Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 625 ggr
Yeay
0

[Säljes] Två gallerburar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer två gallerburar som jag ej behöver längre då jag ska flytta och skaffa ny bur. Antar att de här burarna är lite små för kaniner men tänkte det kanske kunde funka som sjukbur eller något sådant så lägger in annonsen här iaf :)

Den ena har måtten 100 x 55 cm. På bilden är det den med blå botten. Hel och fullt funktionell men lite sliten och är en del smuts som jag ej får bort i bottnen. Bilder kan fås på detta vid intresse. Pris 200 kr. Undrar ni något är det bara att fråga.

Den andra har måtten 110 x 52 cm. Det är den buren med orange botten på bilden. Säljes billigt då den har en ganska stor spricka i botten som är övertejpad med silvertejp. Men den är fortfarande fullt funktionell och jag har mina marsvin i den för tillfället utan problem. Kan ta bild på detta och skicka till köpare vid intresse. Pris 200 kr.

Burarna finns i Uddevalla och hämtas hos mig. Adress ger jag ut till intresserade. Om du är intresserad av någon av dem kan du höra av dig i tråden, via pm eller på min mejl: appaloosa_vickan@hotmail.com.

emms
0

Höjd kan vara bra att veta :)

Dom är godkända på måtten du har satt ut men många kaninburar är bara 46 i höjd ;)

:D

Emma

Yeay
0

#1 Juste, det hade jag helt glömt bort :) Det stämde på min bur att den var 46 i höjd, har ingen koll på kaniners lägsta mått, är den för liten för att ligga ute här då? Eller ja, värdelös för kaniner kanske man ska säga? :P

emms
0

#2 Tyvärr är dom för låga :( Minst 50cm i höjd för kaniner under 3kg. Men som sagt funkar dom som sjukbur eller om man har dom öppna hela tiden :) Har en Hage till eller liknande :D

Har du lagt ut annons på masvin? :)

Emma

Yeay
0

#3 Ja den är utlagd på marsvin med, men tänkte att det blir större risk att jag får dom sålda om dom finns på fler ställen :) Men är det okej att den ligger kvar här om den funkar som sjukbur eller öppen bur? :) Annars är det bara för någon att låsa eller ta bort den :)

Zvintos
0

#4: Det är helt OK att annonsen ligger kvar. =)