Hur är ni?
Hur är ni som personer?? Skriv lite om hur ni är, och lägg gärna upp nån bild om man vågar! (Har alla mina bilder på mobben, kanske lägger in dom senare idag)
Själv är jag väldigt VILD! :P hahaha
Älskar att sjunga, älskar kaniner. Rider..
är lite yeeaa, party.. Fuck you, yea tecken vissa ggr :P Hare, djävul..
Men är också seriös och kan gärna dikutera. Älskar att skämta har en störd humor och skrattar minst 15 timmar per dygn! :P skrattar nu med ;)
Är ibland lugn, och kan vara lat också. Ibland är jag vild och pigg men enormt morgon trött! :) Ibland kan det bli sovande till 15:00 på dagarna och sen är jag kvälsspigg! Ibland kan jag sitta uppe till 04:30
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Är du också vild? Jag är föresten nog mera otämjd en vild. Fast jag är båda! Lite av en blandras tror jag.. Just ja jag är faktiskt åttondels tysk! Minj gammel mormor och gammel morfar flydde faktiskt från hitler :P. (om nån bryr sej hehe)
Kanske derför jag är lite crazY?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Haha inte direkt vild är jag ju inte ;P
hmm okej, en tämjd vildblandras?? Kanske du är då? En blandras mellan lugn och pigg, som vart vild och blivit infångad? Kanske så? Själv var jag galen! r det nu med men endå. Är ganska lugn ibland.. IBLAND..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag är pratglad, har lätt för att skratta, skämtsam, seriös i situationer när det behövs, förstående, jag har väldigt lätt för att prata, att ta kontakt med personer, inte rädd för att ta kritik (dålig och bra) inte rädd för att komma i en konflikt för att få säga vad jag vill, att uttrycka mig själv.
Just nu gillar jag att umgås med kompisar och annat folk, men kan även gilla att vara för mig själv med mina djur. Jag gillar personer som är helt tvärtemot mig själv för det är de personerna man lär sig mest av. Jag gillar djupa diskutioner om allt möjligt.
Jag tycker om att vara uppe sent, ha kul och festa mycket.
men mest av allt så kommer min familj först! mina föräldrar JAG ÄLSKAR dom så innerligt så det är inte sant! dom finns alltid där för mig och det är bra!! usch jg börjar nästan gråta så mycket jag älskar dom!
och sen mina närmaste kompisar Sandra, Emelie, Caroline, Emilia och Matilda! dom kommer aldrig bli glömda!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Hur är jag, jo hum..
Är ganska internet beroende xD Men är väldigt blyg i verkligheten, haha ! Älskar hundar och kaniner.. Gillar att skriva böcker och så, men har aldrig skickat någon till ett riktigt bokförlag :P Mja mjo.. Gillar att skissa lite och så..
Hur jag ser ut mja.. xD Blåa ögon.. Blått hår nu också (hum.. xD Man är lite vågad xD Nej, det var meningen att det skulle vara svart eller mörkbrunt)

Gud vilken svår fråga.. Min kompisar är nog bättre på att svara ;)
Glad,Rolig,Busig. Men ibland kan jag vara blyg tja mycke olika :D

JAG ÄR FLUMMIGAST. i världen. iallafall i verkligheten. Har svårt att slappna av och ha roligt via datorn ^^ men jag skämtar om allt, jämt ;D lite jobbigt kanske, men som tur är har jag kompisar som står ut med det ;)
Vill också bara säga att jag lever för djur. Rider, har en egen kanin och vill väldigt gärna skaffa fler. Har haft kanin, och djur i allmänhet sen jag var mycket liten!
Ett annat stort intresse är fotografi. Har nyligen köpt en fantastisk kamera som jag håller på att lära mig. Ska även införskaffa ännu en ny i sommar. *Galen*
En ful bild på mig slänger jag in också .. hrmf.

Det är en jättesvår fråga! Men jag är lugn, ärlig, gillar djur mest av allt, så är det roligt att skratta tycker jag! ;) Min kusin Chris78 och jag, vi kan ha kul åt det mesta! hehe Det kan bli hur tokigt som helst! haha Som en gång när vi väntade på en annan kusin till oss, vi var utanför ett växtcenter. Då kom vi på att vi skulle skämta lite när våran kusin skulle komma i sin bil! Sagt o gjort, vi såg hans vita bil på väg mot oss, vi vände oss om och gick hjulbent, haltande, rultande eller vad man ska säga, jag hade även min lilla kines i koppel (stackarn! hehe) Ja vi gick helt enkelt som två total puckos! Ja-ja, sen var det bara så att den vita bilen….. det var inte kusinen!!! Gissa om vi skämdes!!!! hum…
Det var rejält pinsamt…. Men vi har skrattat gott åt det iaf!!! 

