Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 837 ggr
Rorvers
0

Klickerträning!

Hej jag har börjat klicker träna min kanin! Men den äter inte godiset, bara om den är hungrig! och jag har testat med alla möjliga grönsaker o Godisar och det blir så konstigt om jag måste träna den varje gång den är hungrig ! Tänk om jag inte ahr tid då jag ska ge dom mat :O Nån som vet ?

[Nallegardenskaniner]
0

provat att torka frukt ;P?

och gör inte klicker träningen direkt den fått te.x foder

Rorvers
0

okej :P

[Nallegardenskaniner]
0

mina kaniner älskar Äpple,banan & Morötter som är torkat x) prova torka det vettja :D! lycka till btw med klicker träningen :)

love96
0

vad är klicker?

[Nallegardenskaniner]
0

#4 klicker är en sak som klickar ut ett ljud..

asså våran röst låter ju olika hela tiden te.x när vi säger bra till djuret kan det bli olik ton hela tiden.. men en klicker klickar ju ut ett ljud som blir samma hela tiden.. och då förstår djuret bättre typ x'D är dålig på att förklara men hoppas du förstod :3

och klicker ser väll ut som en fyrkantig liten sak x') eh.. om du skriver "klicker" på google kommer det fram bilder ;).. vet inte om man får lägga in bilder från google här så jag låter bli för säkerhets skull Oskyldig

love96
0

#5 okej det låter bra :D på ett sätt :)

[Nallegardenskaniner]
0

#6 haha :D

Rorvers
0

#3 Hur torkar man det ?

skitte
0
#8 Det finns en artikel om det, den heter Torka själv ;)

//Ellen

[Nallegardenskaniner]
0

#8 jag brukar stoppa in det i ugnen på 100 grader låta det vara i 3-4 timmar x') sen brukar det vara klart :) om man skär det i lagom bitar :) men som 9 sa det finns en artikel om det ^^

Rorvers
0

Okej vart finns den artikeln ? heheh xp

LinneaJohaanson
0

Men så är mina kaniner också. Dom äter inte ur händerna eller dom äter inte godis om man ger dom. Dom äter sin pellets när det är mat tid. Men om man ska till och göra trix med dom vid matdax så äter dom inte de man erbjuder heller :P

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se