Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 780 ggr
lillaisa
0

(K) 2-facksbur

Söker en 2-facksbur nära Umeå (ev. mellan Umeå-Stockholm då vi ska bila till Stockholm i maj. Uppåt Lycksele fungerar också eftersom vi har släkt där). Gärna med uppfällbar lucka emellan så man kan välja om de ska vara skilda eller inte. Ska fungera för utebruk även på vintern (fast det gör väl de flesta fackburar).
Helst inte alltför hög eftersom jag är ganska kort.Oskyldig

/Isa

[Nallegardenskaniner]
0

jag kommer ev sälja senare mina 2 facks burar.. ^^ men dock är dom sånna här som är på varann :P

Linus-the-bunny
0

vi har en 2 facksbur =)

vi ska köpa en ny kaninbur så den kommer att slängas eller säljas den är:

2 m lång

160 cm hög

70 cm djup

lillaisa
0

#1 När kommer du isf sälja den?:)

#2 Okej var bor du?:)

/Isa

[Nallegardenskaniner]
0

#3 vi kommer sälja den direkt några av angororna sålts och det är väll om någon månad eller så.. :P  maila om du vill se bilder och veta längd och så:)..  samojed96@hotmail.com

Rebiz
0

#1: Vad är det för mått på din bur?

[Nallegardenskaniner]
0

#5 bra fråga :P   * springer iväg och mäter *

Längd: 123

Höjd: 74

bredd: 60

Rebiz
0

#6: Jag antar att det är per bur, eller? ^^

[Nallegardenskaniner]
0

#7 exakt ;P glömde skriva det (a)

Rebiz
0

#8 Haha, hade känts litet med en höjd på 74 cm på två kaninburar ;) Vad hade du tänkt för pris?

[Nallegardenskaniner]
0

#9 hahah ja! :P dom hadde ju nästan inte kunnat få sån stor plats då (a) och verkligen inte när man hadde tänkt att ha stora lurvbollar som angoror där :P

Vi har inte prissatt dom ännu x) men något mellan 600-800:-

Rebiz
0

#11: haha, precis!
Okej,! Funderar på att behålla en unge från kullen jag har nu, om jag får, och då kan det vara bra att ha en bur när de inte går på "sommarbete" längre ;)

Vet dock inte var jag skulle få plats med en till bur ;S (A)

[Nallegardenskaniner]
0

#11 jaha haha :P

nä då är det ju som lite svårt haha (a)

Rebiz
0

#12: haha, men vi får väll se hur det blir, vet ju att du kanske har en om jag skulle behöva, om du inte sålt den, förståss ^^

[Nallegardenskaniner]
0

#13 vet ej om den är såld :P men ska ju sälja min andra senare så :P då jag bara ska ha kvar 2 st niner när jag sålt alla (:.. och nu säljs snart ev 1 sen i maj om jag får transport så säljs 2 x).. osv.. ;P så jag kommer ju till slut sälja bägge burarna:)

lillaisa
0

#14 är nog mest intresserad av den vita, den var jättefin och såg stor ut. Vilken är det du "helst" vill bli av med?:)

/Isa

Rebiz
0

#14: Får jag också se bilder? Kan adda Msn? :)

[Nallegardenskaniner]
0

#15 jo den vita är finast tycker jag :P bägge är lika stora så ;P..

asså ingen anning haha! :P jag bryr mig nog inte så mycket då jag ändå ska sälja bägge ;)..

#16 jadå det kan du :) adda/maila mig så får du se bilder:)  samojed96@hotmail.com :)

Emelie
0

Jag säljer en tvåfacksbur för 350:- om du är intresserad? Jag bor i Bålsta som ligger mellan Stockholm och Uppsala.

Bild finns i denna länk: Annonsen!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!