Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 333 ggr
Iram
0

Helt underbar, eller hur?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Går just med stora planer på att importera ett par viltgula belgiska jättar. Jag tycker de är underbara, goa som smörklickar!

Nån som är sugen på en sån här så småningom? Räcka ut tungan

KajsaM
0

Åh… Kunnde du inte låtit bli att visa en?? Gud såå sööt *dreggel* Ja, jag är sugen på en!

Önskalista:

Gul och blå jätte!

Iram
0

Skrattande

Blå föder jag ju redan upp, och jag bara MÅSTE föda upp gula också. Är helt såld!

Stj3rnfallet
0

Åååh, så där söta bilder är förbjudet att visa!:P Jag vill också ha!=) Har inte du redan gula? Eller minns jag fel?:P

KajsaM
0

Jaa, Börja föda upp gula och sen köper jag en blå och en gul av dig? Flört

Stj3rnfallet
0

Jag vill också ha en gul och en blå iofs :P Usch, måste djur vara så söta?:P Längtar så mkt efter en liten kanin bebis!=)

KajsaM
0

Kan värkligen inte sluta titta på den! Ser så snäll och rar ut :) Då måste köpa den ;) Nån fler undrbar bild?

Hopi
0

Åh, vad viltgul är fin färg!!!!! Och vilken söötis!!! Men jag vill inte ha så stor kanin.. Men visst blir man sjuk när man ser såna sötisar! hehe

KajsaM
0

Jag skulle vilja ha dom i min lekstuga och attt man gjorde en hundhage så dom kunde gå in och ut *drömmer*

Iram
0

Skrattande

Det är inte kaninen på bilden jag ska köpa, men jag har planer på ett avelspar från Holland och en till gul ifrån Norge. Om nu allt går som det ska, vill säga…

Viltgul med stamtavla är helt omöjlig att få tag på i Sverige, import är enda möjligheten jag har. Då får det krångla och kosta en del för de gula ska jag ha!

KajsaM
0

Jaa, jag skulle gärna betal hur mycke som helst för en sån. Fast då jag blir äldre ;D Roligt Marie :)

Iram
0

Ja, jag har räknat ut att ett avelspar kommer att kosta omkring 3500 kr med transporter och allt. Men å andra sidan betalar folk mycket mycket mer än så för hundar och raskatter, det är bara det att man är van vid att betala max några hundringar för en kanin.

KajsaM
0

Ojdå, men dom är så förbaskat sööt! Hur mycke kommer du ta för ungarna?

Clariiz
0

Jasså du Iram, du ska sattsa på sveriges flagga du xP (gul och blå) guuuuuuuuud så fin unge! Vill så gärna ha en men tror inte jag har plats för en jätte ;P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Iram
0

Japp, här blir det svenska flaggan, hahahaha. Får döpa om min uppfödning fast då tror väl folk att jag är nån slags sverigedemokrat.

Det blir nog att ta omkring 800 kr för en unge. Det är vad en del tar för blå jättar nu trots att de blir allt vanligare. Men tillgång och efterfrågan, som ni vet….

allobosia
0

JAAAG VILL HA :P

KajsaM
0

Jag skulle lunkt betala 800 för en sån!

Iram
0

Ja, det tror jag absolut att folk gör. Som sagt, det är fortfarande inte en bråkdel av priset hos t ex en hund.

KajsaM
0

Nej, när kommer dom kanske? :)

Iram
0

Jag hoppas att ha dem hemma i maj, men jag vet inget ännu. Måste luska vidare med importör osv. Har även fått löfte om en gul unge från Norge, men den föds nog tidigast i mars eller april. Allt är väldigt löst och osäkert ännu, men jag har bestämt mig och då blir det gula jättar här förr eller senare. Så det så. :-)

Clariiz
0

WHA gah ta dom nu :P jag vill inte vänta till maj för bilder xP

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

KajsaM
0

Jaa, dom måååste komma till dig så vi får se tusen bilder! ;)

Clariiz
0

Tusen?? Snarare miljarder!!!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Stj3rnfallet
0

Jag skulle också kunna betala 800 för en gul BJ utan problem!=) De är verkligen fina!:D Nu vill jag ha en sån också :D

Melle_bus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle jag få välja färg på en jätte så skulle jag välja en japantecknad…..det hade varit häftigt =)

Fotot är på mina jättar som jag hade för 10 år sedan, Hilda och Hulda……..mina ögonstenar………så saknade.

KajsaM
0

Det ända jobbig är såå mycke utrymme ;)

Myrra
0

Viltgul är ju så himla läckert!

Ja, alla viltfärger är snygga tycker jag!

Lycka till med dina planer på att importera ett avelspar, kul!

Clariiz
0

Själv ligger g/s Japantecknat mej varmt om hjärtat. Gah vilken snygg färg asså.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Zvintos
0

*jag ska inte ha en till jätte, jag ska inte ha en till jätte*
Du får inte visa såna bilder! Blir ju supersugen på en till jätte jue, men har inte plats. =P

Clariiz
0

Ninni, det är bara att hämta virke å bygga ;)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com