löwen/lejonhuvad
söker nu en till kanin.Det ska helst vara en hane av rasen löwen eller lejonhuvad.den måste vara hanterad,snäll och gärna kelig.kmr inte bo inomhus men heller inte utomhus.ska ladda upp en bild som visar hur den ska bo.det kmr att vara kaniner och marsvin runt omkring i olika burar.högst 2 år
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Vill bara berätta för dig att om du har honor och hanar så, intill varandra så parar dom sig genom gallret!! Det har hänt mig, men då med mkt mindre maskor i nätet. Dessutom är det inga problem för en kanin att hoppa över, mina här hemma (visserligtn stora raser) hoppar med lätthet 1.10 om det gäller att komma till en partner! Annars ser det jättefint ut, rent och ljust! Jag har korsningar Löwen/holländare till salu om ca 1-1 1/2 mån
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

okej då får nog jag köpa en hona ist!okej är dom långhåriga ? fast jag skulle helst vilja ha en som var hanterad..men vi får se:P jag har ett napp i småland oxå.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ungarna ligger i en annan tråd, jag puttar upp den 
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

okej tack;)
Jenny
Jag älskar löwen kaniner! Har en själv!! Men han e inte så tam.. Han är inte till salu! Tänkte bara säjja att jag älskar den rasen! 
Hej!
Jag har en kaninhane till salu. Han är blandning mellan dvärgvädur och löwen..Vet inte om du är intresserad av det? Han är svart och är ca 7 månader gammal. Var bor du, tänkte på avståndet så att det inte är alltför långt ifall du är intresserad?
Hör gärna av dig!
Maja
Hoppas du hittar någon fin. Anars kan du kanske bygga nån bur vid sidan av eller liknande. Kanske sätta upp "väggar" ?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com