Stulen bild på s.s?
hittade inte tråden som redan finns, så skapar en ny
är den här bilden stulen? eller har stallets ägare fått tillstånd att ha den?
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Jag tror att Emma själv har stall på stallet.se (?)
Så tror knappast att hon lånar ut bilder till andra där, som hon själv tagit :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Den bilden är snodd:P
Som minkaninester sa så har hon som tat bilden själv stall där och lånar nog inte ut bilden, sen så kolla jag på den och det är ingen annan som ägt "kaninen" så defenetivt snodd
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Den där bilden är stulen.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
hittade några bilder på mina kaninungar från förra året, undrar hur dom hittar dom, bilderna var tagna från google(småbilder) när man klicka på bilden. :S
Anmälde dom och länka till annonsen på iFokus eftersom jag inte hade bilderna upplagda på annat ställe… hoppas ss är smart och förstår att dom är snodda endå -.-
// Hanna
#4 ss brukar radera stulna bilder, faktiskt, men man får trycka på dom lite för supporten har blivit sämre och sämre, minns hur de var när jag började där 2004 :s
men dom måste snart hitta ett nytt system för det funkar inte med det dom har idag alla tar ju bilder hur som helst..!
#5 jo jag vet. har oxå varit medlem från väldigt tidigt, inte från starten men var helt anorlunda då.
Har anmält bilder förut men då har jag haft kvar dom från hemsidan, nu har jag bytt så har bara vissa bilder på den…
// Hanna
#6 jag vågar knappt ladda upp något på min hemsida, har varit med om det flera ggr.. :/
#7 Tycker man ska få ladda upp bilder utan att vara rädd att dom ska snos, laddar upp massa bilder. ój någon snodde, djuret blir bortaget.
Men inget kul när man ser och tar massa tid med att anmäla till suport mm -.-
// Hanna
Det där är min bild, anmäler minst fem stulna bilder per dag men den där har jag inte sett. Bra att ni håller lite koll (:
…
// Hanna
Endast laggt till bilder som jag vet att fotograferna finns på kif!:) allafall tror:P
// Hanna