Selar?
Hej, jag vill köpa lite olika nya selar, jag kollade i djuraffären men dom hade typ bara röda och svarta, skulle vilja ha i några andra färger!:)
Jag har sytt en, men det var ganska jobbigt så jag vill hellre köpa, är det någon som vet något företag som gör? Eller kanske själv har till salu?
Här är några som säljer:
de är väll 2 av de populäraste och största :) Sen kan man alltid köpa begagnat. Många på SKHRF´s forum säljer. www.skhrf.com -> forum -> tillbehör tillsalu
Trocaderos här på sajten säljer selar också.
Har köpt en bröstsele därifrån som jag är väldigt nöjd med.
okej, tack
jag har en del selar till salu. helt nya !
Vilken färg? och storlek är du intresserad av ?
kontakta mig på brantas@live.se om du är intresserad så kan jag kolla vad som finns kvar…
mvh tina
Ursäkta om jag snor tråden lite, men har en fråga jag med.
Visst borde Medium passa bäst till en Lilla havana(hane på 1 år), om jag beställer från Rabb-it.se?
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

5# Det är nog bättre om du gör en egen tråd som är ägnat till dina svar ;)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
#6 Jo, tänke bara att det kanske blev onödigt med en ny tråd =)
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
#7 Det är okej, att skriva i min tråd;) #4 Hej, är intresserad av typ rosa blått eller om du har någon annan färg;) Vad kostar dom?
Okii, ska kolla:)
vilken storlek ?
ska kolla i morgon
#5, det borde passa :)
Jag har beställt från Rabb-it flera gånger och är väldigt nöjd, finns massor med gulliga färger och mönster, samt så är selarna i jättebra kvalite. Kopplena är också jättebra och finns i massor med fina färger :D
jag hade lila, regnbågsfärgade, gröna, röda kvar men de finns i 2 olika stl så om du är intresserad så behöver jag veta vilken stl du behöver. kostar 69 kr +frakt
#15 Har du någon hemsida?:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#16 ja fast den är inte klar ännu :) men är du intresserad av en sele gå det bra att mejla har även rosetter och hinder till salu. mejla mig gärna på annica.e.j@telia.com
Jag har två lejonhuvsde, har inte kollat vilken storlek, men dom är smala;) Fast min hane är ändå ganska stor, eller ja jag vet inte riktigt, jag har gjort en sele själv, fast inte så bra;) Jag kollade i tråden "sy en bogsele till din kanin" Fast den kanske inte hette så, jaja strunt samma, då sydde jag en i storleken smål, den passade:)
# 17 ok! ska göra det:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tror att Tallbackens också gör? Vet dock ingen hemsida.
#22 Vad bra;) OOch vad synd, men jag kan kolla runt lite:)
#22 Vad bra;) OOch vad synd, men jag kan kolla runt lite:)