Fotoutmaning 1
Pga brist på intresse har fotoutmaningen legat på is ett tag, men då vi fått in önskemål om att börja igen gör vi ett nytt försök!
Så nu börjar vi om med fotoutmaning nr 1. Ni har till måndagen den 5 april kl. 20.30 på er att bidra, därefter kommer jag välja ut fem bilder som jag tycker representerar temat bäst och som ni medlemmar kommer att få rösta om.
Vinnaren får välja nästa tema för fotoutmaningen.
Reglerna:
-Endast ett bidrag/person
Det är dock tillåtet att byta bild en gång.
-Det måste vara ni som fotat bilden (stulna bilder kommer diskvalificeras)
-Bilderna måste inte vara dagsfärska
-Det måste finnas minst en kanin på bilden.
Temat för denna fotoutmaning är Tillsammans, fri tolkning.
Lycka till!
Hitta denna bild på mina sötnosar….de var lite pömsiga och den lille ville ha lite extra värme från den stora bamsen. De låg alltid så och sov, alltid nära varandra för att få extra värme. Så otroligt söööta! Saknar de så otrooooligt mycket<3<3<3<3<3

# 3 - HAHAHA! 
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

#8 Kan tilläga på bilden som jag lade upp om någon undrar över hennes öron. Det var hennes mamma som tuggade av dom när hon var liten..

Maja och Kajsa tillsammans för alltid :) Hittade ingen bättre och bara älskar denna bilden som inte är till fixad på photo shop. Påpeka att de blir barnsligt oroliga när de inte är tillsammans!
PS. Det var jag som tog upp ett av önskemålen!
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."

#11 Hehe den är inte namnlös längre, heter Melwin nu. Hehe….:) Valkyrie & Melwin:P
puttar lite

Min systerdotter med min franska vädur Elton. (tillsammans)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus