Månadens Kanin Mars 2010
Då var det dags att köra igång Mars månads tävling.
Här får ni lägga in bilder på era kaniner och i slutet av denna månad kommer vi välja ut 5 bidrag som ni medlemmar får rösta på.
Vinnaren får sin bild publicerad i en artikel på sajten, tillsammans med en liten text om själva kaninen/kaninerna på bilden.
I år kommer även vinnarna att hamna i en kalender för år 2011.
När det gått 1 år får alla medlemmar här inne på iFokus vara med och rösta fram Årets Kanin! Vinnaren kommer att få ett pris.
Regler:
- 1 bidrag per person. Ett byte tillåtet.
- Bilden kan vara på 1 eller flera kaniner men det är alltså bara 1 kort per person som gäller.
- Bilden bör ha någon form av anknytning till månaden.
- Man får lägga upp bilder för den gällande månaden fram till den 25:e varje månad , sedan väljs 5 bilder ut till röstningen som pågår under en vecka.
Lycka till!
OBS! Från och med denna månad har vi infört en ny regel. Den regeln säger att bilden bör ha någon form av anknytning till månaden. Det vill säga att är det Juni månads tävling bör ni inte bidra med bilder där kaninen sitter i snö. Då vill vi ha bilder på kaninen utomhus i det härliga sommarvädret. Till December funkar vinterbilder eller juliga bilder, och så vidare. Inomhusbilder funkar oavsett årstid.
glämt hur man sparar trådar på andra sätt(a) kommer glömma av denna om jag inte får veta varje gång någon kommenterar:P Men ska bidra så fort jag får bilder på mina kaninbebbar som kommer snart;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Benjamin ute i snön :) Tycker skuggan är lite gullig x)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Min underbara, vackra "Fina Fröken"

Vilken dag avlsutas den? Alltså just att man får skicka in bidrag.
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
#26: Fram tills den 25:e varje månad.
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

Bulba , vart har du köpt din kanin? Den är jätte gullig :D
Jag skickar in mitt bidrag så fort jag får tbx min kamera ;)
Idag är sista dagen att lämna bidrag! =)
Detta så vi har lite mer tid på oss och förhoppningsvis kan komma upp med röstningen fortare.
Liten bebis som fyller 1 vecka idag:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

<33