålamod och limade och nu har det gått sönder, men mina kaniner klampar ända bara rakt igen hindrena
Vilket fint hinder!