Uppfödare ?
Hellu,
Är lite nyfiken på vilka som ha kaninbebisar redan nu, eller på G, till salu
Visa gärna bilder, eller länka hemsida !
Kan ju tala om att jag bor i Norrland, så jag är inte riktigt intresserad av kaniner ändå nere i skåne osv :"..
Är också nyfiken på vilka/vilken ras ni gillar bäst, både för och nackdelar.
Kram! :)
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
Jag bedriver uppfödning av lejonhuvade kaniner och har kaninungar just nu till salu. Själv gillar jag lejonhuvade och dvärgvädurar bäst, då jag tycker det är mycket trevliga kaniner, som kan bli mycket tillgivna.
Om du är intresserad av att se någon av ungarna som finns till salu är du välkommen in till min hemsida:
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#0 Var i Norrland bor du?
Jag föder upp kelkaniner utanför Östersund, mest blandisar,(dvv/rex/hermelin) ska satsa på rexpälsade små framöver!
pm:a vid intresse då min hemsida o blogg är under uppbyggnad!

# Jag bor i närheten av Strömsund, Men kan lätt ta mig till Östersund, sollefteå, Även Sundsvall.
Jag har två holländska kaninungar tillsalu. Dom är 11 veckor redan men dom är underbara, en hona och en hane är det.
Jag bor i eskilstuna, södermanland. Men om du är intresserad brukar ju transport gå att lösa. :)
Mina favoritraser är Holländska kaniner och dvärgvädurar. Holländare gillar jag för att enligt mig har dom allt man vill att ens kanin ska ha, dom blir oftast superkeliga, tillgivna, tama och lite halvt busiga. Älskar oftast att sitta och mysa och gör allt för lite uppmärksamhet. Och så är dom så roliga också, dom har alltid något roligt för sig när jag kommer ut så jag kan stå och skratta åt dem länge!
Dvärgvädur gillar jag för att de oftast är lugna, tama, gosiga och supersnälla som små nallebjörnar. Dessutom är båda raserna så himla fina! :)
Men detta är ju bara mina erfarenheter och det är ju alltid olika från kanin till kanin hur deras temperament blir! :)
Vill du veta mer om ungarna som är tillsalu kan du gå in på min hemsida: www.vinterstigen.se
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

#4 Jag har faktiskt haft lite funderingar på holländsk kanin tidigare, men det blev aldrig riktigt av. Låter mycket frästande. Tyvärr tar jag mig inte in på din hemsida, någon annan som gör det?
Men du kan väll visa bilder på kaninbebisarna här? :)
Jag har en kull harkorsningar på g. Om honan inte går tom så kommer ungarna runt den 14-18 maj. Mer information finns på min hemsida www.qeptaskaniner.webs.com.
Jag bor i Gävle.
Skickar med en bild på honan.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#5 Jo, jag kom på att det ligger nere för tillfället pga att jag klantade till det igår när jag uppdaterade, hehe.
Okej, jag har bara bilder från förra veckan dock, men de har inte förändrats så mycket, bara i storleken.
Vinterstigens Cupidon, hane, feltecknad, men otroligt söt och gosig! :)
Kram Johanna
Vinterstigens Hera, hona, feltecknad men underbart kelen! :)
Kram Johanna
Cupidon är jag inte helt säker på att han är feltecknad, men jag tror det för han är väldigt mörk och är väldigt ojämn på magen.
Kram Johanna
Jag bor i Arboga, Västmanland.
Igår fick min lejonhuvade kanin, havana, 4 ungar. Har även 2 svarata lejonhuvade klaninungar & två rex kaniner.
Har en rex hona som är dräkig.

#7 Vilken söting!
Tyvärr kan jag absolut inte bestämma något, då detta bara är som en stark tanke jag har, mina föräldrar, sitter i thailand och tar sig inte riktigt hem ännu, så det är lite problem för tillfället. Men så fort de är hemma igen, så ska jag ta och prata med dem.
Eftersom att jag har kaniner stort sätt hela mitt liv, även haft en heldel kullar, så lär det inte vara några problem :)
Bor utanför Östersund och har parat 4 honor så något blir det kommer att få både rent och orent hehe. Om inte annat så ska jag sälja mina kaniner nu i sommar för att jag inte kommer att ha råd att ha dom kvar. Kika gärna in på min hemsida. www.kanin.webb.se
#11 Okej, men jag kan vänta ;)
Bra att du är kaninvan! Mejla om du vill veta mer förresten! Även om du inte kan bestämma något så kanske du vill veta mer? :)
info@vinterstigen.se
Kram Johanna

#13 Jag mejlar nog imorgon :) ligger hemma förskyld och ska försöka få lite sömn just nu.
kram :)
#14 Okej, gör så! :D Krya på dig!
Kram Johanna