Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1190 ggr
sotlynx
0

Rexar akut

Jag behöver hjälp att hitta hem till fem underbara renrasiga rexar som föddes i juni i somras. Flera av dem var tingade men blev aldrig hämtade. Dom har fått stanna hos mig, men pga skilsmässa och väldigt dåliga ekonomiska förhållande måste jag nu hitta hem åt dom snabbt.

Hemmet är viktigt! Rexar kräver en mycket uppmärksamhet och en kaninvan hand.

Det är fyra flickor, en svart ( Tortuga) och tre svartvitprickiga ( Bahamas, Jamaica och Inagua) Och en svart pojke ( Cayman).

Alla är vaccinerade fram till våren och har viss koppel/ hoppvana. Flickorna bor tillsammans i en Hage i mitt stall och Cayman bor själv i en fackbur utomhus. Mamma Rosamundi är hoppkanin ännu utan pinnar pga mammaledighet, Pappa Little Jojo var även han tävlande.

Busfröna är ganska små i kroppen för att vara rexar och himla mysiga, lekfulla och trevliga.

Härkomstförteckning medföljer men jag ringmärker eller reggar inga kaniner eftersom jag enbart sysslar med Kaninhoppning.

Vänligen maila:

tulpanorashoppkaniner@hotmail.com

TheMe
0

Kanske går lättare att locka kaninvänner att öppna sina hem med lite fina bilder på dina rexar…? Lycka till!

"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"

sotlynx
0

Bilder mailas vid intresse och så fort jag fixat bildöverföringen till datorn. Det finns gamla foton på min sida!

lomsen
0

har mailat dig men såg att det var i skåne, kanske fööör långt, suck!Rynkar på näsan

sotlynx
0

Ja, lite långt kanske. Jag vill dessutom träffa nya ägare innan mina kaniner flyttar..

Cayman, Inagua och Bahamas är kvar!

PUTT!

MajaL
0

#2 Länk till din sida? =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Haztparken
0

#5 Jag hittade en länk till henne :) Här

minkaninester
0

#6: Jag tror att det var fel. (:

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

Haztparken
0

#7 men hon på hemsidan och trådskaparen har ju samma email? och uppfödningsnamn

Haztparken
0

#7 OJ såg fel xD läste helt galet :P

minkaninester
0

#9: Haha ja, hon bodde i värmland. Och uppfödaren finns i skåne ;P

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

sotlynx
0

Jag har tyvärr ingen hemsida! Hinner inte med, och har som sagt bara tagit några få kullar senaste åren. Tänker inte hålla på med uppfödning alls, utan bara hoppning! :D

sotlynx
0

Inagua och Bahamas kvar!