Bildtråd: Vårkullen
Nu har jag tagit det första kortet på ungarna, var lite svårt att få en bra bild när dem tyckte det var roligare att röra på sig hela tiden istället för att vara stilla. Fyra småttingar var det i alla fall, tre brokade/manteltecknade som ni ser på bilden, födda i lördags. Fler bilder kommer ev. i slutet av veckan, så ni får nöja er med den här.
Ser ut som att åtminstonde tre blir viltgrå, den fjärde är lite ljusare men kanske är viltgrå ändå.
Vad tror ni?
dom e jätte söta ! :)

Ja, visst är dem? Men vilka kaninungar är inte det ^^
Hoppas på att få en bättre kamera så jag kan ta bättre bilder på dem när dem är äldre.
är verkligen inte duktig på färger :(

Söta, vad är det för ras?
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Tjockisar
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Så söta 

#4 Dem är en korsning mellan lejonhuvad dvärgvädur och dvärgvädur.
#5 Tjocka men söta 
#6 Visst är dem =)

Kunde inte hålla mig så smög ut för att ta lite bilder, tur att mamma kanin litar på mig, reagerar inte ens. Lite orolig blir man ju att hon ignorerar ungarna men det är ju ett naturligt beteende å´andra sidan. Fast nu får blir det inga fler på ett bra tag.
Här är en bil på unge 1 precis innan den började krypa upp på min arm.

SÅ SÖTA!!!*KÄR*

Nä, nu retar datan mig. Först raderade den bilden, sen kollapsade internet. Här kommer 4:e ungen i alla fall.
Orkar inte skriva mer än 5:e gången gillt nu… *hoppas, hoppas*
Ändrar det förresten till 7:e gången gillt.
så söta :*D

Självklart glömmer man bilden. Datan vill inte samarbeta med sista bilden just nu så får ta den någon annan gång när inte hela familjen är ute på internet.
#13 Sockersöta! Är helt "ner-kärad" i dem ^^

#15 Tack =) Och sötare blir dem…

Oj, glömde säga att dem är fem dagar nu, men det kanske ni kunde lista ut.
#16 Haha :D Man blir lätt kära i dom :D Dom är som en SÖT drog :D
Grattis :)
♥

#1 Nawwe!<3<3