Söker Kanin
Hej jag söker en kanin Hona/hane spelar ingen roll! En med ovanlig färg och jag tycker det är så fint med blåa ögon^^ Har ni nån sån så skicka bild :D:D
Jag bor i örnsköldsvik.
Kan vara bra att skriva vart du bor också, samt Vilken ras?. =)
Det gör det lättare för oss att tipsa om kaniner som finns till salu.
ska den vara lurvig/kort hårig? var bor du ? :P
Spelar faktiskt ingenroll Heheh ;) Jag bor i örnsköldsvik

Jag får en kull lejonhuvade kaninungar om ca 5 dagar. Förväntar mig färgerna zobel brun och svart dock kan överraskande färger komma. Blir tyvärr inte blåögt utan brunögt. Jag bor i Nästansjö ca 24 mil ifrån dig men kan säkert fixa transport till Umeå.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Okej, har du nån bild på mamman och pappan ? :)
Jag har en kull nu. och en är wienertecknad vilket gör att den har blå ögon (hona) ;P det är teddydvärgvädur men dom kommer fälla av och bli pekingar "lejonhuvad dvärgvädur"
sen har jag också 1 som är brunögd:) (Hane)
och Madagaskar brokad, brunögd (hona)
så ser den Gul/Svart japantecknad wienertecknade ut
Bor en liten bit utanför umeå.
eller jag bor i Gräsmyr /Nordmaling kan man säga;P

#5 Finns här på min hemsida: www.nastansjonskaniner.webs.com , har tyvärr inga bilder som jag kan lägga upp här. Det är Nessie som är blivande mamma och Tarkan som är blivande pappa.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Kolla in alla djur till salu på hemsidan! Finns MASSA! :)
www.dragongarden.weebly.com
Jag har 2 ev fler otingade hanar ca 10 v. nu, och 2 kullar på g snart!
Finns i Jämtland utanför Östersund!
Jag har 2 japantecknade ts :) de finns annons här på KIF
Jag bor i Umeå och har en havannamanteltecknad hermelinkille på 1,5år som söker nytt hem. :) Jag skulle kunna få ner honom till övik redan i början på veckan. Mån el. tis.
Han är lite för stor för att vara hermelin och väldigt slank och snygg i kroppen. Verkar ha talang för hoppning också med fina lyft över hindrena, dock är han inte tävlad.
Han är nollad på utställning och eftersom jag köpte honom till Avel har jag inte riktigt plats för en till kelkanin. Annars är han väldigt trevlig. :) Lust att ge honom ett nytt hem?
Jag har en kull på gång där det troligtvis kommer att komma blåögda! Härstamningsbevis medföljer om så önskas. Förväntade färger är japantecknat, svart, viltgrått, madagaskar, vitblå, viltgul och wienertecknat i dessa färger.
Jag bor i Luleå men jag kan fixa transport till Ö-vik utan problem.
De kommer att födas nu i veckan och vara leveransklara i Juni.
MSN/mail: emsu4@hotmail.com
Mamma Pappa

Har massa lejon som vill flytta om några veckor!:)
finns i färgerna g/s japan, v/b japan, g/b japan, zobelblå, zobelbrun, blå, svart, isabella
kommer även om några dagar få en till kull mellan en havanna och en svart wienertecknad med blå ögon.
Där kan komma japan och svart med och utan wienerteckning, och chans för blåögt!:)
bor i närheten av göteborg!
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
om jag inte uppfattade det fel när hon svarade på mitt pm så har hon redan hittat en kanin :P
Ja precis :) Tack för alla svar men jag har redan hittat en :D
#18: Då låser jag tråden. =)