Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2425 ggr
[ninnakm]
0

Selar?

Hej, jag vill köpa lite olika nya selar, jag kollade i djuraffären men dom hade typ bara röda och svarta, skulle vilja ha i några andra färger!:)

Jag har sytt en, men det var ganska jobbigt så jag vill hellre köpa, är det någon som vet något företag som gör? Eller kanske själv har till salu?

Ida-M
0

Här är några som säljer:

www.rabb-it.se

www.libraartic.com

de är väll 2 av de populäraste och största :) Sen kan man alltid köpa begagnat. Många på SKHRF´s forum säljer. www.skhrf.com -> forum -> tillbehör tillsalu

Zvintos
0

Trocaderos här på sajten säljer selar också.
Har köpt en bröstsele därifrån som jag är väldigt nöjd med.

[ninnakm]
0

okej, tack

Brantas Gård
0

jag har en del selar till salu. helt nya !

Vilken färg? och storlek är du intresserad av ?

kontakta mig på brantas@live.se om du är intresserad så kan jag kolla vad som finns kvar…

mvh tina

Ricko
0

Ursäkta om jag snor tråden lite, men har en fråga jag med.

Visst borde Medium passa bäst till en Lilla havana(hane på 1 år), om jag beställer från Rabb-it.se?

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Valkyrie
0

5# Det är nog bättre om du gör en egen tråd som är ägnat till dina svar ;)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Ricko
0

#6 Jo, tänke bara att det kanske blev onödigt med en ny tråd =)

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

[ninnakm]
0

#7 Det är okej, att skriva i min tråd;) #4 Hej, är intresserad av typ rosa blått eller om du har någon annan färg;) Vad kostar dom?

Tarja
0

Galaxens gör selar, har själv köpt från henne och är väldigt nöjd.

[ninnakm]
0

Okii, ska kolla:)

Brantas Gård
0

vilken storlek ?

ska kolla i morgon

[nneo]
0

#5, det borde passa :)

alwiz
0

Jag har beställt från Rabb-it flera gånger och är väldigt nöjd, finns massor med gulliga färger och mönster, samt så är selarna i jättebra kvalite. Kopplena är också jättebra och finns i massor med fina färger :D

Brantas Gård
0

jag hade lila, regnbågsfärgade, gröna, röda kvar men de finns i 2 olika stl så om du är intresserad så behöver jag veta vilken stl du behöver. kostar 69 kr +frakt

Rozza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har selar till salu i storlek att passa mindre kanin som hermelin och dvärghare. selarna är gjort av mig och är helt nya kolla bilden.

Fridaaaa
0

#15 Har du någon hemsida?:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Rozza
0

#16 ja fast den är inte klar ännu :) men är du intresserad av en sele gå det bra att mejla har även rosetter och hinder till salu. mejla mig gärna på  annica.e.j@telia.com

[ninnakm]
0

Jag har två lejonhuvsde, har inte kollat vilken storlek, men dom är smala;) Fast min hane är ändå ganska stor, eller ja jag vet inte riktigt, jag har gjort en sele själv, fast inte så bra;) Jag kollade i tråden "sy en bogsele till din kanin" Fast den kanske inte hette så, jaja strunt samma, då sydde jag en i storleken smål, den passade:)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
0

# 17 ok! ska göra det:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[BonnieL]
0

Tror att Tallbackens också gör? Vet dock ingen hemsida.

[ninnakm]
0

#22 Vad bra;) OOch vad synd, men jag kan kolla runt lite:)

[ninnakm]
0

#22 Vad bra;) OOch vad synd, men jag kan kolla runt lite:)