Ta in utekanin
(Eftersom jag behöver "akut"svar och tror inte så många kollar in i min gamla tråd kan ni ta bort den förra ifall de blir spam.)
Jag vill ta in min utekanin,vetrinären sa att de är inga problem men då kan jag inte ta ut honom föräns de är ungefär lika varmt ute,dvs på sommaren.
Vad har ni för egna erfarenheter om de?
Fäller de av då så fort de kommer in?
Hur länge kan man ta ut kanin och springa löst/i koppel om man har innekanin?
Vore evigt tacksam för alla svar,men helst snabba haha har en bur att tinga!

men ta in han om du vill? menar du ha han inne så spelar det ju ingen roll? jag tog in våran utekanin inna jul, men hon är ju kvar inne, hon får flytta ut i sommar ijen, flyttar man dem innifrån och ut när det är kallt så kan de få lunginmflamatrion. våran har vart ute o busat i snön i koppel typ en 20 min kanske, och hon hadde bara skoj, så länge det är plusgrader ute så kan du vara ute med han hur mycket du vill är min erfarenhet,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Det går bra att ta in kaninen så länge du håller koll på att den inte får värmeslag. Försök ställa den på en sån sval plats som möjligt.
Jag själv plockade in min hona häromdagen och det funkade bra.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Tack så JÄTTE mycket!
Då ska jag ta in honom,och nu kan jag ju alltså vara ute och gå med han så mycket jag vill?För vi har ungefär 10 plus varje dag!
Ska ta in honom imorgon :)