Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 1724 ggr
Jennie104
0

R.I.P Jappo ;'(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jappo är död!! GråterGråterGråter

Jag sov hos en kompis natten Jappo blev sjuk, mamma skulle passa henne. Hon började skaka, och kissade regelbundet på sig. Mamma ringde vetrinären som sa att vi skulle ta in henne i garaget (hon var ute kanin) Så det gjorde mamma, hon ville inte ringa mig och berätta att Jappo var sjuk för att inte skrämma upp mig. Iallafall så tog mamma in Jappo. Kollade till henne jätteofta. Gick sedan och la sig. Nästa morgon hämtade hon mig hos kompisen
och berättade då att Jappo var sjuk. Jag blev såklart jätteorolig, men trodde inte det var så farligt.
Jag kom hem och kollade i buren. Ååh. Det gjorde så ont. Jag såg henne sitta där, hon skakade och satt ihop kurad. Då kom en bild framför mig. Bilden när jag fick henne. När hennes ägare kom fram till mig med en transportbur hon lät mig öppna, där satt den finaste kaninunge jag någonsin sett. Jag kunde då inte fatta att hon var min!! Men nu satt hon där, jättesjuk. Jag började gråta, kunde inte hindra tårarna. Jag grät hela dagen. Jag satte mig hos Jappo och satt där, mamma ringde vetrinären igen.
Han sa att vi fick tid vid halv fem(klockan var då runt tre) Jag satt hos Jappo och grät, jag visste att hon skulle dö. Jag kände det på mig. Sedan blev klockan halv fem. Vi åkte dit och han kollade på henne. Tog tempen, åh. hon led. Hon hade extrem undertemp. Vetrinären såg ju hur hon led. Men visste inte vad hon var för sjuk. Han tyckte verkligen att vi skulle avliva henne. Det tog ett tag. Det gjorde så ont att tillslut inse att hon var tvungen att avlivas. Att det var hennes bästa.
Vetrinären gav henne en första spruta. Jag satt och kollade henne i ögonen. Grät. Såg hur hon tillslut somnade, men hon var inte död..
Vetrinären tände ett litet ljus på ett bord och släckte i taket. Det var så vackert, men så sorgligt ;(

Vetrinären fick ge ännu en spruta innan hon somnade in. Klockan var då 17:25.¨

Jag älskar dig Jappo <33 GråterGråter

[BonnieL]
0

Vila i frid Gråter

MarHai
0

RIP Gråter

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tarja
0

Vila i frid Jappo Rynkar på näsan

Fridaaaa
0

Usch vad hemskt!

Rest in Peace<3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kaningodis
0

Beklagar =`(

Vad gulligt av veterinären att tända ett ljus.

Kastanjegårdens Kaniner

alwiz
0

Beklagar, Rip ?

Ida94
0

Beklagar :(

*Tröstkram*

[Nallegardenskaniner]
0

Snällt av  Veterinären att tända ett ljus.

Väldigt synd:(! Jappo var fin! och har det nog super där uppe nu:) och tänker på dig !

R.I.P, Beklagar :(

Tossan
0

Beklagar : (

Sov i ro ,, lilla Jappo…

Sweetienin
0

Vila i frid Jappo!
Jag beklagar verkligen!

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

MixiDixi
0

R.I.P!

*tröstkram*

Majakanin
0

jag börjar gråta bara jag läser dettaGråterGråter nu har jag tårar ihela ögonen och jag kommer nog inte klara av att hålla inne tårarna…om något sådant hänt med Maja hade mitt liv varit förstört hade det känts som! Hur gammal blev Jappo? 

PS: låt henne vila i frid!!!

Zvintos
0
riiffen
0

RIPGråter

medarbetare på allergier.ifokus .

Brownie
0

R.I.P Jappo :'(

Håller med att det var fint av vetrinären att tända ljus. Otroligt att du kunde stå bredvid när de avlivade,det hade jag aldrig klarat :'(

KaninHanna
0

Beklagar verkligen :(

RIP Jappo

Mvh Hanna

Qepta
0

Vila i frid Jappo.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Valkyrie
0

Vila i frid, fick en tår i ögat. Vet hur det känns <3

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Billikanin
0

RIP

[Nalle-]
0

Sov gott Jappo! ;_; Hon var otroligt fin.

lomsen
0

Åh, nej, det var ju en av de finaste kaniner jag sett, och så lik min Simsalabim som också dog!Gråter

R.I.P Jappo!

Tröstkramar till dig!

Brumelisa
0

Så sorgligt. Vila i frid lilla kanin.

nellachilli
0

Vila i frid fina kanin<3

rabbitlove
0

R,I,P<3

emms
0

Jag ar ledsen jennie<3 sov gott finaste Jappo<3

Emma

Jennie104
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack alla<33

Jappo blev bara 3 år gammal.. :(<33

Saknaden är stor<3 ;'( Mitt hjärta kommer göra ont föralltid.. Att se hennes bur varje dag är så jobbigt.. R.I.P Min älskling<3

Inaarah
0

Aww..
Jag har förlorat 3 vackra kaniner, som skulle fyllt 3 i år. Det är hemskt.
Rip. <3

Fatma
0

#26 Var iväg i förrgår och avlivade min katt, hon skulle fylla 3 år i april. Förstår hur det känns och jag beklagar, verkligen. Vila i frid lilla vännen Jappo!

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Jennymaria
0

Gråter

Jennie104
0

Tack för allas stöd! :(<333 Vi ska begrava henne på gården, när marken är mjuk.. :(

[Fruktiz]
0

Vila i frid Jappo! Gråter

Baralisah
0

RIPRynkar på näsan

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

love96
0

R.I.P Gråter