Och sjävklart älskar jag djur! ;)
#9; Hahahahaha *asg* så roligt :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#11; hehe Du skulle varit med! hahahahaha Vi fick oss ett gott skratt iaf, men undrar VAD dom i den vita bilen tänkte??? hehe Tur att dom inte kände igen oss iaf! hahaha
Dom i vita bilden: Herregud? Är dom cp, eller är det sombies?
Ni: 
Mohahahaha
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Ja det trodde dom säkert! hehe Det var väl nästan rätt!!! *asg*
:P varför var jag inte där :P Hade vart lite kul om det var just JAG i vita bilen :P men har inte ens nån vit bil så.. Bara en grön å en blå :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#2 Då är jag mer tysk än vad du är :P Jag är halvtysk, min mamma flyttade till Sverige när hon var 11 år…

Jag är oxå blandras! Svensk-Finsk 

Jag är också blandras.. trekvarts svensk och kvarts finsk ;P
Jo men jag är ju lite från Hitler tiden :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

hehe det är nog många blandraser här! hehe

Inte jag :D Eller på långt håll men annars är jag svensk! ;P
#17: Jag är också svensk-finsk :)

Du ser väldigt snäll ut :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

hehe jaså…. bra då=)
:)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Go å glá som en kex choklá
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

hmm precis…hehe
:P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag är känd bland vänner och bekanta för att vara lugn, snäll och omtänksam. Sen vet väl i princip alla i min bekantskap om att jag har ett enormt intresse för just kaniner!!!
Är väldigt kärleksfull och tycker om att visa min uppskattning till vissa personer.
Sen är jag dessutom väldigt förtjust i sport, men favoriten min är innebandy! 
oki :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag bad min kompis beskriva mig (eftersom at jag inte klarade av det själv…) och hon sa; "Ok, Sara… hon är snäll, generös, snål (hur går det ihop?!), söt, ärlig, pålitlig, har ovanan att kalla mig "idiot", har aldrig tid över för något, älskar sina kaniner (och alla andra djur!), ägnar typ all sin tid åt träningen, halvjapansk, gör alltid perecis som hon vill, mystisk ("va?!" "ja, vi vet ju egentligen inget om dig") och säkert massa annat jag inte kommer på nu…"
(suddig bild och röda ögon, men men..)

Lite underlig är jag säger min sambo. Min bästa vän sa att jag är ett vilt djur, haha. Bästa beskrivningen tycker dock min syrra är ett citat min kompis myntade för ett par år sen "trying to control Pehpsii is like saying: bad gravity, stop pulling things down!"
Jag skulle väl säga envis, kreativ, djurmänniska och smygschizofren eftersom jag är en jävligt social människa som älskar att sitta för migsjälv. Tålmodig tillsköt min sambo nu, och jag får väl hålla med. Ska man rida in galna hästar så ska man ha massor av det (=
Artistisk är jag som fasiken, och väldigt mkt fisk (stjärntecknet).
Övermpatisk, kreativ och kärleksfull. Jag håller på med allt inom kreativitet. jag är en fotograf som vart dansare, som sjunger och är utbildad skådespelare, som målar och tecknar och skrivit en bok och som syr, stickar, fixar kläder och ska bli inredningsarkitekt. Haha, ja som sagt smygschizofren (=
Och jag är ganska nördig. Älskaratorer och teknik och böcker och star wars mer än vad som är hälsosamt. Wicca, fd punkunge som älskar johnny cash och christina aguilera och metall och punk och green day. haha. MIn syster säger att jag är rockare.
USh vad mkt det blev.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
ja.. hur ska man beskriva mig….
Jag är 14 år är galen i manga och min lilla söta kanin. Kanske lite ''galen'' hehe.. Går i 8:an..
Är sjuk.. =P Gillar Linken Park, Green Day.. Kan inte komma på mycket mer..
hehe jag knäpte den nyss
(jag hatr en fläck på tröjan för att jag blöde näsblod nyss)
jaha det syndes inte på den här bilden jaja =P
#33; du såg lite rockig ut. På minde lite om Jessica som var med i idol 2006. (tror hon hette Jessica) ;P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
God dag !
Jag är en väldigt bestämmde person, Och VÄLDIGT envis. Men så har ja också ur dålig humor skrattar åt allt fast det inte är kul :P Och så är jag en sån person om nån gör nåt mot mej så gör jag tillbaka. som en gång när nån kille i min klass hållde på då hällde jag ut mitt glas mjölk i hans tallrik :D Hehe .. Men jag är snäll med och glad.. men När jag är sur så är jag det i nån timme :P och så älskar jag kanin (L)
haha oki
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

vet inte hur jag ska formulera mej..haha* tar det en annan gång, godnatt jag är as trött…nej förästen jag ska gå ut till kaninerna först innna jag druttar i säng..
<-mitt öga.. *

Öum… Jag är korkad och blåst… =)
haha oki, fattar verkligen x)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
En fråga till: Är du
Dum Blondin
eller
Korkat brunett?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
eller Puckad svart ulltott?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

hihihi nu är jag vaken (på riktigt)!!
så:
Jag är.. **enligt andra
JAG är kreativ, envis, oftast omtänksam men ändå väldigt självgående i allt jag gör.perfektionist"" och pedantisk, men det tyker jag är överdrift..^^**

tkr jag att jag är:
har dålig humör(överdriven humor)
kan kontrollera mitt humör sådäär..*
kan vara både seriös & oseriös(beror på om det handlar om något seriöst eller inte :P)
Är flummig och underhållande (showar &härmar andra personer…haha*)
väldigt ansvarstagande när det väl gäller.
håller vad jag lovar (faktiskt!)
Håller faktsikt osså vad jag låvar som du då ;). (kan det vara möjligt :O)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com