Namnförslag=)
Hejsan allihop!
Har inte hittat ett bra namn till min lilla dvärgvädurshane. Han är vit, blåögd, supersöt & extremt nyffiken<3 Har haft honom ett bra tag nu men har inte hittat ett namn som passar. Har ni möjligen några NAMNFÖRSLAG till honom, jag är öppen för alla förslag, får vara hur fantasifulla som helst:)
hm… ja jag lägger väll upp några namn så får du kika vad du tycker är fint ^^ :
Edward, Edwin, Mille, Virus, Volvo, Venus, Laban, Linus, Casper, Caspian, Calle, Citrus, Popcorn, Poppe, Wiliam, Willy, Viktor…
nu kommer jag inte på nå mer :P haha
Hade en nyfiken lite krabat som hetter Hoppsan, men annars typ.. Apollo, Cayenne, Cirrus, Dumle, Yuki, Melwin, Merlin, Flash, Piggelin, Mirror.. hm, kommer inte på mer :)
Oj tack så mycket, var många förslag=) Mille låter gulligt, skulle passa:) Sen Melwin har jag faktiskt tänkt lite på:) Nu när jag tänker efter så skulle han kunna heta Caspian, å kanske kalla honom för Caspi:)
Herregud nu blev det svårt, fanns så många bra förslag. Tack så mycket :) Får jag nått att tänka på. Ska se om flera förslag kommer. Åtkommer sen om vad det blev för namn:)

jag tycker att duplo är ett gulligt namn… x)
Och Piff eller Piffen…. <33

Mirre, Mino, Eddie, nicke, putte…vilket gillade du mest?
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
#5 Oj, svårt att bestämma mig, tycker nog Eddie & Mino var fint=)
Det första som dök upp i mitt huvud var Nicko
Annars kanske: Balder, Pimpim, Domino, Hugo eller Emino :)

#6 tyckte de namnen du valde var söta :)
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥

Är han nyfiken passar ju Nicke som en av mina hanar hette. :)
Han var också extremt nyfiken. Hoppade upp och slickade på mig i djuraffären så då var jag såklart tvungen att ta honom med hem. :)
#9 Hehe aa, skulle passa, han e ju så hemskt nyfiken på allt och han är orädd så han gör allt som kommer upp i hans lilla huvud:) Nicke skulle verkligen passa p g a hans nyfikenhet:P
Fick så otroligt mycket förslag, är verkligen tacksam….ska man bara bestämma sig, är sååååå svårt:)

#10 jag kom också med förslaget Nicke pga att han är så nyfiken som du beskrev honom :)
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥
#11 Såg det nu:) Hehe blev så många namn:P Lilla Nicke nyfiken:)
Gud är så himla svårt att komma fram till det namn som passar. Man får nästan använda uteslutningsmetoden. Näe jag tar det namn som känns bäst till mitt lilla busfrö:D
Okej nu har jag kommit fram till några namn, gud, har varit så svårt att plocka ut namn från alla förslag, tycker all namn var fina som ni förslagit. Jag är lite inne på: Mille, Caspian, Melwin, Mino och Nicke:) Fårse om det kommer mer förslag……:)

Lägg av Sofia, har du inte hittat namn ännu? xD du har haft honom i snart ett år :P
Melwin, Fabian, Wilmer ;)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Hehe, kill me:P Snart så…vänta bara…:P

Heheh :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

jag skrev några förslag innan… om du inte sett dom… Eller så kanske de inte passar så bra… -.-
#17 Dina namn var jättesöta men hon kanske inte tyckte att de passade på sin kanin? Hon har inte direkt sagt något om mina namn heller men hon får ju välja det som passar! :)

#18 - såklart! 

Du kanske kan göra en röstning vilket namn det ska bli kanske?
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥
#20 Hm vilken bra idé, kanske jag kan göra, måste bara hitta de namn som passar bäst:) ALLA gav så otroligt fina och gullig namn:)
#17/#4 (MiniAndMe) Dina namn var supersöta:) Piffen var gulligt. Så svårt att välja mellan alla förslag:)
#18/#2 (Inaarah) Dina namn var också superbra, Melwin tyckte jag som sagt mest om och som passade bäst, de övriga namnen var också mycket passande, men Melwin var bäst:) Samma här, så ooootroligt svårt att välja:)
#21 Haha, ibland blir det bara värre när man får NAMNFÖRSLAG för man hittar en massa som man inte kan bestämma sig för vilket xp
Haha, aa verkligen xp. Sitter forfarande och försöker komma fram till vilket namn som passar bäst:p
Wow…nere till två namn nu. Antingen kommer det bli en liten Melwin eller en liten "Caspi"- Caspian. Jag lovar er att alla era NAMNFÖRSLAG skulle passat så det har verkligen inte varit lätt. Nu ska jag bara bestämma vilket av dessa två namn:)
Vilket namn tycker ni passar bäst till mitt lilla gullifjun….!? Har ni ännu fler förslag nu när ni ser bilden så får ni gärna komma med de:)
Caspi (Caspian) skulle passa superbra
Han ser värkligen ut som en Caspi!
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
tycker caspi (caspian) om inte du har döpt han redan =)
Hehe…jag är lite osäker nu på om jag ska ta "Caspi" istället för Melwin. Båda namnen passar otroligt bra på honom…ska fundera vidare. Tack så hemskt mycket för alla förslag. Men som sagt antingen så blir det en liten "Caspi" eller en Melwin. Caspi låter så gulligt…det är positivt:) Kanske blir en Caspi istället:P