Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 606 ggr
[Alexandrae]
0

Avlivning :(

Ska avliva min hermelinhane Lilleskutt nästa vecka :'( Han blir 7 år i juni och åldern har tagit ut sin rätt. Igår kväll var han jättematt, ögonkanterna var röda och svullna och han såg jätteledsen ut. Han har även gått ner i vikt. Så nu har jag tagit beslutet att han ska få gå vidare. Jag vill inte sätta in någon behandling på hnm eftersom han är så gammal. Kommer sakna honom så himla mkt, har ju haft honom så länge :'( <3

[ninnakm]
0

Nej vad tråkigt! Jagvet hur det känns, men ibland måste man ju fatta svåra beslut med djur. Det är ju våran skylldighet att göra det som är bäst för ett djur. *tröstkramar* Från mig!

Tog bort min kanin i slutet av Januari, var hemskt när jag skulle ta ut henne ur buren sista gången och hon kom fram och såg glad ut ocg hade ingen aning om vad som väntade henne…=( många kramar//Linnea

[Alexandrae]
0

Tack så mkt.

Ja, det är så himla hemskt :(

[Nallegardenskaniner]
0

verkligen jobbigt att förlora en vän som man haft såå länge och som man älskar så mycket :(

Min kanin dog för ca 2 år sen på julafton *verkligen bra tid att dö på* men men <3

hon var då 7 år också :/

*tröstkramar*

candycandye
0

Jobigt för dig!Ett svårt beslut men det rätta för din kanin, kram!

Rebiz
0

Hoppas allt går bra, vad tråkigt för dig ;( Massor av kramar till din och din söta kille<3

[Alexandrae]
0

#3 nejmen fy vad hemskt, julafton och allt :(

Tack för alla fina ord <3

alwiz
0

Rip ? Lilleskutt <3

Var med om nästan samma sak i höstas då min älskade vän Nelly lämmnade mig. ?

bunnyheart
0

Om man haft en vän i så många år så måste det kännas svårt att avliva den men du har gjort helt, eftersom han var så gammal  :'(

R.I.P

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

[Alexandrae]
0

#8 det är jättesvårt att ta det här beslutet, speciellt när han är piggare idag, men jag vet att det pendlar från dag till dag :(

bunnyheart
0

#9 Jag tycker du är jätte duktig som tar rätt beslut!

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

[Alexandrae]
0

#10 Tack :')