Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 853 ggr
[muff]
0

Sel-kvalite ?

Beställde nyss två selar och två koppel från hemsidan http://www.rabb-it.se/index_swe.html . Är kvaliten bra och hur länge tar det innan den kommer med posten ? ;D Ungefär <3

Valkyrie
0

tar ungefär max 3 veckor för att få hem selen, står på hemsidan.

Rabbits selar har jag hört mycket gott ifrån ;)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Nickel
0

Jag tkr kvalitén är jättebra. Har en som jag köpte för 1,5 år sen och den är fortfarande jättefin. :) Tror att det tog ca 1 ½ vecka från att jag hade betalt tills jag fick min.

[muff]
0

Okey ;D Jag fattade bara inte vad som stod  riktigt :)

[BellaO]
0

de är bra, dock tappar vissa selar därifrån formen efter ett tag;) Det varierar lite på hur länge det kommer, från 1v-3v :)

eamy
0

var noga med vad du skriver för hon läser inte noga

jag fick en medium sele fast jag skulle ha en s/m  men jag skickade tillbaka den då fick jag samma storlek igen sen orkade inte jag bry mig så min kanin har en lite förstor sele nu men annars är dom bra! :D

PrinzeZz
0

själv tycker jag varken om rabbits selar eller koppel, kunde handla koppel där förut men när dom bytte linor till kopplen så slutade jag helt.

vet att jag inte är ensam om att inte tycka om rabbits kvalla.

För mej gäller Libra artic och Tallbackens

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

[vretenskaniner]
0

Jag tycker Rabbits kvalité är super! Kopplerna är mycket hållbara och det är i ett skönt material. Selarna är bra de med! :)

För mig har det tagit runt 1½-2 veckor. Men som sagt kan hon vänta upp till 3 veckor innan hon skickar ;)

hjartelyckanskaniner
0

Jag tycker Nathalies selar är bättre! Bra kvalitet, bra för kaninen och bra leveranstid=) Dessutom väldigt billiga!

Ska se om jag hittar hennes tråd:)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

LinneaJohaanson
0

Tycker rabbits är bra, ääälskar dom nya kopplena!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Billikanin
0

Jag gillar Rabb-its selar ganska bra, de är lite sladdriga men helt okej, min kanin trivs i dem! :)