(omplaceras) Kaninhona
Hej!
Jag har fått tagit över en kaninhona från en vän som inte kunde ha kvar henne. Hon är jättemysig att klappa, men hon tycker inte om att bli lyft och bli hållen.. Jag har verkligen försökt eftersom hon måste få sina klor klippta, men jag klarar inte av att hålla henne tyvärr och jag har inte riktigt tiden till att behålla henne heller.
Jag tycker hon förtjänar ett hem där någon har tid för henne, så därför omplacerar jag henne.
Hon är drygt 1 år gammal och vi finns i Mora. Priset spelar ingen roll för mig, jag är bara intresserad av att hon ska få ett bra hem!
Ingen som är intresserad eller så? Har verkligen inte tiden längre, hon förtjänar att ha det så mycket bättre än vad hon har det nu!
Ras? Har du några papper på henne? Vilken färg? har hon? Fotot är llite skumt med ljuset. :)
synd att man inte bor nära :P annars hadde man ju kunnat ta henne för "tillfället" och göra henne lite mer "tam" och sen sälja henne vidare då jag heller inte kommer kunna ha tid om ca 1½ år eller något :P
Lycka till iallafall :) hon är fin! :)
Rasen är väl någon blandras av något slag är faktiskt inte helt 100.. Inga papper eller sånt, tror väl färgen räknas som viltgrå(?).. Har ju inga jättebra foton, men färgen är densamma som en hare om man ska jämföra med något :P
Kan ju försöka ta några fler bilder på henne, men hon är inte den lättaste att ta kort på. Hon tycker väldigt mycket om att skutta runt :)
För övrigt är hon faktiskt rumsren, glömde nämna det innan.. Väldigt matglad dam, blir överlycklig när man fyller på hö och ger henne grönsaker! :)
Så söt hon är! =)
Fel ras och färg tyvärr.