Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 950 ggr
poesi
0

(S) Strandsmedjans Viggo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Vi måste tyvärr sälja våran Sixten (Strandsmedjans Viggo) då han inte passar till Avel.
Vi köpte honom i juli (men han är född 26/11) just till våran Avel, men nu har vi ställt honom 2 ggr och han har blivit nollad båda gångerna pga. för mkt fläckar på bröst & mage.

Vi hade gärna haft kvar honom, men då vi inte har speciellt mkt plats här i våran 2a och letade just efter en avelshane så måste vi sälja honom för att få plats med en annan.

Han är en nyfiken & pigg liten herre. Mysig i famnen & lätt att klippa klorna på.
Vi har även hoppat en del med honom (dock inte på någon tävling) men han verkar tycka att det är roligt och är ganska duktig, så om man är intresserad utav hoppning så kan han absolut vara en kanin för dig.

Han är havanna manteltecknad & är som sagt var 1 år gammal & finns i Umeå, men transport brukar oftast lösa sig.

Vi åker tex. till Örnsköldsvik lite nu & då, och under julen kan han följa med till Kiruna, och ev. lämnad av längs vägen.

Har tänkt oss ca. 200 kr, men hemmet är viktigare än priset.

poesi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Putt!

Sixten finns fortfarande kvar. :)

Peak303
0

Han va jättesöt! :D Hade han haft öronen nere skulle jag nog köpt honom ^^ Men lycka till att hitta ett hem åt honom :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

poesi
0

Putt! Han finns fortfarande kvar..

malin--a
0

Nej fy så gullig! :)

lill-jarven
0

Nu gäller ju inte transport under julen längre. ;) Men transport norrut i juni kan lätt ordnas, ev tidigare också.

Ag007
0

gud va söt han är, synd att vi inte har plats i våra 2:a, annars hade jag klart köpt honom till min hona.

lill-jarven
0

Sixten har fått ett nytt hem och tråden kan låsas. :)

Inlägget är låst för nya kommentarer