Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 686 ggr
[muff]
0

Hjälp mej?

Hallå :) Nu vet jag attt rubriken är 'fel' och att gruppen är 'fel' kommer ni tycka, men jag tycker rosetter passar in på selar-kaninhoppning :D Nu är det så, Hur brett är ett tygband som man ska andvända till attt "knyta" rosetterna ? :D Snälla svara Flört

Valkyrie
0

Det finns en artikel om det :)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[muff]
0

#1 Inte om hur breda dom är…

kaningodis
0

Men det bestämmer man ju helt själv beroende på hur man vill att rosetten ska se ut. Vill man ha en bred rosett så tar man ett brett band men vill man däremot ha en smal rosett så tar man ett samlt band, svårare än så är det inte ;)

Kastanjegårdens Kaniner

[muff]
0

Jaha xD Jag har inge band, så jag klipper ut :)

kaningodis
0

Hahaha, trodde du typ att det var en regel eller?

Men perfekt, då kan välje exakt hur bredd/smalt du vill ha det! Du kan till och med klippa lite vågit eller något annat mönster, bara att exprimentera!

Kastanjegårdens Kaniner

[muff]
0

Nej  Oo men jag har aldrig haft/gjort en rosett förut, bara tittat på dom. Så lixom jag vet inte hur dom ska se ut typ xP

alwiz
0

Jag gör rosetter hemma ibland och har lite olika storlekar :P
Jag annvänder ca 3cm breda band, men gör dock ganska stora rosetter (inte jättestora dock ;P). Längden är olika, varierar mellan 10-17cm långa beroende på hur stora rosetter jag vill göra.
Jag annvänder dock inte färdiga band. Jag klipper själv i ett tyg som inte frannsar. =)

[muff]
0

#7 Okey :D